Method Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Ca fost posesor de Hornet (model 98,dar mecanic identic cu cel din 2005),pot sa spun ca la mine cooler-ul pornea in jurul ultimei linii de sus,cateodata mai repede cateodata mai tarziu,in jurul acelei linii,nu avea o zona fixa,si eu m-am uitat in manual si am gasit 98-102,exact cum a zis colegul. Circuitul e sub presiune,deci la aceste valori nu ar fi o problema,dupa 115-116 insa e o problema. Nu mai stiu la modelul 2005,iti arata apa in afisaj digital,adica iti arata clar cate grade are,sau e indicatorul ambiguu de la primele modele?Daca iti arata afisaj si porneste la 115,ai o mare problema.Ar trebui sa verifici daca afisajul nu te minte (cu un termometru cumva),iar daca e reala treaba,trebuie sa schimbi dispozitivul care comanda pornirea ventilatorului.(acesta din cate stiu eu nu are nici o treaba cu termostatul,termostatul da drumul la circuitul apei prin radiator,nu actioneaza ventilatorul !) Ventilatorul tre sa iti intre cand trebuie,pt ca Hornet-ul are radiatorul gresit facut,in sensul ca este un moto "de oras" ,cu motor de cbr f2/f3 (care au radiatoare destul de barosane),dar cu un radiator de buzunar care nu face fata fara ventialtor.Deci grija mare. O solutie buna (pe care am adoptat-o si eu la r1,desi ventilatorul intra exact cand trebuie) ar fi un buton pt cuplarea manuala a ventilatorului,lucru usor de facut,mai ales la Hornet,dar ai grija unde il legi pt a nu anula cuplajul automat pe care si-l face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.