Jump to content
Sign in to follow this  
Iordachegbrl

Honda Hornet 2004 sare din viteza in treapta 2

Recommended Posts

Salut ,

 

De curand mi-am luat un Hornet din 2004 , toate bune si frumoase pana am observat ca in treapta a doua , dupa ce trece de 7-8000 ture imi sare din viteza , cand se intampla asta motorul se tureaza in gol iar uneori daca o mentin accelerata isi revine si merge sa o accelerezi pana la 13.000 ,

 

As fi recunoscator daca mi-ati putea oferi ceva sfaturi , sugetii despre ce problema as avea si cum o pot remedia ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,

 

De curand mi-am luat un Hornet din 2004 , toate bune si frumoase pana am observat ca in treapta a doua , dupa ce trece de 7-8000 ture imi sare din viteza , cand se intampla asta motorul se tureaza in gol iar uneori daca o mentin accelerata isi revine si merge sa o accelerezi pana la 13.000 ,

 

As fi recunoscator daca mi-ati putea oferi ceva sfaturi , sugetii despre ce problema as avea si cum o pot remedia ,

Este bulita cutia pinionul de a doua ,desacuta cutia si schimbat pinionul de a doua si ce mai e pe acolo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,

 

De curand mi-am luat un Hornet din 2004 , toate bune si frumoase pana am observat ca in treapta a doua , dupa ce trece de 7-8000 ture imi sare din viteza , cand se intampla asta motorul se tureaza in gol iar uneori daca o mentin accelerata isi revine si merge sa o accelerezi pana la 13.000 ,

 

As fi recunoscator daca mi-ati putea oferi ceva sfaturi , sugetii despre ce problema as avea si cum o pot remedia ,

 

Ai PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare ciudat ca zici ca isi revine. Nu mai am auzit ca un motor accelerat intre singur inapoi in viteza. Sigur nu patineaza doar ambreiajul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu un hornet din 2004 , la inceput am patit si eu asa ceva dar nu tot timpul . La al meu se intampla in treapta 5 ( 7-8000 ture)dar in ultimi 5000 km nu a mai aparut problema acesta si cand am facut schimbul de ulei nu am gasit nici un gram de aliaj , absolut nimic . Nu stiu de unde provine chestia asta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai ai 2 probleme....nu sunt mecanic si nu prea obisnuiesc sa-mi murdaresc mainile asa ca iti zic din experienta unui client de service.

*iti sare in treapta a2-a din cauza pinionului sau rar verififica-ti maneta sa ambreaj ca nu cumva sa schimbi semi-braiat.isi revine la loc daca iei mana din gaz si apoi accelerezi violent(au asa faceam cand nu aveam chef de ea).

*se accelereaza in gol 100% ambreaj-ul.e doar in faza incipienta daca se intampla doar la viteze mari,sunt cateva discuri,risti sa il distrugi pe tot.(spre exemplu la r6 dupa 170-180 imi facea lafel,a si ambreajul e tot in categoria consumabile regulate la stlul meu de mers :P).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...