Sari la conținut

Danysenda

INACTIV
  • Număr conținut

    142
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    dany_cbx

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Yamaha XT 600Z Tenere 3AJ
  • Numar Moto
    negru pe alb

Informații profil

  • Motociclete detinute
    3
  • Interests
    Utilaje agricole,iarba verde,alcool.

Danysenda's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. in privinta cablurilor,mergi la un magazin specializat de electrice/izolatori si ceri TUB SCSI de 3(cred ca nu is mai groase cablurile,sau ceri ce dimensiune doresti) tuburile astea se folosesc in bobinaj,is relativ ieftine si au rezistenta buna mecanica/electrica + ca nu iau foc
  2. insanatosire grabnica! am patit ceva asemanator,si stiu cum e ,de atunci is atent si unde bat razele soarelui,Hai noroc !
  3. eu iti recomand un schimb de ulei.Ce vascozitate ai pus la ultimul schimb/ce ulei iti este recomandat in carte?Eu patesc ceva asemanator:cand motorul e cald .nu il pot scoate pe liber,iar din 4 in 5 cateodata se tureaza exact cum zici tu ,in gol,dau din nou treapta in sus,si merge...Fostul proprietar a pus 10w40 in loc de 20w50.
  4. la urmatoarea iesire sper sa fiu si eu prezent ! Eu aduc berile
  5. la xt,cablu acc dublu,langa manson este o 'gaurica' pe unde se lubrifiaza.La ambreaj si eu detensionez cablul si fac aceeasi treaba ca si colegii. la mine e montat invers.cu cablurile in jos si acea gaurica'' e sus,va trebui sa cauti gaurica 3 in 1
  6. in cel mai rau caz ,CDCriss are dreptate,sper sa o pui la punct fara alte costuri
  7. bujie,filtru benzina ok?carb curatat?Eu am patit ceva asemanator,doar ca murea cand avea chef,niste contacte oxidate la senzor ambreaj.Sar putea sa nu ai deloc filtru benzina,eu nu am avut si la inceput de sezon a trebuit sa curat carb si sa pun 2 filtre de benz ca nu mai pornea deloc de la scarmazu' adunat in carb
  8. pardon,bloc 3aj si doar chiuloasa 2kf,rog un cunoscator de XT sa ma lamureasca si pe mine daca e posibil,daca da,sa ma astept la ceva probleme?de cand am motorul am facut vreo 2000 km mai linistit putin,am obs ca vara nu scoate deloc,ca ma asteptam sa schimb segmenti cat de curand daca chiuloasa a fost schimbata,trag concluzia ca pe la supape e ok
  9. Salutare, ma simt putin tulburat si nu mai inteleg nimic...imi scrie pe bloc cilindru,sau chiuloasa 2KF.iar pe cutie clar 3AJ.So fi mesterit la motor? sa am oare set de 660?sunt in ceata pe bord am 59k km,care nu cred ca is reali,iar motorul cand e frig afara la pornire scoate putin fum alb,normal ca are ceva uzura la anii ei,eu speram totusi sa fie motoru original.Din cate stiu seturile 2kf - 3aj se potrivesc..
  10. Pana in 1500 gasesti ceva satisfacator ''pur sange''.Pe langa asta,poate sa fie dinainte de 2000 si tot o sa repari mai putin ca la bengaleza aia..
×
×
  • Creează nouă...