a13cs13 Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 (editat) salut, sunt nou pe aici si a-si vrea sa stiu daca pot sa-mi modific aspectul la cbr , aici ma refer la codita, carenaj lateral si fata cu far, dar momentan codita ma intereseaza. Vreau sa stiu cat costa, daca e posibil, riscuri, daca am probleme la ITP, RAR si altele. Va astept cu raspunsuri, sugestii si pareri... Va multumesc. Editat Iulie 3, 2013 de a13cs13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Salut. Ca fost proprietar de f4 din `99 pot sa ti spun cam ce s-ar potrivi pe acest motor faca mari modificari : codita o poti pune de f4i sport, care e mai sexy decat cea normala ( mai ales daca faci o mica modificare la stop ). Referitor la cele laterale si la cioc, tot aia recomand, deoarece nu te vei chinui. Ai nevoie de cadrul de bord, de bord (am impresia ca este nevoie si de instalatia electrica aferenta, insa nu sunt 100 % sigur), carene,far, iar investitia ta se va ridica destul de semnificativ si nu stiu daca se merita, avand in vedere ca la baza ramane un f4 normal. Parerea mea este sa o lasi asa, ori daca tu vrei neaparat, schimba-i doar codita. De aici mai departe, trage si tu concluziile si bafta la mesterit . Noroc , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 probleme nu cred ca o sa ai , dar ce te deranjeaza la aspectul coditei? e fain asa cum este , mai bina investesti in altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a13cs13 Postat Iulie 3, 2013 Autor Share Postat Iulie 3, 2013 ms pentru raspunsuri, dar sincer nu-mi place saua aia asa dintr-o bucata, e urata si nu-mi place intr-un cuvant , ok sa ii schimb carenajul e dificil dar macar cu codita vreau sa fac ceva... imi puteti spune ce sunt nevoit sa fac si care ar fi pretul pt toate astea... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Nu stiu sa pun o poza aici,daca ai vreo idee cum sa-ti trimit o poza ( mail eventual ), pot sa ti arat cum era al meu, simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a13cs13 Postat Iulie 3, 2013 Autor Share Postat Iulie 3, 2013 poti sa pui poza aici sau iti d-au e-mailul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 pt inceput - ai nevoie de un flex si de un aparat de sudura pt micile ajustari ce o sa survina la schimbarea coditei! Sfatul meu - vindeo si ia un F4i daca iti place mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Nu-ti place saua? Mergi cu pasagera? Daca da, si e "persoana importanta" pentru tine, cere-i parerea. Saua originala tip "banana" e cea mai comoda la cbr-urile de 600. Pentru pasager adica. Asta daca faci drumuri lungi cu "persoana". Numai bine si spor la munca. Gasesti sigur tutoriale pe net cu schimbarea cozii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a13cs13 Postat Iulie 4, 2013 Autor Share Postat Iulie 4, 2013 eu merg singur, dar nu-mi place cum arata saua... ms pt raspunsuri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.