Moto: Honda NSR 125 an: 1994
In carte scrie ca relantiul tre' sa stea 1.400 rpm, al meu sta pe la 1.900 - 2.000 rpm de obicei dar acum se duce pe la 3.000 rpm. M-am gandit ca sta asa turata ptr ca nu prea mai are ulei, adik becul de pe bord sta aprins cind e pe cric si cind ii dau viteza. Asa ca i-am pus ulei si am umblat si la surubul de aer de la carburator, adik am invirtit de el pina a scazut pe la 1.600 rpm de la 2.000 rpm. Dupa care nu a mai pornit, vreau sa zic ca era data si pe rezerva la benzina. Poate sa fie de la surubul ala nenorocit de aer?
Intrebare: De unde si cum se regleaza relantiul ? (explicatie babeasca)
Se regleaza in functie de anotimp?
Cand ii fac schimbul de ulei si ii pun alt tip de ulei trebuie sa scot uleiul si din motor sau e de ajuns sa golesc baia de ulei? Daca da, pe unde il scot?
Peace!!!