Sari la conținut

Indian73

Membru
  • Număr conținut

    407
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Africa
  • Carnet moto din
    1990
  • Motocicleta
    zxr
  • Numar Moto
    Patrat
  • Club
    Bandidos MC

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki,Suzuki,Honda.
  • Interests
    Socializare

Indian73's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Vezi ca la mororeta ta ai trei sau patru zone unde nulul este raspandit printr-o mufa cu strapuri.Sigur este de acolo.Scoate capacul si ai sa observe strapurile inegrite sau oxidate.De obicei am ajuns pana la a cositori firele si a elimina acea cutiuta.
  2. Se verifica contactele la baterie,releu de pornire,motor,electromotor.Cu un bec se poate vizualiza daca ajunge tensiune la electromotor si se trage concluzia.Baterie descarcata,releu defect sau electromotor cu probleme.Daca nu chiar ambreiaj pornire sau motor blocat.
  3. Asculta ce ti-a zis si TNG nu poti pune cuzinetii din alt motor pe carterele tale.Se ia arborele cu biele cu tot se identifica codurile si se aleg cuzinetii conform manualului si se pun noi,pe cei de biela daca sunt ok le lasi acolo cu bielele arborelui care sunt deja imperecheate.Nu exista rectificare la moto.Bafta.
  4. La fel ca si alegerea garniturii,prelucrarea chiulasei se face numai de catre un specialist altfel pui garnitura groasa daca nu vrei sa-l stici repede,joaca cu rapoartele de compresie duce la distrugerea rpida a pistonului. » Post actualizat in 13 Aug 2014 12:50 Iar in legatura cu orificiile nu-ti fa probleme daca nu ai cilindrul de fabrica,parca circula antigel.
  5. power valve,filtru aer,depuneri pe evacuare.
  6. Camasa rulmentului trebuie presata pana la capat,daca nu poti vizualiza masoara inainte cotele si in timpul presarii faci masuratori,mai departe nu se pot duce.Nu au cum sa fie de XX la cote sa fie si nu conteaza daca sunt cu role sau cu bile,din fabrica vin si si depinde unde a fost ansamblata.
  7. Asculta ce spune TNG si totodata refa jocul la supape si sincronizare carburatoare,90% astea sunt problemele tale.
  8. Pistonasele se curata cu o periuta si neofalina si se lustruiesc pe o bucata plana de lemn de brad sau pentru cine detine pe masina de lustruit metale,daca se observa pori dupa lustruire se inlocuiesc cu altele noi.
  9. Probleme carburatie(nivel benzina dereglat,cui pontou defect,amestec bogat) Probleme compresie(supape care nu mai etanseaza,joc termic necorespunzator) Muzicuta au doar motoarele in 2 timpi
  10. Pentru ca se stie,otelul din perie va zgaria inoxul iar mici particule vor migra in inox si vor rugini si aluminiul este recomandat sa se frece tot cu perie de inox din acelasi motiv.SIMPLU
  11. Masoara izolatia fata de masa,ar trebui sa fie infinit,cu motorul pornit zero fata de masa si cel putin 18v intre conexiuni in alternativ cu releul decuplat.
  12. Nu i-ti recomand sa cumperi sh,la cati ani are motorisca,ai nevoie de ansamblul complet(11,12,15) si din cate i-mi aduc aminte peste tot e cam 450E fara transport etc.De tiganii nici sa nu te gandesti ala practic e un fel de rulment unisens.
  13. Salut,da se potriveste fara doar si poate,numai ordinea firelor trebuie respectata si in plus sunt atatea topicuri cu releele astea.
  14. Poxilina este perfecta dar ai foarte mare grija la pregatire si degresareiar finisarea o poti realiza usor lipind smirgelul pe o placuta dreapta de plastic.
  15. Pai din cate citim te-ai dus la mecanic,de ce mai intrebi pe forum.Dupa mine ai nevoie de altele in pefecta stare sunt deja cutate(fisuri moleculare)
×
×
  • Creează nouă...