Crazy Angel Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Sal'tare in special ma intereseaza despre motoare Ultima El Bruto, RevTech cum sunt motoare? fiabile, performanta, consum..... avantaje si dezavantaje. as vrea sa contruiesc un custom preferabil intre 100 pana 127 CI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Sal'tare in special ma intereseaza despre motoare Ultima El Bruto, RevTech cum sunt motoare? fiabile, performanta, consum..... avantaje si dezavantaje. as vrea sa contruiesc un custom preferabil intre 100 pana 127 CI Mai bine folosesti un motor de Harley. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 pt astfel de impresii cred ca mai bine te-ai adresa pe un forum de chopp american in speta. vezi www.clubchopper.com in prima faza achizitionarea pare prima si singura treaba. eronat. gandeste-te si cine-ti face service-ul la un El Bruto in Ro...? Si la ce bani mai ales... Piese etc etc. Cum se spunea mai sus, un harley modificat a la screamin eagle etc ar fi suficient daca nu cumva te dau banii afara din casa...vila...penthouse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 ia legatura cu Cornel de la ChoppersLife,el te poate lamuri.succes. 0729/909672 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZeDevil Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) Detin un S&S si poate parerea mea este putin subiectiva, dar iata de ce pe viitor as merge tot pe S&S: - au o traditie de peste 50 de ani de construit motoare pentru drag cu care au castigat diverse premii (www . sscycle . com) - cand se pune problema sa-ti construiesti un custom, nu cred ca iti mai faci griji de servisat - manualele de reparatie de la S&S nu costa prea mult, mie mi-a venit in 3 saptamani de pe un site din sua si a fost vreo 30-40$ - prin cataloagele de piese harley am vazut mai tot timpul piese S&S (de la bloc motor pana la suruburile filtrului de aer), nu pot spune acelasi lucru si despre celelalte marci enumerate de tine. - customer support - sau relatii cu clientii - este cu totul alta mancare de peste fata de ce se intampla la noi, un alt nivel, astia iti raspund si pe facebook daca incerci; abunda netul de tutoriale video facute tot de ei. - din ce am citit pe forumuri, S&S ar fi si mai fiabile in comparatie cu celelalte (TotalPerformance in speta). ce-i drept momentan nici eu nu l-am desfacut pe al meu. - performanta? DA. cat cuprinde, cu posiblitate de upgrade in orice directie vrei - axa came, aprindere, evacuare, alimentare. - consum? Nici nu stiu ce sa-ti rapsund. Depinde de restul motocicletei, cutie de viteze, greutate, regim de mers, si cat iti intra tie mana in gaz. Totusi vorbim de motoare de 2L Tot ce am zis aici este doar experienta mea. Nu dati cu pietre Editat Septembrie 19, 2012 de ZeDevil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Nu am studiat problema la modul serios dar tot pe S&S as merge macar prin prisma la ceea ce vad in jurul meu. Din ce umbla zvonul prin targ, un motor nedesfacut Rev Tech cu vreo 25k - 30k la bord este o minune... In mare nu prea ajunge la kilometrajul asta fara probleme majore. Grija mare si la ce cadru folosesti in constructie. Am vazut vreo doua indoite, cumparate pe bani grei de la fime cunoscute. Faptul ca motorul intra in cadru nu inseamna neaparat ca suporta puterea motorului. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Hahahahahhah... sa lasi miracolele tehnologiei japoneze, NASA, pentru niste parlite de copi de motor EVO Harley... hahahahhaah... unii nu au probleme mari sa haleasca de unde au scuipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.