Denis TM Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Oare pot sa pun carene de f3/f4 fara a mai schimba rezervorul ?Se potriveste pe codita carenele fara a fi nevoie de a taia codita si a reschimba-o cu una de f3/f4 ! O seara frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 (editat) http://www.sportbikes.net/forums/honda-sportbikes/334771-fairings-cbr-f1.html Trage un ochi aici Editat Mai 22, 2013 de alex.alexey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Mai 22, 2013 Autor Share Postat Mai 22, 2013 http://www.sportbikes.net/forums/honda-sportbikes/334771-fairings-cbr-f1.html Trage un ochi aici Multumesc mult ! Vrei sa afli ceva destul de complex, si anume, ce vrei tu sa faci e putin custom, nu sunt multi care au facut exact ceea ce vrei tu sa faci si sa mai activeze si pe aici. Dar cine stie, vezi ca slick89 a pus carene de rr pe f2. Teoretic se poate orice, practic conteaza sa ai si fondurile necesare. Tie iti trebuie un carenaj complet (far, carena frontala, cadru de bord -probabil necesita o mica modificare) carene laterale, si codita + subcadrul coditei (modificat si acesta) sa se aseze pe cadrul F1. Da , nu prea as vrea sa schimb si codita ca ma costa in plus , as vrea doar cadru de bord sa il schimb si stopu , nu stiu daca mai sunt oameni priceputi in chestii din astea pe la noi ca as avea nevoie de cineva priceput sa il duc la el si sa ii dau banu , stiu ca ma costa pe putin 400euro dar nu am bani de altu si plus de asta motorul asta merge traznet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 eu am schimbat partea din spate la un f4,am pus de 600 rr ,si nu dadea deloc bine cu vechiul cadru de la codita,deci o trebuit sa imi fac altul dar in final arata mult mai bine zic eu....daca vei sa te apuci de treaba si te intereseaza partea din spate de f4 ma anunti si poate ne intelegem .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joao Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 nu face treaba doar dupa ochi si urechi....calculeaza,bine, intereseaza-te,ai grija la aerodinamica daca nu schimbi tot carenajul... sa nu te alegi cu o "baba" pe tocuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 lamodificarile partii din fata ma gandesc ca ar fi ceva probleme mai marisoare....la spate nu cred sa intampni ceva dificultati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 parerea mea neceruta de nimeni este ca tot farmecul la motoarele astea vechi este aspectul stock...si ingrijit fara modificari maneliste...vorba colegului de mai sus orice i-ai face arata ca o baba pe tocuri...nu o sa fie potrivire de aerodinamica,de linii,de curbe...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.