licuriciul Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 salutare si urari de sezon ! Va scriu caci am nevoie de parerea celor care au Yamaha Tenere (XT 660 Z ) modelul nou (a mea este din 2010) Mi-am propus sa fac o tura prin America de Sud si ca sa imi mai duc motorul meu (Suzuki V strom ) mi-am luat un tenere din 2010 din Brazilia. are acum 30000 km si mi se pare potrivit pentru on si off road. Pentru ca eu nu am mai avut Tenere am cateva intrebari de baza pentru cei care au Tenere; 1. ce turatie recomandati ca am un echilibru intre consum si uzarea motorului 2. cum se masoara uleiul ? fie imi consuma fie il masor eu prost. Pana acum am facut cu el 6000 km prin cald si frig, asfalt si pietris, cu vant si fara vant, incarcat si cu pasager si am vazut ca mi-a luat cam 1l de ulei la 3000 km, la voi cum este ? aceste motoare consuma ulei ? si cam cat ? sau masor eu gresit. In rest, imi place f mult pozitia si mi se pare f usor de manevrat si atunci cand nu este pe asfalt. Multumesc si o mai pun intrebari de baza p.s. rog administratorul forumului sa puna acest topic acolo unde este mai bine caci eu aici am considerat ca este potrivit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 uleiul se masoara cand este cald, de preferat dupa ce motocicleta a rulat. Nu cred ca uleiul din cadru se incalzeste daca il lasi pornit 5 minute la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 In primul rand… marfa pe unde esti! 1. ce turatie recomandati ca am un echilibru intre consum si uzarea motorului aia la care trage 2. cum se masoara uleiul ? fie imi consuma fie il masor eu prost. Pana acum am facut cu el 6000 km prin cald si frig, asfalt si pietris, cu vant si fara vant, incarcat si cu pasager si am vazut ca mi-a luat cam 1l de ulei la 3000 km, la voi cum este ? aceste motoare consuma ulei ? si cam cat ? sau masor eu gresit. motoreta dreapta, pe rotile ei, cu motorul cald… incalzit inseamna macar 5 minute de mers cat de cat. sau la finalul zilei de mers, cand te opresti. astepti un pic si verfici dupa. de noi nu consuma. pot ajunge in timp. nu-i exclus ca una forjata la 30k sa consume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Ai vazut?! Vorba ta... te insori cu una si fugi cu "secretara". : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licuriciul Postat Decembrie 30, 2013 Autor Share Postat Decembrie 30, 2013 multumesc mult ! Referitor la turatie, eu o tin la 4000 de ture si imi scoate un consum de 4,5 l / 100 km. turatia asta o tin cam o zi intreaga. Mie asta mi se pare potrivita. Eram curios voi la ce turatie o tineti la drum lung. O alta chestie despre care vroiam sa va intreb este la cati kilometrii schimbati voi uleiul. in cartea ei scrie la 10.000 km parca si altii recomanda la 5000 km. Voi cum faceti ? zi buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Referitor la turatie, eu o tin la 4000 de ture si imi scoate un consum de 4,5 l / 100 km. turatia asta o tin cam o zi intreaga. Mie asta mi se pare potrivita. Eram curios voi la ce turatie o tineti la drum lung. merg relativ agresiv / turat… in general mai sus de 4000, reflectat si in consum si fiabilitate O alta chestie despre care vroiam sa va intreb este la cati kilometrii schimbati voi uleiul. in cartea ei scrie la 10.000 km parca si altii recomanda la 5000 km. Voi cum faceti ? nu cred ca are relevanta. eu am schimbat in general la 5k. degeaba ps: intre min si max pe joja sunt cam 400ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licuriciul Postat Februarie 15, 2014 Autor Share Postat Februarie 15, 2014 multumesc mult ! acum sunt in Pucon / chile si ma duc in Santiago chile sa ii fac o revizie inainte de Peru si Bolivia. Mi se pare ca suspensia troncane si cand este cald motorul uneori ca sa schimb viteza trebuie ambreiajul de 2 ori caci din prima nu vrea. oricum ca ciclistica este tare rau. m-a scos din multe situatii mai revin cu intrebari cand este cazul si am internet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 amortizorul spate este prea rigid , comparand cu v-strom poate ti se pare ok, dar nu este ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.