Sari la conținut

Honda cbr 600


Mtk4ever
 Share

Postări Recomandate

Salut , am o honda cbr f4 din 2000 , in primul rand as vrea sa ma laud cu ea ca este o motocicleta ft buna , am cumparat-o acum vreo 4 luni de la un baiat de prin bacau ,sunt foarte multumit de ea , era impecabila cand am luat-o dar am avut grija sa o scap odata in benzinarie pt ca uitasem ca nu e cricul pus dupa ce am alimentat (noroc de crashpad`uri :bounce: ) , avea 28000 de km cand am cumparat-o , acum are undeva la 34000. m-a carat prin multe locuri fara sa imi faca probleme . dar de ceva timp incoace mai face figuri cand se incalzeste motorul mai exact se opreste in mers, si se comporta ca si cum ar fi innecata , daca o las sa se raceasca porneste . aseara am ramas cu ea la piata crangasi , am lasat-o acolo , mi-am rezolvat ce treburi aveam prin zona si cand m-am intors , am tras socul am pornit-o , dar daca lasam socul se oprea , si daca o turam se auzea infundat , am ramas fara baterie , am sunat un prieten sa vina sa-mi dea curent , dupa ce mi-a dat curent nu a vrut sa porneasca decat dupa vreo 10 minute de dat la automat .Acum voi sigur o sa imi ziceti sa merg la service cu ea dar momentan cu partea financiara nu e chiar ok , poate da cineva un diagnostic ?

 

P.S. scuze daca nu am postat unde trebuie :jump:

post-68472-0-80864500-1348733070_thumb.jpg

Editat de Mtk4ever
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca este cum zici tu cred ca este vorba de releul de incarcare. Exact asa am patit si eu la F4 meu. Se oprea in mers trebuia sa o tin turata dar tot se oprea. Si daca reuseam sa plec de pe loc se ineca ca si cum ar fi infundate carburatoarele. Eu mi`am luat un releu second de la un cbr 1100xx pentru ca are si radiator pe el si de atunci nu mai am probleme. 60E a fost. Daca mai mergi cu ea asa se strica si bateria si inca ceva pe la instalatia electrica. Incearca daca ai vreun prieten sa iti dea releul lui ( se schimba foarte usor) si poate asta e problema. Sper ca ti`am fost de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am o honda cbr f4 din 2000 , in primul rand as vrea sa ma laud cu ea ca este o motocicleta ft buna , am cumparat-o acum vreo 4 luni de la un baiat de prin bacau ,sunt foarte multumit de ea , era impecabila cand am luat-o dar am avut grija sa o scap odata in benzinarie pt ca uitasem ca nu e cricul pus dupa ce am alimentat (noroc de crashpad`uri :bounce: ) , avea 28000 de km cand am cumparat-o , acum are undeva la 34000. m-a carat prin multe locuri fara sa imi faca probleme . dar de ceva timp incoace mai face figuri cand se incalzeste motorul mai exact se opreste in mers, si se comporta ca si cum ar fi innecata , daca o las sa se raceasca porneste . aseara am ramas cu ea la piata crangasi , am lasat-o acolo , mi-am rezolvat ce treburi aveam prin zona si cand m-am intors , am tras socul am pornit-o , dar daca lasam socul se oprea , si daca o turam se auzea infundat , am ramas fara baterie , am sunat un prieten sa vina sa-mi dea curent , dupa ce mi-a dat curent nu a vrut sa porneasca decat dupa vreo 10 minute de dat la automat .Acum voi sigur o sa imi ziceti sa merg la service cu ea dar momentan cu partea financiara nu e chiar ok , poate da cineva un diagnostic ?

 

P.S. scuze daca nu am postat unde trebuie :jump:

 

Salut,

 

 

Am si eu un F3 si tot la fel pateam si eu si ii dadeam la automat pana ramaneam fara baterie (in conditiile in care bateria nu avea mai mult de 1 luna). Am fost cu ea la sevice si i-am verificat tot ce se putea verifica. Prostia mea a fost ca m-am dus cu ea la o spalatorie si cand a pus ala karcher pe ea a reusit sa ii bage apa in capacul ala de protectie de la pompa de benzina. Recunosc ca o perioada am tot "chinuit-o" si am tot incercat sa merg asa cu ea dar la un moment dat m-a lasat la baneasa fix pe primul pod. I-am schimbat pompa si acum nu mai am nicio problema cu ea.

Editat de Blockman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa incerc cu releul de incarcare sa vad daca e ala , dar am sa ma duc la service , nu desfac eu nimic pentru ca am prostul obicei sa stric mai tare tot ce incerc sa repar :)

si la faza cu spalatul nu cred ca e cazul pentru ca mi-a mai facut asa odata cand mergeam spre piatra neamt acu vreo 2 saptamani si am spalat-o dupa vreo doua zile de la eveniment ...

Multumesc !:D

 

problema asta o am si eu la F4 cand porneste ventilatoru sau cand am faza lunga aprinsa si e cald motoru.....

 

cand incerci sa pleci de pe loc cu ventilatorul pornit si cu farurile aprinse tre sa o turezi mai tare , nu? ca altfel se opreste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare! In primul rand asfalt uscat si benzina in rezervor.

 

Am o Honda CBR si m-a lasat bateria la un semafor, noaptea (nu am accelerat cat trebuie si mi-a murit motorul):rusinica: si n-a mai vrut sa porneasca la automat. Am impins-o si a luat-o

 

fara probleme. Mi-am schimbat bateria (mi-am pus Varta) nou nouta si dupa vreo 3-4 zile de mers, mi-a mancat-o si p-asta (noua). Am incercat cu un releu imprumutat, am vazut ca incarca in limite si m-am uitat la mufa de pe mobra. Am curatat, spray-at mufa si de atunci nu am mai avut probleme cu pornirea :bounce:

 

Concluzia: Uita-te la mufa ta, vezi daca are vreo urma de oxidare...."rascheteaz-o", da-i cu spray, las-o 2 minute si "mufeaza-le".

 

 

Numa' sanatate!:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...