Jump to content

jhn05

Super Membru
  • Content Count

    671
  • Joined

  • Last visited

About jhn05

  • Rank
    rasist de stereotip nu de culoare.....

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Orasul cu metrou...
  • Carnet moto din
    08-2008
  • Motocicleta
    Violator de babe pe R6/R1...
  • Numar Moto
    Sub codita cu B
  • Club
    anturaj cu japca...

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    R6/R1

Recent Profile Visitors

1,573 profile views
  1. Yamaha r6 2007,imi osileaza la relanti,am buji iridium montate acum 2000km(anul trecut).Exista posibilitatea sa nu fi motat vreo bujie gresit?Ce alte cauze ar putea cauza aceasta oscilatie?
  2. hai sa incer sa te ajut cu pasii standard care se fac in cazul tau si cateva sfaturi: 1.la locul accidentului daca poti sa te misti faci niste poze inainte sa sari la batai.daca din anume considerente (persoana de treaba,vecin,blonda cu tzate mari) poti sa faci o amiabila(dar NU ESTE DE RECOMANDAT DACA VREI SA ITI REPARI MOTO ANUL CURENT)poti merge la accidente usoare'' daca nu ii ia permisul soferului de conserva gen a schimbat banda,te-a lovit din spate,daca e vorba de neacordare de prioritate sau orice alta conjunctura prin care ii este suspendat pemisul o sa ai surpeiza la la politie sa declare altceva doar sa nu ii i-a pemisul.Cea mai sanatoasa abordare e ca in momentul accidentului sa SUNI LA 112,operatoarea o sa te intrebe daca sunt victime tu o sa zici ca te doare cap,mana,picior samd.o sa vina smurdul si politia,tu poti semna ca pe propria raspundere ca nu ai nimic(asta ca sa nu iti fie retinut permisul pt. cercetari fiind inlocuit de dovada) iar politistul o sa intocmeasca actele de constatare la fata locului NEPUTAND FI CONTESTATE DE ASIGURATOR.stai langa politist si ii zici in detaliu ce piese sa iti treaca pe deviz,e foarte important ca o sa ai MARE nevoie la pasul 2. 2.te duci cu moto la asigurator unde o sa iti faca o nota de constatare si poze la piesele vizibil afectate.o sa incerce sa nu iti bage multe piese tre sa putin tupeist ,o sa iti treaca ''REVOPSIRE'' dar nu te intereseaza pt. ca in service NU SE SUDEAZA, NU REVOPSESC,NU LIPESC NIMIC LA MOTOCICLETE pt ca totul vine gata vopsit din reprezentanta.. cu acea nota de constatare o sa te duci la service. 3.odata ajuns la service ai 2 posibilitati.usa a o lasi la reparat asta daca ai pagube minore sau o motocicleta noua cu ''valoare de catalog mare''(eti explic mai tarziu) sau doi iei un deviz cu costul total al reparatiei care te intorci cu el la asigurator si il depui la dosar.de aici ei trebuie sa te contacteze in 15 zile sa iti propuna urmatoarele 3 variante: unu:te trimite cu moto in service sa il repari,doi: iti ofera o suma de bani sa scape de tine pe care o poti negocia sau trei o sa iti declare motocicleta dauna totala cea ce inseamna: iti evalueaza motocicleta dupa catalog in fuctie de an/km din bord/si aspect general(noua,buna,nesatisfacatoare ceva gen si e la latitudinea constatatorului si tre sa ai ''cohones;; sa te certi cu el ca altfel iti trece din oficiu nesatisfacatoare,,invoci carene originale,vopsea recenta,consumabiel noi,cauciucuri,il ameninti ca ai facturi de 2-3-4000e ca ai investit in ea). DAUNA TOTALA'' INSEAMNA:nu ca nu mai ai ce sa faci cu motocicleta ci doar ca VALOAREA DE REPARATIE A MOTOCICLETEI ESTE MAI MARE DECAT VALOAREA DE CATALOG,acest catalog este aplicat standard de toate firmele de asigurari implementat de csa ei putand sa jongleze cu ''starea motocicletei'' cum ti-am explicat mai sus. ex: moto tau este evaluata la pret de catalog la 4000e iar tu ai venit cu un deviz de reparatie de 6000e.atunci ei o catalogheaza dauna totala si o sa iti dea 4000 din care iti da 3000 si te lasa sa iti pastrezi motocicleta.