Jump to content

cusmanm

Membru
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

About cusmanm

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Triumph 900 Adventurer
  • Numar Moto
    TM-01-DXT
  • Club
    fara

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha YX600 Radian, Yamaha FZX 750, Yamaha TDM 850 3VD

Recent Profile Visitors

358 profile views
  1. Rezolvat. Se poate închide. Mulțumesc
  2. » Post actualizat in 23 Aug 2018 07:35 up
  3. Cicloburu, Altceva mai bun nu ai de făcut? Multumesc pt "corecție".
  4. Donez patut pentru bebe si o saltea de cocos. Totul in stare f buna. Se atasaza "masuta" pentru schimbat si suport pentru jucarii...
  5. salut, amortizor spate pentru kawasaki zx 7.. sau zx11.., anii 94-97 gasesc la tine? mersi
  6. Vand Ducati Multistrada, an 2005, pret 3700Euro (negociabil), Telefon 0741042313 - Catalin. Motocicleta se poate vedea si proba in Sannicolau Mare / Timis. 52.500 Km -992 cc -inmatriculata in RO in Aprilie 2017 la 46.400Km -ambreiaj Ducati Performance nou -evacuare Termignoni +evacuarea si centralina originala -mansoane incalzite -cauciucuri Pirelli Diablo Strada dot 2017 -coburi originale+topcase Givi+tank case -accesorii diverse+piesele originale -mici defecte estetice.
  7. salut, Kawasaki vulcan de 1500, are cineva de vanzare?! stiu ca e vechi topic-ul........dar poate poate. mersi Marius
  8. salut, e totusi cineva care sa poata construi un cric central pentru diverse motoare? Mie mi-ar fi folositor pentru Triumph 900 Adventurer... mersi
  9. salut, donez geaca textil - POLO, marimea L, fara protectii. Stare - folosita marius
  10. salut, in zona Garii / Dragalina / Titulescu....nimic?! mersi
  11. salut, in zona Garii, pe Dragalina....stie cineva un garaj pentru moto (chirie)?! mersi.
  12. .... - Martie 2012 - achizitionat moto din imagine. Motocicleta in stare de functionare....prezenta urme de batranete (1987), model american....frumusica foc. - Calarit 3000 de km pana in Octombrie 2012, Mi-a placut cum merge si cum se simte si am zis ca merita sa o "aranjez" putin - Noiembrie 2012 - incepe distractia: am demontat tot de pe dansul, am dus frumos sablat si la vopsit si am asteptat vreo 3-4 saptamani. Cand iau piesele ... vopsite ca ceaiul cald: in primul rand nu mi-a vopsit electrostatic toate piesele de care vorbisem, vopseaua data la pistol (solvent) era cursa, rezervorul nu era acoperit suficient.....aripile si rezervorul se simnteau ca smirgru la mana (le-a vopsit in praf), jantele erau vopsite si peste bordura cromata..... Mi-a crescut tensiunea! Anyhow, dupa ce ne-am tiganit noi, am plecat acasa resemnat ca le montez asa - mai important e sa se invarta roata in siguranta... Nu, nu i le-am dat inapoi sa le refaca, pt ca am inteles ca mai mult nu poate... cost 500RON si nu imi permit sa le refac la alt "meserias" - Ianuarie si Februarie 2013 - am inceput sa desfac pe ele, sa curat si sa gresez - am inlocuit rulmenti, simeringuri (roti, bascula, jug), discuri si arcuri ambreiaj - cost cca 600RON. Am frecat jabtele pana mi s-au umflat degetele - bordura cromata de langa cauciuc o vopsise nenea (electrostatic)...acelasi lucru si cu "spitele" si butucul...Toate astea dupa lucru (de la 6PM la 8-9PM). Montat cauciucuri noi - cost 1050RON, reconditionat sa/scaun - cost cca 200 RON (a meritat, multumesc lui ena dan din Tm) - Februarie si Martie 2013 - m-am apucat cu drag si spor sa montez la ele (in prealabil, in timpul dezmembrarii am facut mai bine de 30 de poze cu diferite etape/piese). Belele cu un fir de la contactul pe cric - in timpul sablarii sau vopsirii l-am primit "in punga". Nu stiam de unde a picat sau unde se monteaza.... Deja ma gandeam ca nu o mai pornesc sau ca cine stie ce se intampla daca nu gasesc de unde era cablul ala... - Aprilie 2013 - incepe sa capete forma. La fiecare 5 secunde ma uitat la piese in ce hal sunt vopsite.... Am incheiat asamblarea, am fasit de unde era cablul rupt, am umplut carburatoarele, incarcat bateria si i-am dat cheie... A PORNIT! Am oprit dupa cateva minute motorul, m-am urcat in masina si am plecat sa cumpar vopsea, lac si toate cele - nu m-a lasat inima sa o las vopsita in halul ala, dupa ce am muncit atat la ea - cost 300RON - Mai 2013 - revopsit (eu, cu mana mea) rezervor, aripi si alte plastice.... Lucrarea nu a iesit "ca din fabrica", dar cu siguranta mult mai bine decat initial vopsita de "meserias" (si nu este numai parerea mea subiectiva). Acum e pe dreapta pt ca meseriasul mi-a vopsit si sablat si geamul de vizitare nivel ulei si in weekend am dat jos capacul sa il inlocuiesc (nu ca nu ar fi mers asa, dar trebuie/vreau sa pot vedea si nivelul de ulei). Spee sa rezolv pana saptamana viitoare si sa o scot la plimbare.... Cam asta e proiectul care mi-a mancat timpul si banii in iarna asta....dar merita.
×
×
  • Create New...