Danysenda Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Salutare ! am observat in ultima perioada urmatoarea chestie: cand schimb din 2 in 3 peste 5000 rpm,se comporta exact ca si cum ar patina,adica schimb in 3 si ii dau maneta....se tureaza pana in 5000 - 6000 si sta acolo pana prinde demaraj(~2 secunde),exact ca la o automata.Problema decat cand schimb din 2 in 3 ,si doar cand ii dau gaz.Daca schimb frumos pana in 4000 rpm nu 'patineaza' deloc .Acum....eu sper sa nu fie ambreajul,ma gandesc ca ar face figuri si in alte trepte.Eu m'am gandit ca ar fi uleiul de bai.De cand am laut motorul nu am facut nici un schimb deoarece proprietarul sustine ca a facut schimbul cu ceva motul de supebike(nu mai tin minte ce vascozitate).O problema sigura de la ulei o stiu...iese greu in punctu mort (problema ce a constatato si fostul proprietar dupa schimbul de ulei),de asta ziceam de ulei...dar nefiind un cunoscator inascut,va cer ajutorul. exprimare neacademica = pe intelesul tuturor Hai noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 (editat) Cauta pe www.manualedereparatie.info si descarca-ti manualele pentru Tenere de acolo. Sau, in cel mai rau caz, da-l jos pe cel de Yamaha XT 600. Oricare model. Si vei gasi acolo tabelul cu tipurile de ulei in functie de temperatura exterioara. Ca regula, pe vreme ok, in 3 AJ se pune 20w40 sau 20w50. Mineral sau semi-sintetic. In nici un caz ulei "motul de superbike". Probabil full sintetic, fiind pentru superbike. Pe de alta parte, din experienta proprie cu VFR-ul si din ce am discutat cu mai multi prieteni care au trecut prin situatii similare, fie Motul-ul este unul dintre cele mai contrafacute uleiuri moto din Romania, fie devine din ce in ce mai prost cu trecerea timpului. Personal, nu vreau sa mai aud de marca asta. In Tenere merge ok Valvoline 20w50. Asta bag eu in ea cam de 3 ani. Il prefer si fiindca este mereu la vanzare la un mare magazin de aici si fiindca imi place sa pun acelasi ulei dupa schimb. Eu il schimbam cam la 2 - maxim 3000 din cauza ca mergeam mult si off, dar manualul cred ca recomanda la 6000. Am pus in ea si nu i-a placut Castrol Actevo 20w50. "Agata" mereu cutia, in sensul ca schimba greu. Si in sus si in jos. ProCycle mineral 20w40 de la Louis este un ulei f. ok iarasi. Este ceva mai gros si ingreuneaza pornirea in diminetile reci de primavara/toamna. Dar daca mergi vara cu el este perfect. Later edit: Editat Aprilie 23, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Aprilie 23, 2013 Autor Share Postat Aprilie 23, 2013 Cauta pe www.manualedereparatie.info si descarca-ti manualele pentru Tenere de acolo. Sau, in cel mai rau caz, da-l jos pe cel de Yamaha XT 600. Oricare model. Si vei gasi acolo tabelul cu tipurile de ulei in functie de temperatura exterioara. Ca regula, pe vreme ok, in 3 AJ se pune 20w40 sau 20w50. Mineral sau semi-sintetic. In nici un caz ulei "motul de superbike". Probabil full sintetic, fiind pentru superbike. Pe de alta parte, din experienta proprie cu VFR-ul si din ce am discutat cu mai multi prieteni care au trecut prin situatii similare, fie Motul-ul este unul dintre cele mai contrafacute uleiuri moto din Romania, fie devine din ce in ce mai prost cu trecerea timpului. Personal, nu vreau sa mai aud de marca asta. In Tenere merge ok Valvoline 20w50. Asta bag eu in ea cam de 3 ani. Il prefer si fiindca este mereu la vanzare la un mare magazin de aici si fiindca imi place sa pun acelasi ulei dupa schimb. Eu il schimbam cam la 2 - maxim 3000 din cauza ca mergeam mult si off, dar manualul cred ca recomanda la 6000. Am pus in ea si nu i-a placut Castrol Actevo 20w50. "Agata" mereu cutia, in sensul ca schimba greu. Si in sus si in jos. ProCycle mineral 20w40 de la Louis este un ulei f. ok iarasi. Este ceva mai gros si ingreuneaza pornirea in diminetile reci de primavara/toamna. Dar daca mergi vara cu el este perfect. Later edit: Ulei motor.jpg Ms fain de ajutor!de fapt in motor cica ar fi bardahl xtc60 10w40,asta zice proprietarul ca a pus,si a zis si el ca nu o fost cea mai inteleapta alegere,dupa 1 mai,se lasa cu schimb de ulei.Ma gandesc la Mobil1 20w50,lam folosit si inainte la alte motoare si mi sa parut ok,raport calitate/pret pentru un 3-4000 de km,super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leloy Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Atentie la Mobil , unde este imbuteliat, fiindca am gasit si Made Turkey, si Made E.C., nu ca ar fi f.f. slab, insa sunt si alte marci de ulei net superioare. Intr-adevar ,incearca mai intai sa schimbi uleiul , insa daca mai apoi persista fenomenul,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Aprilie 24, 2013 Autor Share Postat Aprilie 24, 2013 +1, sper...sper sa nu o sui' pe remorca...Anunt daca se remediaza ceva dupa shimb.Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.