mihai_prd Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Draga Nu-Stiu-Cum-Te-Cheama, Lazar Cornel Nicolae a afirmat, dupa cum citesti in jpg.-ul atasat, ca vei posta, asa ca nu vad ce sa ma deranjeze. Da-i bataie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Revenind la subiect .Un cost important al restaurarii au fost piesulicile luate de la polonezi. Intrebarea care se pune este daca aceste piese nu se pot face si la noi in tara la un pret mai bun si fara batai de cap cu transferuri bancare etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 tu si Corleone peste ani http://www.youtube.com/watch?v=l-32MVT6tjg SI acum sa revenim cu finalul: de luca.stere » 06 Feb 2014, 12:44 Am ramas dator cu informatiile privind costurile, mai jos lista de cheltuieli: Nitrosolv 2 litri: 22 lei Rectificare tamburi: 120 lei Rulmenti ambielaj si suruburi motor diverse 150 lei Set garnituri motor (doua seturi): 60 lei Sablare bloc, cilindrii, chiulase: 150 Vopsea Superplast 1 litru: 21 lei Grund Policolor: 11 lei Nitrosolv: 11 lei Robinet de la Gaspar: 25 lei Nitrosolv 2 litri: 22 lei Pistoane Slatina: 200 lei Vopsire cadru electrostatic: 400 lei Spritchit + Nitrosolv: 47 lei Stop atas: 140 lei Smirghel de 120, 180 si 500: 22lei Sablare aripa spate, suport sa, pedale: 60 lei Axe suspensie spate: 200 lei Furca fata (rectificare + bucsi): 200 lei Simeringuri furca SKF: 40 lei (2 bucati) Simeringuri cutie: 30 lei Rectificat supape si schimbat scaun supapa: 200 lei Alezat cilindrii: 250 lei Segmenti Goetze: 100 lei Simering cutie ax pornire: 15 lei Bucsi surub sei: 50 lei Chit rapid: 12 lei Nitrosolv: 11 lei Bucsa cama franare spate: 50 lei Rulmenti jug: 20 lei Bucsi bolt: 20 lei (2 bucati) Arcuri saboti: 30 lei (4 bucati) Suruburi placa ambreiaj: 10 lei (10 bucati) Spray negru mat Sanotherm: 60 lei Comanda Oldtimer: 322 euro ( 1425 lei) cablu ambreiaj 6 euro 2 garnituri tija ambreiaj 2.42 euro 2 saboti frana 28 euro arc pedala frana 4.03 euro 2 tampoane rezervor 2 euro cabluri acceleratie 10.08 euro placi ambreiaj amortizor ghidon 8.07 euro surub furca ax roata 4 euro Vopsea verde militar 3 litri 45 euro 80 spite 80 euro ornament rulment furca 2.62 euro pana pedala pornire 2.62 euro pana schimbator de mana cutie 4.03 euro capac protectie contact 10 euro 2 garnituri cauciuc galerie admisie cutie 4 euro 2 garnituri cauciuc carburator 2 diametre 10 euro 2 coliere carburator 9.98 euro opritor pedala pornire 12.10 euro 4 cauciucuri scarite 19.96 euro cablu frana fata 6 euro transport plus transfer bancar 36 euro Platina: 20 lei Nitrosolv (2L): 30 lei Silicon negru: 15 lei Bucsi roti si piulite rulmenti facute la strung: 100 lei Rulmenti roata 4 roti (8 rulmenti): 120 lei Comanda acceleratie: 267 lei Fire noi instalatie electrica: 25 lei Fisa Bosch: 20 lei/metru Varnes si 2 becuri: 25 lei Materiale vopsitorie (chit de fibra, nitrosolv, smirghel, vopsea Superplast, 3l benzina): 75 lei Curatat tobe, janta, zincat suruburi: 160 lei Teroson Body: 30 lei Nitrosolv 1L: 11 lei Saboti frana refacuti: 100 lei Spray negru (vopsea termica): 40 lei. Nitrosolv 2 litri: 22 lei Husa atas: 50 lei Far nou Gaspar: 40 lei Ulei furca Motul 15w medium heavy 1litru : 40 lei Etansare carter (strungar): 200 lei Cauciucuri atas: 540 (2 bucati) Alte materiale pt electrica (fire, banda, varnes): 26 lei Comanda oldtimer: 150 euro (667lei) tampoane suspensie spate 6.05 euro simering 36x48x8 3 euro placuta identificare 9,5 euro flansa termica carburatoare 2 bucati 8,50 euro tampon cric central 4.54 euro mansoane ghidon 9,98 euro 80 spite 80 euro simering 34x49x8 2,50 euro sigurante susrupuri grup 1,81 euro transport