Jump to content

b374

Super Membru
  • Content Count

    4,098
  • Joined

  • Last visited

About b374

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha XT660Z, WR250R

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha XJ600S

Recent Profile Visitors

3,520 profile views
  1. nu e bre echiparea standard de la keteme. keteme venea cu metzler sahara standard din nascare (parca) pana mi-a pasat mie. ai tu mana prea grea pe gaz pt caucicuc respectiv... care pe alte mobre / maini (nu neaparat responsabile dar limitate) tine.. .. zi serios, nu i-ai dat span sa simta? gen cam ce-ai face cu mobra pe care-s puse? asta e ... sunt consumaible. io am pe spate, dar alta dimensiune si mobra puturoasa, de ceva timp.. cat era nou am zis ca ce plm de cauciuc e asta ca ma intepenesc cand dau frana spate, s-a mai uzat si acu e mai amuzant ca macar aluneca si el... ok, s-a mancat. dar crampoanele sunt nerupte. etc poate merita sa vezi pneurlile de rally raid pt mixt si gaz si forja?
  2. b374

    GPS MOTO

    mda, am uitat. dar acu mi-am adus aminte ca nu vreau 3xx
  3. b374

    GPS MOTO

    prin salvat intrebam daca le pastreza ca fisiere gpx. nu neaparat accesibile din interfatza. gen cum facea seria 5xx / 6xx sau cum face montana. pe interfatza nu ma intereseaza sa am mai mult decat sa am marcat pe ecran si harta ce am facut recent. linia albastra sau magenta de la alea vechi gen. nu salvez de mana in timp ce merg, dupa. daca face astea doua, adica daca gasesc ulterior fisierele cu track-urile si vad ce am facut recent rezonabil sunt ok. nu-mi fac trasee lungi. max de o zi. daca e gen tura prin alpi rutabile. daca e gen mai complicat cu legaturi pe unde n-ar ruta normal, le fac ca track-uri si le urmaresc vizual nu turn by turn. sau mix. in nici un caz nu fac ruta de 2000km direct si nici n-am pretentia. track-urile salvate, daca le salveaza le procesez oricum sa split per day sau sa join cu gpsbabel. cred ca depinde de licenta hartii. am avut harti care nu mergeau in BC decat de pe gps. adica cu el conectat. sau http://garmin.openstreetmap.nl pt doar harta rutabila si pois. topo-urile mi le fac singur ca harta separata ca sa pot sa le toggle cum vreau. dintre astea non-handheld mai stie vreunul alte moduri gen per pedes sau marine?
  4. b374

    GPS MOTO

    mie imi zice ca-i free pt mac in app store. si pt win pe aici nu vad nimic ca ar fi pe bani https://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=4435
  5. b374

    GPS MOTO

    iegzact asta explic de ceva timp. si vad ca dupa o pauza de forum tot in balarii vorbeste lumea ar trebui sa fie moca. pe mac e. si s-ar putea sa-i zica altfel pt windows. adica softul sa fie moca. nu harti sau sat overviews. dar tehnic nu merita decat daca ai harti bune si / sau vrei sa-ti faci trasee pe unde nu te baga nimeni altcineva (gen poteci, macadam etc etc). pt rute pe asfalt n-am gasit utilitatea, dar pt rute pe coclau da.
  6. b374

    GPS MOTO

    tre sa fie o chestie specifica de-a noastra ca pe un topic care zice 'gps moto' majoritatea discutiilor sa fie legate de gaura din covrig si de non-gps si de non-moto
  7. b374

    GPS MOTO

    2 intrebari punctuale pt cine are zumo 396: - salveaza track-ul? - 'stie' sa navigheze dupa track-uri? adica nu turn-by-turn / on road. ce zice site-ul de la garmin e contradictoriu si ce info gasesc pe net la fel. la pret pare mai raison decat montana si vine si cu mounts.
  8. ati traversat sau go up go down? e maca. xr o fi el baja queen dar xc e ok. da la mandea 800le ala si trag gas-gas-ul pana acolo a _ _ i ? l-ati facut pe dos? adica pe invers decat ma gandeam eu gen s-n?
  9. 1 thing, de la yamaha am vazut in topic wr250 nespecificat daca e R sau F. e diferenta mare. sar-mana, da' nu e chiar tru. stii tu foarte bine sa te dai, si eu cred ca cu trecerea peste faza ca tre' sa tragi de moto ca e motor de turatie si da, trebuie sa intelegi asta si ca accepti 'mestecatul in cutie' - pe treburi de jonglat la 30-50-80-100 e tru tanda pe manda. sarind peste si mergand pe curbe largi cilindreea conteaza. » Post actualizat in 23 Feb 2018 23:21 la 1.70 nu cred ca ai probleme cu geometria scarite - sa - ghidon la orice mobra din discutie. 450 sau 250 in regim de soft - oricare o face. 450 4t nu-i bestie. e ok. merge si misto. pe yamaha pot sa ma pronunt, pe ktm nu... m-am dat dar nu destul. dar pe 250 eu zic ca poti sa discard orice ar fi klx-ul (ai tu treburi cu wakasaki, dar ala e depasit), honda aia de 250 commuter si pt ce zici ca vrei sa te uiti de la wr250r/f 450 sau ktm up. treaba cu gumele e iar discutabila. pe mobra grea se simte aportul. pe mobra mica daca nu vrei sa te dai in cap, nu. » Post actualizat in 23 Feb 2018 23:26 wr250r cred ca te coafeaza. pt mai multi bani f de 250/450
  10. filtrele nu au treaba cu 80 - 95. o sa filtreze si 70 si 110 la fel. » Post actualizat in 23 Feb 2018 22:50 io cred ca ati bagat si prin krg / tjk da' poate nu era branded ca 80...
  11. 92 e boierie. 80 e dubios. 2 cilindrii (chiar cu compresie mare) se descurca mai bine decat 1. dar si cu 80 merge lejer cat e nevoie orice mobra relativ noua, de alea vechi cu compresie 8 nici nu mai zic...
  12. io zic ca sumarizeaza perfect. poti sa faci rtw si pe jos, si cu vespa si cu ce vrei. nu inseamna ca ai fost cel mai dejtept sau ca te-ai simtit cel mai bine alegand modalitatea.
×
×
  • Create New...