Sari la conținut

revizionare kawasaki er 5


Iulian.dragos
 Share

Postări Recomandate

Salut. Am cumparat un motor kawasaki er 5 din anul 1999, 20.000km , culoare albastru. Motorul a stat foarte mult timp , aproximativ 5 ani , intr-un garaj. I-am schimbat ulei , filtru ulei , bujii , filtru aer si antigel. Este putin ruginit cadrul unde se prinde roata din spate , portiunea aceea. As vrea sa il demontez tot , sa duc cadrul la vopsitor , sa polisez plasticurile dupa ea , sa o fac sa fie ca noua. Pentru curatarea motorului si carburatoarele o sa iau un mecanic, restul as vrea sa fac eu singur. Ce sfaturi imi dati, cu ce sa incep , la ce sa am grija mai mare. O sa ii fac si cateva poze maine sa le postez. astept pareri.

si daca sunt pasionati care se pricep la asa ceva in Craiova astept ajutor. mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este si asta adevarat, pneurile sunt aproape noi , numai ca nu stiu sigur ce aderenta au , pt ca si cauciucul imbatraneste , o sa am grija sa nu merg pe ploaie. placutele de frana a zis.baiatu ca sunt bune, dar totusi ar trebui verificate. Lichidul de frana cum se schimba ? si trebuie special pt motocicleta , sau merge dot 4 ca cel auto. Si lantul cum trebuie reglat , este putin slab , lantul nu este foarte uzat , o sa merg cu el asa cateva luni. In rest , nu stiu ce ar trebui sa ii mai fac. La carburatoare ar trebui sa iau un mecanic sa umble ? sa vada daca sunt reglate bine plutitoarele , daca sunt carb sincronizate , si daca au gunoaie ?

Editat de Iulian.dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este si asta adevarat, pneurile sunt aproape noi , numai ca nu stiu sigur ce aderenta au , pt ca si cauciucul imbatraneste , o sa am grija sa nu merg pe ploaie. placutele de frana a zis.baiatu ca sunt bune, dar totusi ar trebui verificate. Lichidul de frana cum se schimba ? si trebuie special pt motocicleta , sau merge dot 4 ca cel auto. Si lantul cum trebuie reglat , este putin slab , lantul nu este foarte uzat , o sa merg cu el asa cateva luni. In rest , nu stiu ce ar trebui sa ii mai fac. La carburatoare ar trebui sa iau un mecanic sa umble ? sa vada daca sunt reglate bine plutitoarele , daca sunt carb sincronizate , si daca au gunoaie ?

e clar....lasa reconditionarea motocicletei pe mana unuia mai priceput....daca nu vrei sa faci un cotetz din ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...