tuning Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 salutare! sunt proaspat posesor de kawa kx250 f din 2011 cu 80 de ore de functionare si am luat-o cu o problema la ambreiaj.In viteza ,oricare ar fi ea,daca strang maneta de ambreiaj nu debreiaza in totalitate,sa zic ca doar70 %. NU este problema din cablu sau din reglajul lui...am incercat cu el slab si cu el foarte strans si problema este aceeasi: strang maneta si ambreiajul nu decupleaza. Am desfacut aseara placile,le-am masurat si sunt mai mult decat ok ,situandu-se in cota foarte buna (toate cotele le am din manualul de reparatii).Am observat anumite santuri in butuc si in oala de ambreiaj,pun doua fotografii sa vedeti care este problema pe care o cred eu. deci,ambeiajul nu patineaza,cablul excelent,reglajul la cablu facut corect si chiar am exagerat la strans ca sa observ mai bine debraierea ,placile de otel ok,ferodourile super..deci ultima varianta este uzura butucului si a oalei,alta explicatie nu am. Am sa mai verific si tija impingatoare si multi mi-au dat sfaturi sa polizez putin acele canale care s-au facut in butuc si in oala de ambreiaj din cauza placilor. Pozele nu sunt de la ambreiajul meu,le-am pus doar pt a explica mai bine ce uzura am vazut eu si ce mi se pare a fi problematic. Nimeni? Nimic? O parere ce sa mai fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Daca ambreiajul tau arata ca si cel din fotografii atunci ia o pila si ajusteaza uzurile un pic cate un pic sau daca ai la indemana un Dremel i-ti usurezi treaba.Mai verifica si sistemul de actionare a ambreiajului(parghii,tije,rulment presiune)acestea ar putea fi cauza majora a nefunctionari ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Octombrie 28, 2012 Autor Share Postat Octombrie 28, 2012 Daca ambreiajul tau arata ca si cel din fotografii atunci ia o pila si ajusteaza uzurile un pic cate un pic sau daca ai la indemana un Dremel i-ti usurezi treaba.Mai verifica si sistemul de actionare a ambreiajului(parghii,tije,rulment presiune)acestea ar putea fi cauza majora a nefunctionari ambreiajului. Ai mare dreptate,am luat pila si am ajustat acele uzuri si acum e omenesc ,mai agata putin din cate am vazut eu la prima placa,ce care in general se "desprinde" ultima,dar e super functional ambreiajul...putin cam violent,dar ma voi obisnui cu el asa:) Cu pila este ff usor ,avand in vedere ca trebuie modelat aluminiul si in 30 de minute am rectificat acele santuri fara probleme.Stand de vb cu un baiat de la Elf motors care avand cam aceeasi problema la Honda lui,mecanici de la service i-au ajustat oala la fel ,cu o pila pe care o produce KTM-ul special pt asa ceva,deci e o practica des intalnita si recunoscuta chiar de mari producatori ca fiind viabila. Multumesc pentru raspuns dar sincer sunt uimit de faptul ca,la asemenea probleme,comunitatea asta de motoristi nu se prea inghesuie sa dea solutii sau cel putin o parere care,intr-un final n-ar strica la nimeni. La noi se practica MAREA TIGANIE pe topicuri de accidente si de alte nebunii..acolo se umplu pagini intregi de "idei" marete si etalarea esentei de motociclisti ai tastaturilor. Inca o data multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi2008 Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 ar fi bine sa-ti comanzi oala si butuc nou ,cu cat maresti fantele cu atat mai mult va creste socul pe accelerare -decelerare in ambreiaj si va reapare uzura .oricum te va tine ceva timp.... e o solutie de compromis .... 80 de ore !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Octombrie 29, 2012 Autor Share Postat Octombrie 29, 2012 ar fi bine sa-ti comanzi oala si butuc nou ,cu cat maresti fantele cu atat mai mult va creste socul pe accelerare -decelerare in ambreiaj si va reapare uzura .oricum te va tine ceva timp.... e o solutie de compromis .... 80 de ore !!! totusi,80 de ore nu sunt extrem de multe...eu tind sa cred ca s-a mers aiurea cu ambreiajul si de aici uzura lui exagerata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.