Iulian.dragos Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Salut. Am cumparat un motor kawasaki er 5 din anul 1999, 20.000km , culoare albastru. Motorul a stat foarte mult timp , aproximativ 5 ani , intr-un garaj. I-am schimbat ulei , filtru ulei , bujii , filtru aer si antigel. Este putin ruginit cadrul unde se prinde roata din spate , portiunea aceea. As vrea sa il demontez tot , sa duc cadrul la vopsitor , sa polisez plasticurile dupa ea , sa o fac sa fie ca noua. Pentru curatarea motorului si carburatoarele o sa iau un mecanic, restul as vrea sa fac eu singur. Ce sfaturi imi dati, cu ce sa incep , la ce sa am grija mai mare. O sa ii fac si cateva poze maine sa le postez. astept pareri. si daca sunt pasionati care se pricep la asa ceva in Craiova astept ajutor. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Decat bagati bani in polish si vopsea, mai bine pneuri noi de calitate, placute de frana la fel, un lant nou daca necesita si benzina si kilometri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Decat bagati bani in polish si vopsea, mai bine pneuri noi de calitate, placute de frana la fel, un lant nou daca necesita si benzina si kilometri! Sfat mai bun ca asta nu o sa primesti curand. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 (editat) Și eu zic la fel. Măcar un sezon sa te dai asa și apoi vezi tu dacă merita sa te apuci de partea estetica Editat Septembrie 24, 2013 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Septembrie 24, 2013 Autor Share Postat Septembrie 24, 2013 (editat) este si asta adevarat, pneurile sunt aproape noi , numai ca nu stiu sigur ce aderenta au , pt ca si cauciucul imbatraneste , o sa am grija sa nu merg pe ploaie. placutele de frana a zis.baiatu ca sunt bune, dar totusi ar trebui verificate. Lichidul de frana cum se schimba ? si trebuie special pt motocicleta , sau merge dot 4 ca cel auto. Si lantul cum trebuie reglat , este putin slab , lantul nu este foarte uzat , o sa merg cu el asa cateva luni. In rest , nu stiu ce ar trebui sa ii mai fac. La carburatoare ar trebui sa iau un mecanic sa umble ? sa vada daca sunt reglate bine plutitoarele , daca sunt carb sincronizate , si daca au gunoaie ? Editat Septembrie 24, 2013 de Iulian.dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 este si asta adevarat, pneurile sunt aproape noi , numai ca nu stiu sigur ce aderenta au , pt ca si cauciucul imbatraneste , o sa am grija sa nu merg pe ploaie. placutele de frana a zis.baiatu ca sunt bune, dar totusi ar trebui verificate. Lichidul de frana cum se schimba ? si trebuie special pt motocicleta , sau merge dot 4 ca cel auto. Si lantul cum trebuie reglat , este putin slab , lantul nu este foarte uzat , o sa merg cu el asa cateva luni. In rest , nu stiu ce ar trebui sa ii mai fac. La carburatoare ar trebui sa iau un mecanic sa umble ? sa vada daca sunt reglate bine plutitoarele , daca sunt carb sincronizate , si daca au gunoaie ? e clar....lasa reconditionarea motocicletei pe mana unuia mai priceput....daca nu vrei sa faci un cotetz din ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.