Tiesto Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Salut, Recent (anul trecut sept) mi-am achizionat si eu prima motocicleta (un Kawasaki Z750). Eu fiind de origine din Slobozia, acolo au fost facute actele, plata, s.a.m.d si acolo am lasat-o la iernat (in garajul unui prieten). Acum ca a venit caldura (sau ma rog, mai este putin si vine) am de gand sa o scot la o plimbare si sa vin cu ea in Bucuresti (pt ca aici stau de ceva timp). Problema / intrebarea mea este legata de revizie, schimb de ulei, etc. In Slobozia nu exista un service specializat ... ma rog exista, dar nu am asa mare incredere in el si nu as dorii sa fac revizia acolo. As prefera sa vin sa o fac in Bucuresti. Acum, distanta din Slo-Buc este de vreo 160 KM. Ar fi OK sa vin cu ea direct fara sa-i schimb uleiul, filtrele, etc in Slo? Sau mai bine schimb uleiul si filtrele acolo urmand ca restul reviziei sa-l fac aici. Pentru ulei m-am oarecum decis sa folosesc: Ulei motor BEL-RAY EXP Synth. Ester Blend 4T Engine Oil 10W-40 (stiu ca ar mai fi si Motul 7100 dar din ce am citit pe aici asta este "the new shit"). As fi recunoscator daca as primii cateva sfaturi legat de filtru ulei / filtru benzina. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Din ce an e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tiesto Postat Februarie 14, 2014 Autor Share Postat Februarie 14, 2014 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 La distanta aia nu cred ca o sa ai probleme daca vii fara forja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 daca uleiul in ea nu e de cand e motocicleta nu cred ca are nimic. cel mai bine ar fi sa ii faci un schimb de ulei, nu e chiar atat de greu. din cate stiu nu exista filtru de benzina. schimba si filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tiesto Postat Februarie 14, 2014 Autor Share Postat Februarie 14, 2014 Recomandare de ulei dintre cele doua mentionate? Sau o alta? Nu am de gand sa vin in forja. Ma gandesc ca uleiul si un filtru de aer poate schimba orice mecanic. daca uleiul in ea nu e de cand e motocicleta nu cred ca are nimic. cel mai bine ar fi sa ii faci un schimb de ulei, nu e chiar atat de greu. din cate stiu nu exista filtru de benzina. schimba si filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 in ceea ce priveste uleiul, depinde ce vrei sa faci. Exemplu: eu merg cel mai mult in oras, vara , ziua cand e extrem de cald. drept urmare 10-40 e putin cam subtire pt nevoile mele si am mers pe belray 15-50 ester blend (semisintetic). Ce ulei ai acum in ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tiesto Postat Februarie 14, 2014 Autor Share Postat Februarie 14, 2014 Sincer sa-ti zic, nu stiu. Motocicleta am luat-o in sept anul trecut. Si la momentul ala nu am fost atat de destept sa-l intreb ce ulei a pus in ea. Din ce vad per total, proprietarul vechi a avut grija de ea... ma gandesc ca nu o fi nici cel mai bun ulei din lume dar nici o prostie. Cel mai mult o sa ma plimb tot prin oras si eu (work-home, etc) so probabil ca ai dreptate cu 10-50-ul. Multumesc. in ceea ce priveste uleiul, depinde ce vrei sa faci. Exemplu: eu merg cel mai mult in oras, vara , ziua cand e extrem de cald. drept urmare 10-40 e putin cam subtire pt nevoile mele si am mers pe belray 15-50 ester blend (semisintetic). Ce ulei ai acum in ea? Man, intrebarea mea nu a fost daca sa schimb uleiul sau nu. Intrebarea mea principala a fost daca pot sa merg pana la Bucuresti cu ea (sa schimb uleiul aici) sau trebuie neaparat sa-l schimb la Slobozia (unde se afla motorul actual). Revizia si restul ce mai trebuie verificat / schimbat o fac de indata ce ajung la un service cat de cat ok. discutie veche asta. eu ii fac schimb de ulei si filtru in ianuarie 2014, da? daca nu pot, din diferite motive sa circul cu ea cat as vrea, si in decembrei 2014 insumez ca din ianuarie si pana la data calculului am facut 2000 km cu mobra, totusi stiu ca in ianuarie 2015 trebuie sa-i pun ulei nou; ca doar a trecut un sezon... apoi tot discutie veche mai e (si cea care purneste in urma unor treburi ca cele pe care le-am scris mai sus) ca uleiul, chiar daca nu te dai cu mobra, el tot isi pierde din calitati, deci trebuie schimbat. in domeniul asta, pasiunea pentru fier, trebuie sa ai dinti buni ca sa-ti poti lua des inima in ei. ca la cate intrebari pui, atatea pareri afli. si pana la urma tot tu decizi ce / cum faci. ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FBogdan Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Oricum pentru a schimba uleiul e indicat ca motorul (si implicit uleiul) sa fie cald. Aproape sigur uleiul pe care-l vei pune este alta marca decat ce are in ea acum si e bine sa o lasi sa se scurga cam o ora cu filtrul de ulei scos, dupa ce dai jos busonul, motorul la cald. Daca proprietarul anterior a avut grija de ea, poti sa o aduci linistit pe roti la Bucuresti cu uleiul de peste iarna. Cei 160 km facuti cu uleiul vechi nu vor impacta cu nimic motorul. Nu uita sa verifici temeinic toate cele (anvelope, frane, lumini, cabluri, lichide) inainte sa pornesti la drum. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tiesto Postat Februarie 14, 2014 Autor Share Postat Februarie 14, 2014 O sa iau in calcul. Mersi Bogdan. Oricum pentru a schimba uleiul e indicat ca motorul (si implicit uleiul) sa fie cald. Aproape sigur uleiul pe care-l vei pune este alta marca decat ce are in ea acum si e bine sa o lasi sa se scurga cam o ora cu filtrul de ulei scos, dupa ce dai jos busonul, motorul la cald. Daca proprietarul anterior a avut grija de ea, poti sa o aduci linistit pe roti la Bucuresti cu uleiul de peste iarna. Cei 160 km facuti cu uleiul vechi nu vor impacta cu nimic motorul. Nu uita sa verifici temeinic toate cele (anvelope, frane, lumini, cabluri, lichide) inainte sa pornesti la drum. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inu_46 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 poti sa o aduci linistit, referitor la ulei eu folosesc 7100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burebistaaa Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 http://www.redmotors.ro/cumpara/manopera-revizie-motocicleta-6626954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Cati km indica bordul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tiesto Postat Februarie 15, 2014 Autor Share Postat Februarie 15, 2014 ~42.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Ca un sfat, daca tot mergi la mecanic, verifica si jocul termic la supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.