Sari la conținut

Despre motoare Ultima, RevTech, S&S etc


Crazy Angel
 Share

Postări Recomandate

Sal'tare

 

 

in special ma intereseaza despre motoare Ultima El Bruto, RevTech

 

cum sunt motoare? fiabile, performanta, consum..... avantaje si dezavantaje.

 

as vrea sa contruiesc un custom

 

preferabil intre 100 pana 127 CI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare

 

 

in special ma intereseaza despre motoare Ultima El Bruto, RevTech

 

cum sunt motoare? fiabile, performanta, consum..... avantaje si dezavantaje.

 

as vrea sa contruiesc un custom

 

preferabil intre 100 pana 127 CI

 

Mai bine folosesti un motor de Harley.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt astfel de impresii cred ca mai bine te-ai adresa pe un forum de chopp american in speta. vezi www.clubchopper.com

 

in prima faza achizitionarea pare prima si singura treaba. eronat. gandeste-te si cine-ti face service-ul la un El Bruto in Ro...? Si la ce bani mai ales... Piese etc etc.

 

Cum se spunea mai sus, un harley modificat a la screamin eagle etc ar fi suficient daca nu cumva te dau banii afara din casa...vila...penthouse beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detin un S&S si poate parerea mea este putin subiectiva, dar iata de ce pe viitor as merge tot pe S&S:

- au o traditie de peste 50 de ani de construit motoare pentru drag cu care au castigat diverse premii (www . sscycle . com)

- cand se pune problema sa-ti construiesti un custom, nu cred ca iti mai faci griji de servisat

- manualele de reparatie de la S&S nu costa prea mult, mie mi-a venit in 3 saptamani de pe un site din sua si a fost vreo 30-40$

- prin cataloagele de piese harley am vazut mai tot timpul piese S&S (de la bloc motor pana la suruburile filtrului de aer), nu pot spune acelasi lucru si despre celelalte marci enumerate de tine.

- customer support - sau relatii cu clientii - este cu totul alta mancare de peste fata de ce se intampla la noi, un alt nivel, astia iti raspund si pe facebook daca incerci; abunda netul de tutoriale video facute tot de ei.

- din ce am citit pe forumuri, S&S ar fi si mai fiabile in comparatie cu celelalte (TotalPerformance in speta). ce-i drept momentan nici eu nu l-am desfacut pe al meu.

- performanta? DA. cat cuprinde, cu posiblitate de upgrade in orice directie vrei - axa came, aprindere, evacuare, alimentare.

- consum? Nici nu stiu ce sa-ti rapsund. Depinde de restul motocicletei, cutie de viteze, greutate, regim de mers, si cat iti intra tie mana in gaz. Totusi vorbim de motoare de 2L ;)

 

Tot ce am zis aici este doar experienta mea. Nu dati cu pietre :cheers:

Editat de ZeDevil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am studiat problema la modul serios dar tot pe S&S as merge macar prin prisma la ceea ce vad in jurul meu. Din ce umbla zvonul prin targ, un motor nedesfacut Rev Tech cu vreo 25k - 30k la bord este o minune... In mare nu prea ajunge la kilometrajul asta fara probleme majore.

 

Grija mare si la ce cadru folosesti in constructie. Am vazut vreo doua indoite, cumparate pe bani grei de la fime cunoscute. Faptul ca motorul intra in cadru nu inseamna neaparat ca suporta puterea motorului.

 

Bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...