mas oyama Postat Martie 27, 2014 Autor Share Postat Martie 27, 2014 sunt facute fante, gauri care sa conduca aerul inauntru, nu am mai arata asta. in plus releul e prins de cutia de aluminu care functioneaza ca un mega coller fiind in contact cu exteriorul si releu prins de cutie transferul se face direct. In cele doua drumuri pe ea,dus intors spre EMAT 2014 Budapesta am facut 600km(110-120 viteza de croaziera alocuri 160) , o adevarata doamna. desi am fost retinut la inceput de acest stil, a reusit de ma cucerit. autonomie mare,la viteza buna de croaziera(economica chiar) pozitie confortabila, nu dureri de spate de maini de picoare, buca a suferit un pic din cauza cai saua mai ingusta si buca mea nui mica.feeling...horcaie de placere dupa ce trece de un anumit nr de rpm/min(nu mai e turometru) multumesc de aprecieri si interes! https://www.facebook.com/oyamas.garage/posts/1447541838816962?notif_t=like https://www.facebook.com/oyamas.garage/posts/1448275505410262?notif_t=like mobra a fost gata de drum, dar am decis de comun acord cu proprietarul sa modificam unele chesti, pina atunci.. apropo! mobra va fi de vinzare, este de vinzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 23, 2014 Autor Share Postat Mai 23, 2014 ghidonul va fi schimbat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 i-as pune un ghidon din asta: ghidonul va fi schimbat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.