Sari la conținut

ZeDevil

Membru
  • Număr conținut

    29
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Constanta-Bucuresti
  • Motocicleta
    chopper
  • Numar Moto
    fara numar
  • Club
    mai rar. prefer barurile.

Informații profil

  • Motociclete detinute
    alt chopper
  • Interests
    choppers

ZeDevil's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Va invitam pe aceasta cale sa luati parte alaturi de noi la marsul de comemorare a lui Paul Pavel - motociclistul de numai 20 de ani care a murit in Septembrie 2013 intr-un accident deosebit de grav in statiunea Mamaia, accident datorat neacordarii de prioritate. Anul acesta marsul se tine sambata pe 30 Septembrie Plecarea se face la ora 12.00 de la clubhouse HAMC Constanta str. Portului nr 1, Ovidiu gps: 44.258048, 28.551621
  2. Cu mare bucurie si entuziasm anuntam prima editie de Poker Run organizat la malul marii de catre Big Red Machine Constanta! Revenim in curand cu detalii despre inscriere si organizare. ALL FRIENDS ARE WELCOME! Save the date! https://www.facebook.com/events/226720964506925/
  3. Big Red Machine Constanta are placerea sa va invite la o petrecere moto in stilul specific cu care ne-am obisnuit! Rezervati data si pregatiti ficatul! Detalii: https://www.facebook.com/events/1909188112698209/ Open party! ALL FRIENDS ARE WELCOME!
  4. Detin un S&S si poate parerea mea este putin subiectiva, dar iata de ce pe viitor as merge tot pe S&S: - au o traditie de peste 50 de ani de construit motoare pentru drag cu care au castigat diverse premii (www . sscycle . com) - cand se pune problema sa-ti construiesti un custom, nu cred ca iti mai faci griji de servisat - manualele de reparatie de la S&S nu costa prea mult, mie mi-a venit in 3 saptamani de pe un site din sua si a fost vreo 30-40$ - prin cataloagele de piese harley am vazut mai tot timpul piese S&S (de la bloc motor pana la suruburile filtrului de aer), nu pot spune acelasi lucru si despre celelalte marci enumerate de tine. - customer support - sau relatii cu clientii - este cu totul alta mancare de peste fata de ce se intampla la noi, un alt nivel, astia iti raspund si pe facebook daca incerci; abunda netul de tutoriale video facute tot de ei. - din ce am citit pe forumuri, S&S ar fi si mai fiabile in comparatie cu celelalte (TotalPerformance in speta). ce-i drept momentan nici eu nu l-am desfacut pe al meu. - performanta? DA. cat cuprinde, cu posiblitate de upgrade in orice directie vrei - axa came, aprindere, evacuare, alimentare. - consum? Nici nu stiu ce sa-ti rapsund. Depinde de restul motocicletei, cutie de viteze, greutate, regim de mers, si cat iti intra tie mana in gaz. Totusi vorbim de motoare de 2L Tot ce am zis aici este doar experienta mea. Nu dati cu pietre
  5. Unul este radiator de ulei, celalalt e surpriză
  6. Iata si niste poze, ca am promis. Aici sunt la o saptamana dupa ce i-am plimbat prin ploaie, plini cu borcane de zacusca sa vad cum tin - dupa cum se observa nu sunt floscaiti sau deformati. Sper ca e evident acum de ce sunt asimetrici si de ce sunt pozitionati acolo unde sunt. Sunt mici? Depinde cu ce compari, dar pentru mine sunt numa buni. Unii isi mai pun coburi mari sa para motocicleta mai masiva dar aici nu e cazul, e destul de mare agregatul. Unii poate se intreaba, si cand am pasager, ce fac? Pai n-am Si daca am, atunci mut coburii sub curu pasagerului, ca sa eliberez scaritele.
  7. Fiti amabili, va rog, sa-mi spun si eu parerea ca posesor al acestor coburi In primul rand forma, dimensiunile (inclusiv faptul ca sunt asimetrice), prinderea si lipsa de briz-birz-uri sau inscriptionari au fost in totalitate alegerile si indicatiile mele, iar Mas a executat in tocmai. Prinderea este, la fel, facuta dupa gustul meu - o bucata de piele simpla, doar sa poata fi aruncate peste sa, sau sa poata fi purtate pe umar. Sistem mai simplu de montat/demontat (daca se poate spune asa) nu cred ca se poate. Nu am nevoie de inchidere, pentru ca nu le las pe motor. Nu am apucat sa fac niste poze inca, gentile fiind pline de noroi momentan (iarta-ma Mas ) pentru ca am facut un drum mai lung pe ploaie in acest weekend. Cum au rezistat? Foarte bine. Am sa revin cu niste poze zilele urmatoare ca sa clarific nelamuririle referitoare la forma si asezare. Edit: nu pot sa ma abtin, ma bubuie rasul: Prefer sa nu stie lumea ca exist, merci, mi-ai facut un compliment fara sa vrei
  8. Ce mizerie, da! Si ce-mi place! Zici ca-i La Pirati! Se aculta rock banuiesc?
  9. Salut! Tot pentru niste coburi caut si eu un mester. Preferabil in Bucuresti ca sa discutam dimensiunile direct pe motoreta.
  10. ZeDevil