( sa fiu mai explicit din 4000e epava reprezinta 25%(1000e) din suma si iti da 75% (3000). 4.daca ai acceptat bani din momentul in care ai semnat au 15 zile sa iti vireze banii. DACA NU TE BAGA IN CERCETARE DE FRAUDA care se lasa cu reclamatii la CSA si procese.(o sa iti scriu mai jos depre aspectul asta) THE END ACUM SFATURI: -cheama salvarea si politia nu mai face amiabile. -stai pe capul la militioan sa iti treaca tot pe constatre. - ai grija sa nu treaca stare NESATISFACATOARE cand o evaluaza,intreba si fa urat. -cand te duci cu moto la service pt. deviz dute cel mai bine la reprezentanta,lucreaza cel mai repede,cateodata ti-l da peloc. costul devizului:yamaha 200ron,suzuki 15ron de reper,bardac 150 dar dureaza cateva zile,KAWA in 4 nici eu nici o cunostinta de amea nu a adus o recenzie pozitiva la adresa lor si cuvatul ''combinatie;manevra'' e la ordinea zilei,united nu stiu dar mi-au cerut 150 sa coboare moto(adica sa regleze 3 suruburi). -cand te duci la deviz o sa faca si ei poze si e bine sa ai la tine un stik sa iei pozele cu tine ca sigur asiguratorul o sa le ''piarda'' oricum fi ''ATENT'' cu cel care iti face devizul(cel cu ochii in calculator care iti cauta fiecare reper in parte,ca o sa mai ai nevoie de el sa iti trimita devizul pe mail la asig cu cc. la tine plus pozele,plus sa le iei tu de rezerva pe stik). -cei de la service nu ti-au unflat devizul ca este ilegal si doar si-au luat inserios munca si au taxat orice dauna cat de mica. ps. sa nu faci greseala sa iti bagi o piesa care ar fi imposibil sa se loveasca din dinamica accidentului,gen ai accident frontal si tu iti bagi stopul frana. caz in care dupa cele 15 zile de la intocmirea dosarului daca ceva pare dubios dosarul o sa fie trimis la ''CERCETARE DE FRAUDA'' care legal poate sa dureze 90 zile si poate sa iti refuze dosarul dupa care urmeaza reclamatia la CSA care dureaza alte 30 zile si procese. este o practica des intalnita la companiile de asigurare low cost,un exemplu am auzit de un caz cand un pensionar a iesit dupa o strada fara sa se asigure iar un motociclist a intrat in el,l-au bagat in cercetare de frauda chiar daca el avea tije in picior,toate astea la CARPATICA. -in cazul in care ai un accident u un posesor de polita low cost scoti certificat medicolegal si dai injudecata autoarea accidentului pe civil si ceri si reparatia motorului,dupa primele citatii o sa dea banii sa scape de tine urmand sa dea la randul ei societatea de asigurari sa isi recupereze banii.CARPATICA EUROINS sau de orice firma esti nemultumui. da nu muncesti si nici nu ai degand sa iti iei un job avand mult timp liber poti studia site-ul de la CSA si poti sa scoti multi bani totul legal. ex: echipamentul face parte din despagubire(iti iei niste chitante la un echipament vechi care nu iti pare rau sa il dai la shimb cu bani),poti sa treci peste valoarea de catalog calculata cu facturi evaluate de la dealer-ul moto,poti sa ridici valoarea la moto tau cu facturi prin care ai investit bani in ea,cauciucuri,kit-lant,xenon ssmd,daune morale,spiholog(gen nu poti sa dormi noaptea ca vezi numai babe stirbe la volan,ingrijiri medicale,controale, -la firme difera daca constatorul are grija si de dosar sau e doar un pozar si da dosarul mai departe.dupa