CataDRC Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Salut. Nu se mai aprinde becul din bord cand rămân fara benzina. Am constatat că becul nu e ars, mufa e ok, sigurantele sunt in regula in schimb unul dintre firele de la pompa de benzina nu are continuitate între mufa de la rezervor si modulul de comanda din spate. Daca pun alt fir direct ramane aprins becul tot timpul. Daca aveti vreo idee v-as fi profund recunoscător. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 (editat) probabil ca ai un termistor in rezervor acesta , cand este scufundat in benzina , este rece si are o rezistenta mare atunci cand este scos din benzina , nu se mai raceste , se incalzeste , rezistenta ii scade , si iti aprinde becul din bord ( probabil are si efect de 'fade' , nu ? ) am rezolvat o problema asemanatoare la o motoreta , schimband acea rezistenta cu o alta de 100 ohmi. sugerez , daca ai cum , sa testezi acel termistor . Editat Mai 3, 2013 de campers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataDRC Postat Mai 3, 2013 Autor Share Postat Mai 3, 2013 As putea să dau pompa jos dar nu stiu ce valoare tre să aibe termistorul si daca ar fi să funcționeze pe baza temp. atunci cand motorul e rece ar trebui să se aprindă becul fiindcă și aerul din rezervor si benzina au aceeasi temp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satan Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 As putea să dau pompa jos dar nu stiu ce valoare tre să aibe termistorul si daca ar fi să funcționeze pe baza temp. atunci cand motorul e rece ar trebui să se aprindă becul fiindcă și aerul din rezervor si benzina au aceeasi temp. Aceeasi chestie facut acu 2 zile pe gsxr meu: un termistor ntc de 5k si cam ,atat si o sa iti functioneze iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataDRC Postat Mai 3, 2013 Autor Share Postat Mai 3, 2013 Mersi. O să incerc. L-am dat jos acu da nu scrie nimic pe el. Ce să le cer la aia la electronice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 As putea să dau pompa jos dar nu stiu ce valoare tre să aibe termistorul si daca ar fi să funcționeze pe baza temp. atunci cand motorul e rece ar trebui să se aprindă becul fiindcă și aerul din rezervor si benzina au aceeasi temp. gresit aerul nu raceste la fel de eficient ca benzina (lichid) acel termistor totusi , 5k imi pare cam pare , oare nu are cam mult 'lag' , pana se aprinde ? la mine de 100 a fost suficient , dar depinde f mult de consumator (probabil becul din bord e de putere mai mare la modelul vostru de motocicleta) as propune sa incerci cu mai multe valori , pana cand o vei gasi pe cea care iti convine cel mai mult eu cand am avut aceasi problema , am facut un fel de 'paharut' in rezervor , cu gauri pe fund , pentru a evita ca valurile facute de benzina sa ajunga pe termistor sa il raceasca , si sa imi stinga becul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satan Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 (editat) gresit aerul nu raceste la fel de eficient ca benzina (lichid) acel termistor totusi , 5k imi pare cam pare , oare nu are cam mult 'lag' , pana se aprinde ? la mine de 100 a fost suficient , dar depinde f mult de consumator (probabil becul din bord e de putere mai mare la modelul vostru de motocicleta) as propune sa incerci cu mai multe valori , pana cand o vei gasi pe cea care iti convine cel mai mult eu cand am avut aceasi problema , am facut un fel de 'paharut' in rezervor , cu gauri pe fund , pentru a evita ca valurile facute de benzina sa ajunga pe termistor sa il raceasca , si sa imi stinga becul La mine cand am scos din rezervor tot asamblu la termistor era rupt un piciorus direct de pe piesa .L-am masurat (5k)si m-am dus am cumparat unul nou l-am montat si functioneaza foarte bine nu are lag nu are nimic.Acum depinde ce termistor ai tu pe al tau,oricum eu nu m-am mai chinuit sa il bag in cilindru ala capsulat doar sa ai grija sa il lipesti bine iar becul sa fie exact valoarea originala ca altfel se aprinde prea slab sau deloc.sper ca te-am ajutat daca nu reusesti o sa fac niste poze si le postez aici.Spor P.S. la a mea becul de fuel are 3w Editat Mai 5, 2013 de Satan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 asa s-ar explica , al meu avea 1,2 w parca ..oricum , sub 1,5 w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataDRC Postat Mai 18, 2013 Autor Share Postat Mai 18, 2013 Astept să treacă sărbătorile si ma apuc de treaba....va țin la curent. Mersi frumos Am rezolvat pana la urma dupa mai multe încercări. A functionat cu un termistor de 1K. Mersi de idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.