si transfer Paypal 25 euro Rectificare filet ax si bucsi roti 41mm (2 buc): 100 lei Nitrosolv 1L: 11 lei Scaun atas: 200 lei Lemn pt atas si bait: 45 lei. Furtun benzina 7mm (Gates) 1 metru: 20 lei Gresoare 10 buc: 10 lei Acte contract/fisa fiscala: 30 lei RAR adica ITP, identificare si CIV: 320 lei Total 7461 lei grei (cca 1650 euro). A se nota faptul ca in lista de cheltuieli nu intra costurile de manopera toate operatiile fiind facute de mine (mecanica, vopsitorie, electrica). Lista nu include timpul si benzina pierdute cu drumuri facute la strungar, magazine, etc. In concluzie, a fost o experienta frumoasa, o placere de a reface aceasta motocicleta la care fiecare surub si fiecare piesa in parte a fost "luata la mana". Poate ca pe multi aceasta lista (la care cred ca am niste scapari) ii va descuraja sa faca eventuale reparatii capitale sau restaurari ca la carte dar consider ca este important sa se stie costurile minime (pt ca aceste sunt niste costuri minime) pentru a reface o motocicleta. Tineti cont ca in functie de starea motocicletei (stare tehnica, lipsuri) costurile pot fi mai mici sau mai mari decat suma mentionata mai sus. Sfat pentru cei care vor sa faca lucrari similare si nu s-au lovit inca de aceste probleme: incercati sa lucrati cat mai mult cu piese noi (si mare atentie si la piesele noi), diferenta de costuri nu este foarte mare. Chiar daca o piesa SH este mai ieftina munca si timpul pt reconditionare adaugate la costul de achizitie al piesei se apropie de costul unei piese noi. - tare omule sa o calaresti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Revenind la subiect .Un cost important al restaurarii au fost piesulicile luate de la polonezi. Intrebarea care se pune este daca aceste piese nu se pot face si la noi in tara la un pret mai bun si fara batai de cap cu transferuri bancare etc. Daca vorbesti de replici, eu nu cred ca se pot face lesne la un pret mai bun (desi oldtimer vinde mai scump decat polonezii intre ei). Pretul il scazi daca ai volum de vanzare- sa vinzi in toata lumea nu unicate sau preserii. Iar banii ii faci din piese mai grele precum tablarii, cauciucarii, mai nou polonezii toarna si cartere mai simple etc. Prin urmare trebuie calapoade, operaţii de aşchiere, reactivarea unor prese hidraulice vechi (ia intreaba la ARO...), matrite de turnare, materie prima, debitari, indoiri, zincari, nichelari, cromari şi un stoc generos de piese originale bune pentru copiere nu sunt chiar lesne de pus in functiune sa scoata piese cu dimensiuni si caracteristici controlate. Iar polonezii mai au si stocuri si o retea intinsa prin care livreaza piese originale... Editat Februarie 11, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nipplelutz Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 (editat) Rotile: spite noi, cauciucuri noi, saboti noi, rulmenti noi. Asa au fost facute toate cele patru roti. Nu puneti intrebari pentru ca nu are cine sa rapunda. SI acum sa revenim cu finalul:de luca.stere » 06 Feb 2014, 12:44 Filmarea asta era mai buna de final: Suma totala a ajuns la 2000 de euro. Piese motor sablate. Pistoane noi si segmenti Goetze. Cilindri alezati, supae rectificate, scaune rectidficate. Tacheti si suruburi reglaj, inainte si dupa rectificare. Montarea segmentilor si a pistoanelor. Corleone va anunta ca motocicleta lui Ural M72 va fi prezentata la salonul moto. Cateva imagini de la montarea motorului: Editat Aprilie 1, 2014 de nipplelutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nipplelutz Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Montaj pe cadru si probe: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.