TaChe Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 "The KTM will reward you like a very expensive mistress where the BMW will reward you like a, like a….like a wife " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Adventure este o motocicleta excelenta pentru calatorii lungi on si off. Motorul e tare (50CP) si are doar 150kg. Saua este reltiv comoda, suspensiile au fost prezentate deja, no comment, iar aparatura de bord are tot ce este necesar. Poti sa-i atasezi si topcase si coburi si pleci cu el in Europa. Dakar este un BMW. Fiabil, comod, frumos, are tot ce-i trebuie pentru calatoriile lungi etc. are centrul de greutate mai jos ceea ce-i da o stabilitate foarte buna pe sosea. Desemenea, no comment. Motorul scoate si la el 50CP dar greutatea lui este de 195kg. Pana aici sunt oarecum egale. Diferenta apare la off road, unde greutatea mai redusa (diferenta de 45kg nu 30), suspensiile racing, roata fata de 21", clirensul mai mare inclina balanta in favoarea lui Adv. Dar, atentie, totul combinat cu pneurile adecvate. Clar ADVENTURE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 (editat) Adventure este o motocicleta excelenta pentru calatorii lungi on si off. Motorul e tare (50CP) si are doar 150kg. Saua este reltiv comoda, suspensiile au fost prezentate deja, no comment, iar aparatura de bord are tot ce este necesar. Poti sa-i atasezi si topcase si coburi si pleci cu el in Europa. Dakar este un BMW. Fiabil, comod, frumos, are tot ce-i trebuie pentru calatoriile lungi etc. are centrul de greutate mai jos ceea ce-i da o stabilitate foarte buna pe sosea. Desemenea, no comment. Motorul scoate si la el 50CP dar greutatea lui este de 195kg. Pana aici sunt oarecum egale. Diferenta apare la off road, unde greutatea mai redusa (diferenta de 45kg nu 30), suspensiile racing, roata fata de 21", clirensul mai mare inclina balanta in favoarea lui Adv. Dar, atentie, totul combinat cu pneurile adecvate. Clar ADVENTURE. O mica corectie, daca nu e cu suparare: -Dakar-ul are 193 kg cu plinul facut, avand un rezervor de 17,3 L. La gol are 177 kg -Adventure are 158 kg la gol. - De aici rezulta o diferenta de fix 19 kg -Ambele au roata fata de 21 Editat Ianuarie 30, 2007 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metalhart_ Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 (editat) Daca nu sunt bani sa ai un super-tourer( sau speed) si un hard-enduro usor, adica motoare specializate, va trebui sa faci un compromis: cumperi una buna si pe munte si pe asfalt. Dar nimanui nu ii plac compromisurile.Nu esti niciodata satisfacut pe deplin.Am trecut de la BMW F650 la LC4 si nu regret.Amandoua sunt compromisuri dar prefer sa am un motor mai usor, cu "bicicleta" facuta pentru coclauri(eu merg doar soft-enduro), decat unul comod dar greu. Am un prieten cu GS650 si dupa un drum de la Ranca la Voineasa,plin de noroaie in zona Vidra a jurat ca nu mai face off-road.Si cu ce a ramas?Cu un motor de asfalt de numai vro 50cp cu care isi plimba pretena de la un popas turistic la altul, lucru care il facea si cu CB-ul de 400 ce la avut mai de mult, fara sa mai cheltuie 3000 de iepuroi! Cumpara KTM ori o kagula; sa ai cu ce sa iti ascunzi fata de rusine ca ai facut o prostie.... P.S. KTM sunt cei mai promti cu onoratul comenzilor la piese de schimb,consumabile si accesorii. Editat Ianuarie 30, 2007 de Metalhart_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 P.S. KTM sunt cei mai promti cu onoratul comenzilor la piese de schimb,consumabile si accesorii. Iar ma arde sa fac o corectie La BMW Bavaria - Bucuresti, mie mi-au adus intotdeauna in 7 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 (editat) Pe mine la cel mai sincer mod, fara a fi partinitor niciuneia dintre parti, cum am spus si mai sus, ma tot urmareste intrebarea asta cu advrider. Atata tot. desi e advrider, majoritatea nu sunt aventurieri pursange ... dar la vot au drept toti ! BMW Dakar are in teren dezavantajul greutatii, plasticelor mai proaste (casante), motorului cu raspuns bland (nerv la jumatate), amortizoare mai slabe, autonomie redusa, frane prea ingaduitoare, samd, totul comparativ bineinteles cu KTM. a fost dovedit ca si R1 poate face off-road, dar e numai exemplu de "asa nu", e caterinca ! in raliuri am vazut multe KTM Adv si nici un BMW Dakar ! meri la KTM, cumperi fieru si te treci pe lista la concurs .. cu toate sansele la castig ! nici sa nu visezi sa faci asta cu un BMW, fie el Dakar ! fiabilitatea este extraordinara la KTM, nici un BMW nu se poate masura cu el ! evident, nu vorbesc de mers la picnic sus la munte, v-ati prins sper ! da banu pe ambele, noi noute, le pui la start, mergi in teren 10.000 de km in conditii de concurs (turat in draci si peste toti bolovanii posibili si imposibili), astepti 5 zile pana ajunge si BMW-ul, apoi te