    Big Dog

    Update, video in timp ce se afla pe masa de operatie la Dynamite Brothers: http://www.youtube.com/watch?v=aar_t6CetHc http://www.youtube.com/watch?v=3L8tpg3egcM
  11. ZeDevil

    Big Dog

    Salut! Deschid acest topic pentru a prezenta un chopper custom, dar mai ales pentru a le multumi fratilor Dinamita pentru inca o lucrare executata ca la carte. Datele problemei: Marca: Big Dog Model: Chopper An: 2003 Motor: S&S Super Sidewinder V107, motor pe arhitectura Harley generatia EVO, racit cu aer Cilindree: 107 cui (1750 cmc) Putere: 105 CP si in jur de 150 Nm cuplu. Alimentare: Carburator S&S Super G Cutie viteze: Baker 6 speed Overdrive Transmisie primara pe lant Transmisie finala pe curea Ampatament: 2,70m Rezervor : 14 L Greutate: 330kg Unghi furca: 45 grade Dimensiune anvelope 90x90x21 fata si 250x40x18 spate Culoare: rosu Probleme: Nimic grav sau prea costisitor, in momentul achizitiei se afla intr-o stare tehnica functionala, insa foarte neingrijit, curgea ulei pe peste tot, electromotorul era pe moarte, cateva filete necesitau majorare si refiletare. Din motive subiective m-am decis sa-i schimb culoarea - deci motoreta trebuia dezmembrata complet, cadrul necesitand si el vopsire. A urmat demontarea motocicletei (si ulterior remontarea + micile reparatii) de catre Dynamite Brothers Custom apoi in timp ce ansamblele sa aflau la vopsit la Aero-Art eu am comandat piesele necesare reparatiilor, majoritatea lor potrivindu-se de la modele Harley Softail EVO '96-'99. Mi-ar fi placut daca as fi putut lucra personal la acest proiect, dar sunt ca melcul: am casa in spate, n-am garaj, n-am curte, asa ca tot ce-am putut sa fac a fost sa las pe altii mai asezati sa ma ajute. Impresii personale? Pe scurt: Motor tipic american, facut sa inghita km de autostrada, in timp ce tu te simti in al noualea cer. In traducere: Fiind foarte jos si destul de greu, manevrabilitatea este redusa considerabil, desi prin oras nu mi-e jena sa merg cu el, insa pe serpentine stau cuminte ca nu-i de mine. Cu garda la sol poate fi o problema la noi, spre exemplu, am reusit sa ating cu burta cand incercam sa ma urc pe BAC sa trec Dunarea. Consumul in oras in aglomeratie ajunge lejer la 12-13% , ca nu ai unde sa mergi mai mult de treapta 1, 2 si eventual 3. La exterior povestea se schimba, la 110-120 kmh in treapta 6 sta undeva la 2000 ture si consuma 5-6%. Performante pot spune doar ce am simtit, ca de cronometrat n-am de gand. Acceleratia este foarte sensibila si foarte brutala. Depasiri in treapta 5 sau 6 fara nici o problema. La 120-130 kmh daca bagi mana in ea, efectiv zboara de sub tine. Am mers impreuna cu o Yamaha V-Max si in reprize scurte (plecari de pe loc, demaraje la 100kmh fara treapta inferioara) V-Max-ul ramanea in urma pana intra pe plaja lui de cuplu. (Pentru cine nu e familiarizat, V-Max are 4 cilindri in V si vreo 150 de caluti, un motor deosebit). Pentru gurile rele care vor spune acum "All show and no go" am urmatoarele lucruri de spus: Inaintea acestei motociclete am avut una cu furca si mai lunga, dar mai usoara ce-i drept, cu care faceam lejer 15000 km pe vara, la munte sau la mare. Cu dinozaurul asta am facut deja 1000km in ultimele zile si a fost foarte placut. Poate nu ma inclin in curbe cat sa ma bucur de ele, sau poate n-o sa merg vreo data pe un drum neasfaltat, dar toate neajunsurile astea sunt compensate de feeling-ul inegalabil pe care il ofera acest motor.
  12. Asa este. Am fost ieri pana acolo sa intreb. Nu mai sunt locuri, mi-au zis ca "s-au inscris deja prea multi, dar vino, poate prinzi totusi ceva", dar atat.
  13. Sa o plimbi sanatos David si asfalt uscat!!

  14. Daca mai e cineva interesat, pentru VT 600 am eu un kit de 9 grade de vanzare (juguri, prelungitoare tije, tije telescoape, ax roata mai lung - pentru ca jugurile sunt mai late). Il vand pentru ca momentan am un kit de 18 grade si nu mai am ce face cu asta vechi.
  15. Si niste poze cu "produsul" finit. Operatiuni vizibile in poze: - curatat / polishat: comenzi / manete, pompa frana, oglinda, amortizoare - montaj kit furca, kit roata spate, far, cabluri electrice trase prin ghidon Desi pare o nimica toata, ca la orice proiect au existat probleme si incompatibilitati intre piese (cele originale si kitu-uri), dar baietii s-au descurcat pana la urma. Felicitari Dynamite Brothers!
×
×
  • Creează nouă...