danysan2002 Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 (editat) Salutare! Îmi prezint Âşi eu azi prima motocicletă, un Kymco de 125, luat de la prietenul Banzay. După aproape un an de când visez la ea, acum două săptămâni a ajuns în sfârÂşit la mine. Săptămâna trecută am dat examenul, 19/20 la sală Âşi poligonul vineri dimineață. Poligonul a fost cel mai problematic, neavând în Giurgiu Âşcoli pentru A1, am zis să dau cu a mea, iar după lungi discuții cu nenea' polițai, am reuÂşit să-l conving să mă lase să dau pe ea, însă cu avertizări de genul "piciorul jos, atins jalon-ai picat". Mai toți pe care i-am întrebat au zis că nu merge să dau pe ea (nu se pot face opturile), însă nu au fost probleme, trebuia doar urmată o traiectorie bine-stabilită, nu puteai să o redresezi dacă te duceai prea larg, nu mai ducea ghidonul. La porțiunea pentru opturi (poligonul nostru este 3/4 acoperit de materiale de construcții) era destul nisip pe jos, oricât am încercat să-l dau cu o mătură, tot simțeam că-mi alunecă roata față puțin, Âşi cu gândul că polițaiul ăla stă să-mi vadă prima greÂşeală ca să mă pice... al naibii examen. Până la urmă l-am luat, luni îmi ridic dovada Âşi cam într-o săptămână sper să încep să o scot la plimbări (încă nu am tot echipamentul necesar, prefer să nu mă risc, totuÂşi, am făcut ~15 km prin jurul blocului Âşi alte drumuri micuțe ). În afară de o mică chestie la accelerație, motocicleta merge perfect (dacă se dă de manson în sus, acesta trece peste un mic 'dâmb' Âşi intră într-un spațiu nul, însă dacă se pune înapoi pe poziția sa, merge fără probleme, se întoarce la punctul normal, nu sare peste dâmbul ăla singur. Probabil o să mă duc la un mecanic să vadă care-i problema Âşi s-o repare, însă nu cred că-i mare bai. Mi-a plăcut că a fost îngrijită, schimburi la timp, tankpad, alarmă, mansoane ceva mai groase din silicon, a avut grijă banzay de ea. Mai jos câteva poze cu ea Âşi una cu mine la o plimbare în spatele blocului (scuzați lipsa echipamentului) Âşi sper să mă poarte mult Âşi bine Âşi fără incidente. -Daniel Editat Septembrie 8, 2012 de danysan2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 Banzay e un tip de nota 10. Felicitari pentru motoreta, ai garantia ca a fost ingrijita! Âşi Kat e băiat fain,dar citează prea mult. Cu 3 citate de astea se umple pagina aiurea. OT: să o stăpâneÂşti sănătos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 Felicitări,Kymco e mult deasupra chinezăriilor iar Quannon pare o copie reuÂşită de CBR 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat Septembrie 8, 2012 Autor Share Postat Septembrie 8, 2012 Da, însă puțin mai lată Âşi mai măricică decât cbr. Acela era prima alegere, dar după am văzut-o la Âşcoală Âşi pentru cei 1,84m ai mei chiar nu se potrivea deloc... Pe asta am o poziție OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Un 125 în 4 timpi e modul ideal de a începe,pentru că : greutate mică, manevrabilitate foarte bună,accelerație blândă Âşi liniară, o viteză de croazieră de vreo 80 km/h,suficientă pentru primul an Âşi consum Âşi costuri mici de întreținere (cu banii economisiți astfel într un an îți poți lua o cască bună). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat Martie 8, 2013 Autor Share Postat Martie 8, 2013 O curatare/ungere lant cu un stander mai romanesc: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 (editat) He, chiar ma bucur sa mai vad rosioara! Si vad ca e tot cu numerele de CT Cam imi e dor de motocicleta asta... Cum am vorbit prin toamna trecuta, chiar te rog daca o sa te gandesti sa o vinzi vreodata, sa ma anunti si pe mine, mi-ar place sa o am inapoi, mai ales ca stiu ca e intretinuta bine! Cati km mai are? Si scuze ca iti zic deabia acum, dar spre rusinea mea acum vad postul; rotile dupa cum iti spusesem, au profil bun, dar cred ca sunt cele originale. Eu umblam cu ele un pic mai umflate si imi placea sa mai blochez frana. Venind de la vreo 200kg pe asta mica de 120kg, mi se parea bicicleta si imi placea sa mai 'fortez' nota un pic. Ca sa nu blochezi rotile asa usor, lasa-le un picut mai desumflate. In rest, cum te descurci cu motociclitul, dupa cum postezi, vad ca iti cam place? A si apropo, parca zisesei ca te-a dat unul pe jos, anul trecut..mare grija ca e plin de tembeli... PS: pretentioase culori are...de la griul jantelor, pana la rosul asta de pe carene...eu o spalam destul de des, o mai ceruiam si tot se aduna praful... Editat Martie 8, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat Martie 8, 2013 Autor Share Postat Martie 8, 2013 In vara asta ii schimb numerele, intai planuiesc o vizita la un service, sa-i curat carburatorul. Inca 45 km si face 15.000, chiar m-am uitat azi. Parca de la tine a plecat cu vreo 12.600. Cauciucurile inca merg foarte bine, chit ca au atatia ani... Frana nu folosesc decat fata, foarte rar mai apas si spatele, sa-l mai testez. ) Tot fortez fata, chiar zilele astea, sa vad cat naiba duce cauciucul ala, dar niciodata nu mi-a alunecat si chiar am 'testat' serios.. Nah, daca au fost pastrate bine, inca merg. Astept sa se faca mai cald, sa fac niste plimbari mai lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Caucioacele nu au fost abuzate, poate doar de mine, ca sunt si ceva mai greu si mai blocam spatele intentionat uneori. Eu nu am vazut cauciucurile noi ca un musai la moto asta. O inclinam foarte bine, frana bine, nu mi-a dat vreodata impresia ca as fi la limita de aderenta, fara sa vreau eu sa blochez frana. Oricum, frana fata mi s-a parut slaba fata de restul pe care am mers, nu mi-a dat impresia ca ar bloca. Eu curatasem preventiv etrierul de ceva depuneri, dar nu arata rau deloc. Cauciucurile noi sunt clar mult mai bune, si e o investitie care merita facuta odata si odata, dar mie unul, cum ziceam, cauciucurile care erau pe ea mi s-au parut suficiente pt. ce faceam eu cu moto, adica mers in oras cu viteze omenesti, cu avantajele ca ma puteam strecura la semafoare... Hai sa auzim de bine, si cum am zis pe pm, poate apuc sa ne vedem la smaeb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.