pui pe numarat piesele care trebuiesc skimbate si la una, si la alta ! in conditii grele, similare, BMW nu se masoara cu KTM .. dar nici nu trebuie, pt ca nu e facut pt asta, nici macar Dakarul ! neamtul "vede" altfel motocicleta, nu ati inteles pana azi ? pt el motoarele de viteza, touringurile, enduroaicele, streeturile sunt ALTFEL .... umane, confortabile, sigure, solide, computerizate; diferentele sunt mari fata de alti constructori, la nivel de executie dar si conceptual. nemtii sunt diferiti bre ! si eu sunt profund de acord cu ei: construiesc pt oameni normali nu special pt piloti, construiesc pt aventurieri de duminica, ca noi toti, nu pt Sala, Despres sau Meoni (dzeu sa-l ierte). insa tragem o linie distincta aici .. daca vrei competitie, iei KTM ! asa cum il cumperi si asa il arunci in nebunia raidurilor; cu viteza maxima, pe teren oricat de dificil, oricat de inalta saritura, oricat de adanc noroiul, ori de cate ori te dai peste cap cu el si-l imprastii printre stanci ! sa recunoastem, cati dintre noi facem totusi asa ceva ? putini .. de aceea restul cumpara BMW ! Editat Ianuarie 30, 2007 de ShowNoMercy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 BMW Dakar are in teren dezavantajul greutatii, plasticelor mai proaste (casante) ... ... apoi te pui pe numarat piesele care trebuiesc skimbate si la una, si la alta ! eu am vazut un BMW F 650 Dakar care a cazut in fata mea la 40km/h pe un drum forestier. Factura la BMW a fost 1300 Euro LC4 Adventure e cea mai completa motocicleta cu care m-am dat (si m-am dat cu destul de multe - mai putin vitezane - pentru ca sunt o fire curioasa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 O mica corectie, daca nu e cu suparare: -Dakar-ul are 193 kg cu plinul facut, avand un rezervor de 17,3 L. La gol are 177 kg -Adventure are 158 kg la gol. - De aici rezulta o diferenta de fix 19 kg -Ambele au roata fata de 21 Nu e cu suparare. Daca il ia din 2005 ... ca daca nu ... http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_f_650_gs_dakar_2001.php si KTM http://www.ktm.ro/640adventure mai creste putin dif. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 (editat) Nu e cu suparare. Daca il ia din 2005 ... ca daca nu ... http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_f_650_gs_dakar_2001.php si KTM http://www.ktm.ro/640adventure mai creste putin dif. Daca inca te mai uiti la datele oferite de bikez inseamna ca inca mai crezi in duhul apelor. Fa un experiment: Dakar-ul din 2004 este identic cu cel din 2005. Vei observa ca pe bikez, cel din 2004 are 187 kg iar cel din 2005 are 177,2. Nu stiu de unde iau aia datele, cred ca multe sunt puse dupa ureche. Si daca ai fi stat sa studiezi putin problema, ar fi trebuit sa te intrebi de unde o diferenta de 22 kg. (dupa sursa bikez) intre doua motociclete identice (singura diferenta fiind vopsitoria), acelasi model doar ca ani diferiti. La ktm cu ce-am gresit? Am spus din start ca are 158. Tu ai spus initial ca are 150. Ai date gresite si induci lumea in eroare. Eu am si GS si LC4. Am studiat in profunzime ambele motociclete. Nu fac reclama nici uneia. Doar ca vreau sa fie totul corect deoarece pot fi unii care, in urma discutiilor de aici, pot lua o decizie in cumpararea unei motociclete ps- Si ca sa intaresc spusele mele despre datele tale eronate, nu uita ca initial ai mai spus ca doar Adventure-ul are 21 pe fata. Dakar-ul nu Adventure nu are 50 de cai cum ai spus tu, are 55. Nu te mai incapatana sa susti ceva ce nu sti, ceva despre care nu ai habar Ai vorbit dupa ureche si ai fost corectat pps- Diferenta nu mai creste. Este exact aia pe care am dat-o eu. Bafta Editat Ianuarie 31, 2007 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Floricel, daca te-am jignit cu ceva sau daca am fost prea dur in exprimare, imi cer scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metalhart_ Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 (editat) Iar ma arde sa fac o corectie La BMW Bavaria - Bucuresti, mie mi-au adus intotdeauna in 7 zile Eu am primit pachetul a 3-a zi de fiecare data si asta pt motor din '97!!! Editat Februarie 1, 2007 de Metalhart_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 Eu am primit pachetul a 3-a zi de fiecare data si asta pt motor din '97!!! Eu am cumparat pe loc de la bavaria piese, evident cele care sunt pe stoc , pt restul max 7~8 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metalhart_ Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 Eu am cumparat pe loc de la bavaria piese, evident cele care sunt pe stoc , pt restul max 7~8 zile. Pai da da io... io sunt in tg-jiu si piesele vin din satu-mare!Atata fac pe curier! Fara gluma da fata de ce probleme au alti cu piesele, KTM Romania sunt mai promti ca o salvare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.