carlos* Postat Aprilie 29, 2004 Share Postat Aprilie 29, 2004 Moto: Honda NSR 125 an: 1994 In carte scrie ca relantiul tre' sa stea 1.400 rpm, al meu sta pe la 1.900 - 2.000 rpm de obicei dar acum se duce pe la 3.000 rpm. M-am gandit ca sta asa turata ptr ca nu prea mai are ulei, adik becul de pe bord sta aprins cind e pe cric si cind ii dau viteza. Asa ca i-am pus ulei si am umblat si la surubul de aer de la carburator, adik am invirtit de el pina a scazut pe la 1.600 rpm de la 2.000 rpm. Dupa care nu a mai pornit, vreau sa zic ca era data si pe rezerva la benzina. Poate sa fie de la surubul ala nenorocit de aer? Intrebare: De unde si cum se regleaza relantiul ? (explicatie babeasca) Se regleaza in functie de anotimp? Cand ii fac schimbul de ulei si ii pun alt tip de ulei trebuie sa scot uleiul si din motor sau e de ajuns sa golesc baia de ulei? Daca da, pe unde il scot? Peace!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i666a Postat Aprilie 29, 2004 Share Postat Aprilie 29, 2004 poi mane ... 1 la mana... motoru' tau e in doi timpi uleiul il are intr-un rezervor separat si nu are legatura cu relatiul 2 la mana... relantiul nu se regleaza din surubul de aer 3 la mana... tre sa ai un surub care iti regleaza pozitia minima a subarului (sertarului) de acceleratie 4 da la schimbarea uleiului cu unul de alt tip se goleste carterul dar inca odata ala e ulei de transmisie si este numai in cutia de viteze. uleiul de motor (amestec) este intr-un rezervor separat si se consuma nu se face schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.