Sari la conținut

Problema rs 125


Postări Recomandate

Salut!

Mi-am cumparat rs-ul in primavara si de atunci am observat ca setul este pe duca, am mers o perioada cu el (aprox. o luna) , tin sa precizez ca inca nu am A1 si nu am mers decat pe strazi mai latularnice,oricum mi-a cazut setul , am luat unul nou , bucsat fara nicasil , piston nou , toate cele.

Problema este ca il pornesc , sta la ralanti dar daca il turez cat de putin se ineaca.Dupa ce ajunge pe la 60-70 de grade n mai sta la ralanti , pur si simplu il pornesc , merge 5 sec. si moare,incand bujia.

La carbuator nu s-a umblat in trecut , l-a desfacut cineva la un service din oras care se pricepe si l-a curatat, atat , tot la fel patesc.

Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie , sunt la inceput pe acest forum :D.

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Mi-am cumparat rs-ul in primavara si de atunci am observat ca setul este pe duca, am mers o perioada cu el (aprox. o luna) , tin sa precizez ca inca nu am A1 si nu am mers decat pe strazi mai latularnice,oricum mi-a cazut setul , am luat unul nou , bucsat fara nicasil , piston nou , toate cele.

Problema este ca il pornesc , sta la ralanti dar daca il turez cat de putin se ineaca.Dupa ce ajunge pe la 60-70 de grade n mai sta la ralanti , pur si simplu il pornesc , merge 5 sec. si moare,incand bujia.

La carbuator nu s-a umblat in trecut , l-a desfacut cineva la un service din oras care se pricepe si l-a curatat, atat , tot la fel patesc.

Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie , sunt la inceput pe acest forum :D.

Va multumesc!

 

Pare a fi totusi din carburator, care e influentat de temperatura cilindrului. Intre carb si galerie trebuie sa existe ori o flansa izolatoare, ori cuplajul este flexibil, ideea e ca temperatura cilindrului sa nu se transmita la carburator.

La carburator m-as uita la mecanismul de soc, daca exista posibilitatea sa-l deschizi tragand de gaz sau sa fie influentat termic.

M-as mai uita la acul de dozaj sa fie cel care trebuie si pe pozitie.

 

Setul nu ar trebui sa fie problema, problema era daca se intepenea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare a fi totusi din carburator, care e influentat de temperatura cilindrului. Intre carb si galerie trebuie sa existe ori o flansa izolatoare, ori cuplajul este flexibil, ideea e ca temperatura cilindrului sa nu se transmita la carburator.

La carburator m-as uita la mecanismul de soc, daca exista posibilitatea sa-l deschizi tragand de gaz sau sa fie influentat termic.

M-as mai uita la acul de dozaj sa fie cel care trebuie si pe pozitie.

 

Setul nu ar trebui sa fie problema, problema era daca se intepenea.

 

Problema este ca pana sa imi cada setul vechi nu a facut asa , iar inainte cu setul vechi mergea mereu cu socul la maxim , acum daca trag socul se ineaca instantaneu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia mai zi, ia mai zi

mai da simptoame, sa nu tragem de tine cu clestele.

Filtrul de aer l-ai schimbat, e curat, nou?

 

Setul vechi nu facea asa vacuum, daca era dus(compresie scazuta) si cel nou in mod normal aspira mai bine.

 

Deci e clar treaba de carb, iti da prea mult.

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai montat setul? muzicuta mai era buna?? ce an de fabricatie este motoreta?

 

 

 

 

 

Muzicuta era intacta iar setul a fost montat de cineva care este mecanic auto , el l-a si pornit prima oara , omu'se pricepe...anul de fabricatie este 2001

 

ia mai zi, ia mai zi

mai da simptoame, sa nu tragem de tine cu clestele.

Filtrul de aer l-ai schimbat, e curat, nou?

 

Setul vechi nu facea asa vacuum, daca era dus(compresie scazuta) si cel nou in mod normal aspira mai bine.

 

Deci e clar treaba de carb, iti da prea mult.

 

filtrul de aer este imaculat , cred ca fostul proprietar l-a schimbat , ce sa mai zic deci ea porneste sta la ralanti pana ajunge la 60-70 de grade si dupa moare , incerc sa pornesc iarasi sta pornita 5 sec si moare , compresie are beton.

