geanyiuly Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Salut!E belea mare daca in loc de buson radiator care rezista la 1.1 bari pui unul de 0.9?Adica se depaseste in mod normal presiunea de 0.9 sau doar in cazuri extreme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 teoretic motorul va fierbe la o temperatura mai mica! pune exact ce trebuie sa nu te doara capul mai tarziu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geanyiuly Postat Decembrie 17, 2012 Autor Share Postat Decembrie 17, 2012 In mod normal nu, dar de ce nu comanzi tu de 1.1 sau 1.0? Netul e plin + ca poti lua de la dealer sau un magazin cu profil moto. in manual scrie ca presiunea la care se deschide supapa busonului este intre1.1-1.4 bari.........ma gandeam ca nu e diferenta ff mare intre 1.1 si 0.9.....oricum o sa caut unul de 1.1...thx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 da tinere, dar nu cunosti 'legea lichidelor'! cu cat presiunea e mai mare cu atat temperatura de fierbere creste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 (editat) mdea Editat Decembrie 17, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 vad ca tot nu intelegi! supapa aia trebuie sa mentina o anumita presiune in instalatie! de aia sunt de 1,1... 0,9 etc! aia de 0.9 va deschide mai devreme, la o presiune mai mica astfel, logic punctul de fierbere va fi mai mic. probabil busonul de 0,9 e auto iar conservele spre deosebire de motociclete nu prea trec de 100 de grade! in plus cantitatea de antigel eliminata la 110 grade va fi mai mare, posibil sa ajunga la supraplinul bidonasului de antigel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 nu fierbe, e logic, dar nici nu va putea mentine aceeasi presiune,de unde si problema initiala..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 teoretic motorul va fierbe la o temperatura mai mica! pune exact ce trebuie sa nu te doara capul mai tarziu! tot teoretic motorul nu fierbe fierbe lichidul de racire. daca vreti sa faceti o fiertura de motor cu garnitura de chiulasa.. nu uitati sa puneti in oala in care fierbe motorul niscai delicat si doi trei cartofi. daca nu aveti delicat merge si cu mirodenia. de la fucks acest post este un pamflet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.