mitzaa Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 sal, am o problema, fiind incepator nu prea stiu ce sa ii fac, Am o motocicleta yamaha tt600e , porneste perfect iar dupa cateva minute daca o tin in relanti imi da niste rateuri in toba, se intampla si in mers daca o tin in turatii mici, uneori in mers imi intrupe si daca nu o turez se opreste, iar daca dau sa o pornesc iar , nu mai vrea decat daca astept cateva minute, inca ceva, cand decelerez imi da iar niste rateuri. Problemele astea nu le aveam inainte. Am uitat sa mentionez ca daca ii tin socul semi-tras nu mai da nici un rateu. Bujie, amestec aer-benzina, supape sau de la cat noroi a vazut am scurtcircuitat ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 verifica deschiderea la bujii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 amestec Aer- carburant prea sarac , de verificat carburatia si bujiile ... ar fii bine daca ai avea si o lampa stroboscopica . Nu strica sa cureti si filtrul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 INCEARCA SA VERIFICI DESCHIZATURA LA BUJII Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 (editat) Mie imi suna a carburatoare care curg. Ar trebui sa verifici prima data bujiile sa vezi in ce stare sunt (murdare, ude) si dupa asta sa incerci sa desfaci si sa cureti carburatoarele (canalele din carburatoare date cu solutie/spray de curatat carburatoarele si apoi suflate cu aer comprimat de preferat), sa reglezi nivelul plutitoarelor (din carburatoare) si sa inspectezi cuiele pontou (tot din carburatoare) sa te asiguri ca nu s-au tocit si ca inca inchid bine traseul de benzina. Cel mai bine cauti si iei manualul de service al motoretei tale (se gasesc pe net daca insisti putin) si scrie acolo cam ce trebuie sa faci sa iti reflezi carburatia. Unele manuale au si un mic troubleshooting la sfarsit. Bafta btw: dupa ce te joci in carburator se spune ca trebuie sa le sincronizezi, daca planuiesti sa pastrezi mult mobra pe carburatie, ai putea sa'ti iei niste vacumetre si sa le sincronizezi singur, nu e chiar asa greu (scrie in manual si se gasesc o tona de filmulete si pe iutub) Editat Iunie 4, 2013 de juld5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D.D. Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Oare bobina de inductie??? E posibil?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitzaa Postat Iunie 4, 2013 Autor Share Postat Iunie 4, 2013 va multumesc pentru raspunsuri, maine o sa verific tot ce m-ati sfatuit o sa scot si carburatorul sa il curat/ schimb garnitura poate gasesc si surubelul de reglat aerul ( cred ca are) pt o eventuala reglare, ce as mai intreba vizavi de bujie, cum verific deschiderea ei , cam ce distanta tre sa aiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 (editat) E carburatia 99%, incearca sa te joci un pic cu surubul de reglaj al amestecului, juma de ture inainte, jumate inapoi si vezi ce zice. Daca treaba asta a inceput de o data mai mult ca sigur treage aer fals pe undeva, verifica. Distanta dintr electrozi o verifici cu o lera, cat trebuie sa aibe gasesti in manual, manual mai mult ca sigur gasesti pe manualedereparatie.info Editat Iunie 4, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.