Initial am crezut ca este de la valva rave , a mea nu este full power , dar am bagat-o (pentru ca o scosesem cand am dat vechiul set jos) si la fel merge .

 

Muzicuta era intacta iar setul a fost montat de cineva care este mecanic auto , el l-a si pornit prima oara , omu'se pricepe...anul de fabricatie este 2001

 

 

 

filtrul de aer este imaculat , cred ca fostul proprietar l-a schimbat , ce sa mai zic deci ea porneste sta la ralanti pana ajunge la 60-70 de grade si dupa moare , incerc sa pornesc iarasi sta pornita 5 sec si moare , compresie are beton.

Initial am crezut ca este de la valva rave , a mea nu este full power , dar am bagat-o (pentru ca o scosesem cand am dat vechiul set jos) si la fel merge .

 

o sa incerc sa umblu la cuiul acela care da benzina sa il dau laminim , sa vedem daca merge mai bine ,bujia este ngk bg90 nu stiu cum parca , ea cand am cumparat-o avea unu piagio pe ea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, si yo tot un RS 125 am, doar ca un pik mai veki ( rotax 123 ), si la fel am patit si yo, cu relantiul, dupa 5 secunde murea, si uda bujia, pana la urma s'a dovedit ca bujia nu era buna, distanta intre electrozi nu era buna, prin urmare nu dadea scanteie cum trebuie + nici nu imi urca in ture mai sus de 6.500....sopr !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, si yo tot un RS 125 am, doar ca un pik mai veki ( rotax 123 ), si la fel am patit si yo, cu relantiul, dupa 5 secunde murea, si uda bujia, pana la urma s'a dovedit ca bujia nu era buna, distanta intre electrozi nu era buna, prin urmare nu dadea scanteie cum trebuie + nici nu imi urca in ture mai sus de 6.500....sopr !

 

mie imi face la fel cu 3 buji, chiar si cu cea care inainte mergea , cred ca este din carburator...

Editat de rotarumary
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar daca sunt noi bujiile nu sunt 100% obligate sa mearga, si yo am schimbat tot vreo 3, pana mi'a dat cineva cu un scuter o bujie si inca o am si inca merg cu ea, deci ai putea sa incerci si cu o bujie folosita ( dar tot de 2T ), daca vrei si poti si ai cum sa ajungi prin zona Dristor, mai am cel putin 2 care stiu sigur ca's bune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar daca sunt noi bujiile nu sunt 100% obligate sa mearga, si yo am schimbat tot vreo 3, pana mi'a dat cineva cu un scuter o bujie si inca o am si inca merg cu ea, deci ai putea sa incerci si cu o bujie folosita ( dar tot de 2T ), daca vrei si poti si ai cum sa ajungi prin zona Dristor, mai am cel putin 2 care stiu sigur ca's bune...

 

Sunt garantate ca sunt bune , plus ca ti-am zis bujia cu , care a venit ea si mergea foarte bine tot la fel face , o sa umblu la carburator sa vad ce i fac , eu sunt din jud. Constanta , mersi mult de ajutor !

 

Sunt garantate ca sunt bune , plus ca ti-am zis bujia cu , care a venit ea si mergea foarte bine tot la fel face , o sa umblu la carburator sa vad ce i fac , eu sunt din jud. Constanta , mersi mult de ajutor !

Gata am fost la curte si am umblat in carburator , am ars bujia care este ngk b9es si am umblat la cuiul de la ponton la carburator , era pusa siguranta aia la maxim sus , iar eu am dat-o o treapta mai jos si voilla merge motoreta , s-a dus pana la 86 de grade si merge bine , in schimb am scos-o pe strada si am facut circa 30 de metri intr-a 1 si s-a oprit cu un rateu...am scos-o pe liber am pornit-o iar am mers 30 de metri iar se opreste un un rateu.....cred ca inca are multa benzina sa mai ublu la cuiul acela sa il dau la aproape minim si atunci sigur o sa mearga bine :D!

VA multumesc mult pentru ajutor !

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...