o_OwNz Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 cat ai la 750 ? Am auzit ca are consum mai bun ca 600 eu la al meu aveam 6 afara 8 in oras. Acum la er6f am 5-5,5 in oras si sub 4 afara la mers 100-120 asa am inteles si eu, dar nu cred ca se pune si la mine, mananca mult powercommanderul si toba full.. inca nu am facut un calcul la consum, lam bagat la iernat de acum la anul xD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sdu Postat Octombrie 1, 2012 Autor Share Postat Octombrie 1, 2012 m-am uitat pe net la cagiva mito. performante fantastice pt 125...7 trepte in cutie, aproape 200 la ora. undeva la 36 de cp delimitata, frane brembo, furca intoarsa, bascula prolink(daca am inteles bine)....ma cam atrage, are si aspectul ala de ducatti:X m-am uitat pe net la cagiva mito. performante fantastice pt 125...7 trepte in cutie, aproape 200 la ora. undeva la 36 de cp delimitata, frane brembo, furca intoarsa, bascula prolink(daca am inteles bine)....ma cam atrage, are si aspectul ala de ducatti:X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 ce ba nate, au venit ninsorile acolo la tine in oras? scoate mobra aia si baga tare pe circuit!! cagiva mito... ce sa zic. 2 timpi pe scurt, pretentioasa, mai greu de intretinut decat 4 timpi, consum mai mare, proabilitate marita sa schimbi des pistonul, segmenti, etc (depinde de stilul de mers, nr de kilometri, modificari plm). Toate astea pentru niste viteza maxima in plus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sdu Postat Octombrie 2, 2012 Autor Share Postat Octombrie 2, 2012 ce ba nate, au venit ninsorile acolo la tine in oras? scoate mobra aia si baga tare pe circuit!! cagiva mito... ce sa zic. 2 timpi pe scurt, pretentioasa, mai greu de intretinut decat 4 timpi, consum mai mare, proabilitate marita sa schimbi des pistonul, segmenti, etc (depinde de stilul de mers, nr de kilometri, modificari plm). Toate astea pentru niste viteza maxima in plus... bai frana, carcotasule:* cand stabilim odata cu manusile alea? aaaa? revenind la oile noastre, deja sunt argumente pro si contra la fiecare motocicleta in parte...eu nu vreau sa alerg f tare...am vazut chiar azi un r125. frumoasa mobra..frumos sunet...poate poate o sa-mi cumpar una...desi uitandu-ma pe net, este diferenta intre mito si r125. destul de mare pot zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 ...bla bla cagiva mito bla bla ... Salut! Dupa aprox 3 ani de Mito intensiv, experiente placute si neplacute, pot sa iti spun urmatoarele: - Calitate superioara fata de Aprilia RS in ceea ce priveste rezistenta materialelor si finisarea agregatului (de la plastice pana la rotitiele din cutia de viteza). - Fiabilitate peste Aprilia RS , sub Honda NSR - cel putin stiam un NSR nedesfacut cu multi km. - Consum .. undeva intre 5-8-12 (din ce am auzit pe la altii), al meu lua 6,5 indiferent de situatie. - Putere reala (stock) undeva sub Aprilia RS - vorbind de varianta delimitata, doar cu un kit de 165, galerie race si carburator mare ajunge pe undeva pe la 190-200 (cum ai vazut pe youtube). - Ca si dotari, da e speciala poti zice, frane brembo (foarte bune),amortizor de directie, suspensii mazzocchi si da, aspect de Ducati 748. Ca si piese e destul de costisitor daca le pui originale - de asemenea daca nu le pui originale (experienta proprie) crapa relativ rapid. Ca si siguranta la drum lung, daca motorul e in toate mintile, ii dai ulei si nu il tii pe rosu constant 20 de kilometrii, te tine fara probleme. (am facut drumuri de 500 km dintr-o bucata fara nici un fel de probleme, si nu o singura data). Un kit de piston te tine aproximativ 10 mii de km (asta pana cand incepe sa iti "agate" pe cilindru si simti ca nu mai are compresie). In rest, e o motocicleta mai scumpa si mai rara, dar iti ofera chestii pe care altele nu prea. Insa sincer nu iti recomand sa iei una cu ambielaj refacut sau in care s-a pus piston de la chinezi si alte tiganii de genul (le gasesti usor pe bikeshop asa la anunturi mai dubioase), pt ca asa e ea facuta, sa nu suporte improvizatii si o sa te lase in drum. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sdu Postat Octombrie 2, 2012 Autor Share Postat Octombrie 2, 2012 Salut! Dupa aprox 3 ani de Mito intensiv, experiente placute si neplacute, pot sa iti spun urmatoarele: - Calitate superioara fata de Aprilia RS in ceea ce priveste rezistenta materialelor si finisarea agregatului (de la plastice pana la rotitiele din cutia de viteza). - Fiabilitate peste Aprilia RS , sub Honda NSR - cel putin stiam un NSR nedesfacut cu multi km. - Consum .. undeva intre 5-8-12 (din ce am auzit pe la altii), al meu lua 6,5 indiferent de situatie. - Putere reala (stock) undeva sub Aprilia RS - vorbind de varianta delimitata, doar cu un kit de 165, galerie race si carburator mare ajunge pe undeva pe la 190-200 (cum ai vazut pe youtube). - Ca si dotari, da e speciala poti zice, frane brembo (foarte bune),amortizor de directie, suspensii mazzocchi si da, aspect de Ducati 748. Ca si piese e destul de costisitor daca le pui originale - de asemenea daca nu le pui originale (experienta proprie) crapa relativ rapid. Ca si siguranta la drum lung, daca motorul e in toate mintile, ii dai ulei si nu il tii pe rosu constant 20 de kilometrii, te tine fara probleme. (am facut drumuri de 500 km dintr-o bucata fara nici un fel de probleme, si nu o singura data). Un kit de piston te tine aproximativ 10 mii de km (asta pana cand incepe sa iti "agate" pe cilindru si simti ca nu mai are compresie). In rest, e o motocicleta mai scumpa si mai rara, dar iti ofera chestii pe care altele nu prea. Insa sincer nu iti recomand sa iei una cu ambielaj refacut sau in care s-a pus piston de la chinezi si alte tiganii de genul (le gasesti usor pe bikeshop asa la anunturi mai dubioase), pt ca asa e ea facuta, sa nu suporte improvizatii si o sa te lase in drum. Numai bine! multumesc pt explicatii. pana acum are o bila alba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 ce ba nate, au venit ninsorile acolo la tine in oras? scoate mobra aia si baga tare pe circuit!! cagiva mito... ce sa zic. 2 timpi pe scurt, pretentioasa, mai greu de intretinut decat 4 timpi, consum mai mare, proabilitate marita sa schimbi des pistonul, segmenti, etc (depinde de stilul de mers, nr de kilometri, modificari plm). Toate astea pentru niste viteza maxima in plus... Inca nu a venit ma iarna dar am ramas fara gume,placute frana, si trebuie sa schimb si uleiul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CND Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 cat ai la 750 ? Am auzit ca are consum mai bun ca 600 eu la al meu aveam 6 afara 8 in oras. Acum la er6f am 5-5,5 in oras si sub 4 afara la mers 100-120 al meu papa 7 in Buc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.