caz fa rost de numele complet si da un google dupa baza de date a politiei si acolo iti da adresa si membri familiei,de acolo arunca si tu o sibtiliate gen '' mai stati in ex:ferentari ca pritenul meu a facut generala cu alexandra fiica dmv,sau stiam ca imi pari cunoscut nu stai in ex:ferentari.....sau mai putin subtil il astepti in fata blocului langa locului lui de parcare,dupa caz,dupa caracter,dupa circumstante dupa puteri. asta pt. bucuresti pt orasele cu ulite folositi metoda clasica cu asteapta pana pleaca si vezi unde urca in casa''.mai poti cauta pe google dupa nume daca nu cumva are vreun anunt ca vinde ceva(masini,chilotzi,eugenii)si ai si nr de tel personal.pe facebook,un add e un inghitit in sec procedeele sunt cu TITLU INFORMATIV si actionati pe propria raspundere cu rugaminetea sa postati poze cu fetele lor dupa -in cazul tau daca e vorba de f4i-ul de la avatar motocicleta e in jur de 2000e si este dauna totala dupa 3 carene,o maneta si scarita zgariata,reparatia sare de valoarea ei.ca puct de reper o carena e in medie 500e. -o sa iti faca surpriza sa iti ceara poze cu masina implicata in accident care poate sa nu aiba nimic sau prop. sa o si reparat deja.fi tare-n gura si ii zici de la incepu ca asta e doar un tertip menit sa treaca de timp si conform normelo csa nu esti obligat sa chemi,sa dai sau sa faci ceva.daca vrea ceva aditional sa iti miste fizicul dezordonat.(nu e cazul tau ca ai facut amiabila si ambele autovehicule au fost la constatare). -in cazul tau service-ul te asteapta sa iti iei moto si sa le dai banii pe deviz ca daca se apuca de el tre sa ia o parte de la asigurare si diferenta de la tine cea ce avident nu iti convine. -MARE atentie la service-ul care schimba piese doar pe factura cand ei le chituiesc,vopsesc sudeaza sau pun de la dezmembrari cu pret de nou. -daca totusi poti mai toate service-urile sunt receptive la combinatii. ex:au 2 carene zgariate sau putin crapate la care asigurarea plateste 1000e,poti negocia decat sa iti dea 2 carene noi sa le lase pe alea,sa le repare si sa iti vopseasca TOT motorul,ii lasi sa iti puna piese la dezmambrari si dif de bani poate iti face o revizie la furca sau ce mai ai tu nevoie.ex:din reparatie de 2000e ei castiga daor 70-90 ron pe ora de manopera,asa u le dai sansa sa castige 1500e,tuturor o sa le curga lacrimi tulburi in chilotzi de fericire. sper ca de la anu sa intre invigoare legea prin care fiecare isi repara motocicleta pe asigurarea proprie.sa imi fac asigurare la alliantz tiriac sa dorm linistit fara stratageme,fara sa invat din posturi interminabile,sa nu ma uit din tramvai suspinand ca nu imi mai vad moto pana la iarna din cauza la o vaca. eu unu nu as citi asa ceva,dar o sa cautati postul asta cand o sa aveti nevoie.nu aruncati cu intrebari stupide rapunsul e scris de 2-3 ori in diferite contexte. PROFESOARELE GESTANTE DE LIMBA ROMANA SA ABTINA.aici dam sfaturi nu lectii gramaticale. acesta este un copy-paste la un post de acum 4 ani vand am avut eu accident.
