Sari la conținut

Radian-ul meu...


cusmanm
 Share

Postări Recomandate

:thanks:

 

....

- Martie 2012 - achizitionat moto din imagine. Motocicleta in stare de functionare....prezenta urme de batranete (1987), model american....frumusica foc.

 

- Calarit 3000 de km pana in Octombrie 2012, Mi-a placut cum merge si cum se simte si am zis ca merita sa o "aranjez" putin

- Noiembrie 2012 - incepe distractia: am demontat tot de pe dansul, am dus frumos sablat si la vopsit si am asteptat vreo 3-4 saptamani. Cand iau piesele :dropsmilie: :dropsmilie: ... vopsite ca ceaiul cald: in primul rand nu mi-a vopsit electrostatic toate piesele de care vorbisem, vopseaua data la pistol (solvent) era cursa, rezervorul nu era acoperit suficient.....aripile si rezervorul se simnteau ca smirgru la mana (le-a vopsit in praf), jantele erau vopsite si peste bordura cromata..... Mi-a crescut tensiunea! Anyhow, dupa ce ne-am tiganit noi, am plecat acasa resemnat ca le montez asa - mai important e sa se invarta roata in siguranta... Nu, nu i le-am dat inapoi sa le refaca, pt ca am inteles ca mai mult nu poate... cost 500RON si nu imi permit sa le refac la alt "meserias"

 

- Ianuarie si Februarie 2013 - am inceput sa desfac pe ele, sa curat si sa gresez - am inlocuit rulmenti, simeringuri (roti, bascula, jug), discuri si arcuri ambreiaj - cost cca 600RON. Am frecat jabtele pana mi s-au umflat degetele - bordura cromata de langa cauciuc o vopsise nenea (electrostatic)...acelasi lucru si cu "spitele" si butucul...Toate astea dupa lucru (de la 6PM la 8-9PM). Montat cauciucuri noi - cost 1050RON, reconditionat sa/scaun - cost cca 200 RON (a meritat, multumesc lui ena dan din Tm)

 

- Februarie si Martie 2013 - m-am apucat cu drag si spor sa montez la ele (in prealabil, in timpul dezmembrarii am facut mai bine de 30 de poze cu diferite etape/piese). Belele cu un fir de la contactul pe cric - in timpul sablarii sau vopsirii l-am primit "in punga". Nu stiam de unde a picat sau unde se monteaza.... Deja ma gandeam ca nu o mai pornesc sau ca cine stie ce se intampla daca nu gasesc de unde era cablul ala...

 

- Aprilie 2013 - incepe sa capete forma. La fiecare 5 secunde ma uitat la piese in ce hal sunt vopsite.... Am incheiat asamblarea, am fasit de unde era cablul rupt, am umplut carburatoarele, incarcat bateria si i-am dat cheie... A PORNIT! Am oprit dupa cateva minute motorul, m-am urcat in masina si am plecat sa cumpar vopsea, lac si toate cele - nu m-a lasat inima sa o las vopsita in halul ala, dupa ce am muncit atat la ea - cost 300RON

 

- Mai 2013 - revopsit (eu, cu mana mea) rezervor, aripi si alte plastice.... Lucrarea nu a iesit "ca din fabrica", dar cu siguranta mult mai bine decat initial vopsita de "meserias" (si nu este numai parerea mea subiectiva).

 

Acum e pe dreapta pt ca meseriasul mi-a vopsit si sablat si geamul de vizitare nivel ulei si in weekend am dat jos capacul sa il inlocuiesc (nu ca nu ar fi mers asa, dar trebuie/vreau sa pot vedea si nivelul de ulei). Spee sa rezolv pana saptamana viitoare si sa o scot la plimbare....

 

Cam asta e proiectul care mi-a mancat timpul si banii in iarna asta....dar merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...