Iordachegbrl Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Salut , De curand mi-am luat un Hornet din 2004 , toate bune si frumoase pana am observat ca in treapta a doua , dupa ce trece de 7-8000 ture imi sare din viteza , cand se intampla asta motorul se tureaza in gol iar uneori daca o mentin accelerata isi revine si merge sa o accelerezi pana la 13.000 , As fi recunoscator daca mi-ati putea oferi ceva sfaturi , sugetii despre ce problema as avea si cum o pot remedia , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aturdoc9 Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Salut , De curand mi-am luat un Hornet din 2004 , toate bune si frumoase pana am observat ca in treapta a doua , dupa ce trece de 7-8000 ture imi sare din viteza , cand se intampla asta motorul se tureaza in gol iar uneori daca o mentin accelerata isi revine si merge sa o accelerezi pana la 13.000 , As fi recunoscator daca mi-ati putea oferi ceva sfaturi , sugetii despre ce problema as avea si cum o pot remedia , Este bulita cutia pinionul de a doua ,desacuta cutia si schimbat pinionul de a doua si ce mai e pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Salut , De curand mi-am luat un Hornet din 2004 , toate bune si frumoase pana am observat ca in treapta a doua , dupa ce trece de 7-8000 ture imi sare din viteza , cand se intampla asta motorul se tureaza in gol iar uneori daca o mentin accelerata isi revine si merge sa o accelerezi pana la 13.000 , As fi recunoscator daca mi-ati putea oferi ceva sfaturi , sugetii despre ce problema as avea si cum o pot remedia , Ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Mi se pare ciudat ca zici ca isi revine. Nu mai am auzit ca un motor accelerat intre singur inapoi in viteza. Sigur nu patineaza doar ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_reg Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Am si eu un hornet din 2004 , la inceput am patit si eu asa ceva dar nu tot timpul . La al meu se intampla in treapta 5 ( 7-8000 ture)dar in ultimi 5000 km nu a mai aparut problema acesta si cand am facut schimbul de ulei nu am gasit nici un gram de aliaj , absolut nimic . Nu stiu de unde provine chestia asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 pai ai 2 probleme....nu sunt mecanic si nu prea obisnuiesc sa-mi murdaresc mainile asa ca iti zic din experienta unui client de service. *iti sare in treapta a2-a din cauza pinionului sau rar verififica-ti maneta sa ambreaj ca nu cumva sa schimbi semi-braiat.isi revine la loc daca iei mana din gaz si apoi accelerezi violent(au asa faceam cand nu aveam chef de ea). *se accelereaza in gol 100% ambreaj-ul.e doar in faza incipienta daca se intampla doar la viteze mari,sunt cateva discuri,risti sa il distrugi pe tot.(spre exemplu la r6 dupa 170-180 imi facea lafel,a si ambreajul e tot in categoria consumabile regulate la stlul meu de mers ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.