  3. Sa inteleg ca sunt mai putin motocilisti si mai multe profesoare gestante de limba romana avand in vedere vehementa cu care ati tratat o simpla greseala de tastare. EX: ''cucu". Sa revin la subiect am postat mai jos un link "cucu" un kit de modificare optiunilor dintr-un ecu oem. http://www.revzilla.com/motorcycle/flash-tune-data-link-ecu-flashing-kit-yamaha-r6-r1-super-tenere Pentru cei care din lene nu vor deschide link-ul aveti descrierea mai jos a optiunilor ce pot fi modificate fara a schimba harta: Flash Tune allows control over the following: Remove ECU restrictions Engine braking adjustments High load fuel maps (with PC3 and PC5 map importing) Low load (cruising) fuel maps Fuel injector proportioning Ignition timing Immobilizer function Cooling fan temps Rev-limiter control Remove top speed limiter ECU based quick-shifting with additional quick-shifting hardware (sold separately) Speedometer calibrations Ps: Nu am timp sa il caut pe ala 200$ dar plecand de la link-ul de mai sus il gasiti. "cucu"
  4. Chiar o sa dau 200$ si va scot protectiile,modific temperatura,actvat quickshifter,etc(astea sunt optiunile de diagnoza) si o sa va mint si eu ca resoftez si pun harti si ca am dat 1500$ pe kit (cel mai ieftin ) si nu o sa cer mai mult de 100ron doar ca sa stric pretul. Da atat e pretul pt. toti merg pe aceeasi teapa....stiu un idiot care a dat 300ero pe teapa asta si a plecat fericit ))
  5. DA DA la el sa te duci...vb cu individul de mai sus si a crezut ca sunt incepator si cand i-am cerut sa imi activeze niste optiuni din diagnoza (sa bifeze cateva casute,max 5 min ) MI-A CERUT 150EURO. O diagnoza NOUA costa 200 DOLARI. Trageti VOI conluziile.
  6. Te rog sa imi spui ca gresesc si nu ai cumparat acel r6 2010 cu cadrul imbracat in carbon si gume de pista doar ca era cel mai ieftin !!!!!! Sunt niste gunoaie,au acum o motocicleta care acum 2 ani era pista,a fost refuzata de mine si cumparata pe 3600e apoi vanduta in 1 luna catre Sermoto cu aprox 3000e si acum este vanduta cu GARANTIE 1AN. Este vorba de acea yamaha r6 2006 neagra cu "jnr" la numar,toba 2Brothers,Pc. Am avut o impresie buna despre ei pana in vara asta cand prioritizeaza tepele indiferent de recenzii.
  7. Stie cineva cine era si daca este nevoie de ajutor?
  8. poti sa iti ieibanii inapoi chiar daca nu esti acoperit de Rca-ul vinovatului. pt. asta sa constituit "Fondul de protectie al victimelor strazii". http://www.fpvs.ro/ Te incadrezi perfect.Un priten si-a luat o "dauna totala"calculata corect plus echipament pentru un accident in care "nea Gheorghe" circula cu a lui Dacie 1300 fara asigurare si a mai si depasit in curba fara vizibilitate in fata prietenului meu. Nu o sa se duca la puscarie tiganul ca nu vor sa ii dea casa si 3 mese pe zi statul roman.In cel mai bun caz ii da cu suspendare si pleaca la furat in Spania.
  9. le le iau familia in,rasa lor imputiti,repetenti,supermani frustrati hemoroidati,criminali transpirati nesatisfacuti de nevestele maneliste grase,cersetori ce fug noapte de nnoapte sa isi faca norma furaciuni...... Acum cateva zile in Popesti Leordeni(Bucuresti pana in centura spre Calarasi ) nespalatii au facut aceeasi manevra in fata mea,s-au pus dea curmezisul pe jumate din banda mea ei venind dupa contrasens din coloana....nu stiu de ce/daca au vrut sa ma opreasca sau doar sa intoarca si eram prea imfim sa fiu bagat in seama in goana lor dupa latei centuristelor.Motociceta este complet stoc pentru ca a ajuns relativ curand la mine si nu a trecut pe la identificare inca. Noroc ca ma astept ca mamiferele aste cand nu se despaducheaza intre ele ies la vanatoare cu Daciile lor de 80000e pe ritm de manele sa faca o figura de super eroi...... Numai neincredere mea in organul vazut de ei doar in oglinda a dus la EVITAREA UNUI CAZ IDENTIC !!!!!!
  10. la un r6 99 am patit la fel cu farurile.La mine a fost simplu,a trebuit doar sa bag mana pe langa cadru de bord si sa imping mufa slabita de vibratii. » Post actualizat in 20 Jul 2015 09:29 Imi puteti recomanda pe cineva sa imi faca "Soft" pt. o yamaha r6 2007. Am nevoie de cineva care are SOFT nu DIAGNOZA. E netul plin de TEPARI care cer intre 100 si 300e pentru activarea catorva optiuni din ecu cu un soft de diagnoza care costa nou 199$. Matematica e simpla,dai 199$ ( 800 ron ) si ceri la incepatori 150e (650 ron ) cum mi-a cerut mie un imputit repetent sau mai rau,unul a dat 300e doar pentru ca l-au mirosit mecanicii ca are( fani Robin Hood,au luat de la bogati si i-au investit in saracii dealeri de iarba ). http://www.ebay.com/itm/Yamaha-YEC-USB-interface-cable-race-harness-kit-13S-8533A-71-YEC-R1-R6-racing-/321805023362?pt=LH_DefaultDomain_71&hash=item4aed12f882 Caut pe cineva sa imi faca soft racing,kit-ul basic incepe de la 1200e si apoi cumperi fiecare harta cu cateva sute bucata. Oare face cineva asa ceva in ro sau sunt toti niste tepari profitori de necunostinta incepatorilor ???
  11. l-am vazut si eu motorul live cand deja era sub roti.e dauna totala din cauza vechimiii motocicleti.(este reparabila dar doar in regim propriu)Nu inteleg dc avea 2 casti,sper doar sa nu fi avut pasagera. ps: nu uita sa le ceri banii si pe echipament.
  12. Pe cine imi recomandati sa imi scrie soft-ul pt. o Yamaha r6 2007 ???
  13. am facut si eu trecerea de la r6 la r1....mai exact de la 99 la 07. r1-ul este extraordinar,trage in orice treapta,se lipeste de asfalt,ai senzatie de ''pisica neagra'' ca nu sufera pe nimeni,ca oricat ii oferi nu este de ajuns si cand cobori dupa dea esti dea dreptul lesinat de fericire.impune respect tie atat celor din trafic. intradevar este mai greu de manevrat,mai obositoare,rupe aderenta pana se incalzesc gumele,nu simti viteza dar astea sunt detalii. La mine nu a stat mult,am un obiciei sa nu las nimic in urma cand plec din tara. Am luat un r6 05 doar ca era ieftin si oarecum m-am atasat de ea,am investit doar in consumabile si este impecabila,nu pot sa ii reprosez nimic doar ca facand iar trecere la 600 mi-a pierit cheful de motociclism,e ca o jucarir foarte manevrabila,foarte permisiva,seamama cu genul ala de femeie plictisitioare care face tot ce vrei fara sa te surprinda cu nimic,face prea multa galagie pt viteza cu care ruleaza,tre sa folosesti inferioare sa ajungi unde r1 deabia deschide ochii,atat ca nu consuma mai mult de 8-9 asa ca am folosit-o mai mult pe post de taxi anul asta fara prea multe plimbari. Diferetanta intre ele este ca desi fiecare te duc la destinatie,cu 600-le alegi ruta cea mai scurta.
  14. Ce motor era nu prea are importanta,nu sunt la curent cu motocicletele de pasionati.Important e ca ne-am oprit,am scos moto din porumb,ti-am dat soricei sa iti prinzi carenele sa o duci acasa. Cauciurile au fost evaluate din perspectiva mea si la standardele mele personale. Nu aveam cum sa stiu daca cel care si-a prins mana a plecat sau nu cu moto pt ca noi am plecat si el cauta un sofer pt ea. Formularea mea ambigua nu a fost pt cei care citesc fugitiv fara atentie la substrat. Bine ca nu a patit nimeni nimic grav si exista motociclisti cu spirit civic.
  15. Am scos 2 moto din boscheti in ziua aia. Prima baiatul cu k1 care a pierdut spatele in curba A2a un zzr 1000 care a pierdut spatele in curba,el i-a dat drumul motoretei care datorita soselei mai inalte a aterizat in porumb,intr-o curte peste un gard de sarma ghimpata.motociclistul ok,dar unul si-a prims mana in roata cand la 100m garduri cu motoreta atat de rau incat nu mai putea sa plece cu moto.cauciucuri 0.
×
×
  • Create New...