Pake91 Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Am o problema legata de un burgman 250. Nu pornea deloc (nu facea nimic) ii schimb bateria,ii dau la automat da sa porneasca dar nu poate...ii schimb si bujia si intr-un final porneste il las sa se incalzeasca apoi il turez de cateva ori totul ok,ma urc pe el sa fac o tura si dupa ce il dau jos dupa cricul central se opreste,ii dau la automat si nimic,am scos bujia si am observat ca nu mai face scanteie fisa....oare de la ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pizzaru Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Salut Pake, am avut si eu un burgman de 400 si am avut ceva probleme asemanatoare cu ce ai tu si la mine era de la senzorul de cric, si mi-a scos un tovaras mufa de la senzor si nu am mai avut probleme, aveam un scurt. Indicat ar fi sa remediezi problema si sa nu o lasi asa cu mufa scoasa pt ca, daca uiti sa ridici cricul si pleci cu ea, in curba pe partea cricului sigur da cu tine de asfalt. incearca varianta asta, scooate mufa de la senzorul de cric si vezi daca mai ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pake91 Postat Martie 7, 2014 Autor Share Postat Martie 7, 2014 M-am gandit si la asta am umblat la cricul lateral dar nu am apucat sa scot mufa. O sa o scot si sa vad daca se intampla ceva. Cineva mi-a mai spus ca ar putea fi de la magnetou....??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pizzaru Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Posibil, ce an este mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 poate fi si cdi-ul , bobina sau platoul magnetou insa mai greu ca-s piese japoneze . motoreta ta e formata din 2 bucati care sunt legate printr-o bascula , acolo sunt 2 cabluri care sunt unite cu papuci , se mai corodeaza , ia curent de la baterie si pune direct la bobina si sigur porneste , curata contactele cu un spray special , muta discutia pe grupul posesorilor de burgman , nu e nevoie de un topic nou , bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pake91 Postat Martie 7, 2014 Autor Share Postat Martie 7, 2014 Posibil, ce an este mobra? 2003 Va multumesc pentru ajutor, o sa verific toate variantele si va anunt daca reusesc ceva. Seara buna. APP: Am scris si pe burgman.ro dar se pare ca e mort forumul....21 de vizualizari la topic dar nimeni nu te ajuta cu nimic.... poate fi si cdi-ul , bobina sau platoul magnetou insa mai greu ca-s piese japoneze . motoreta ta e formata din 2 bucati care sunt legate printr-o bascula , acolo sunt 2 cabluri care sunt unite cu papuci , se mai corodeaza , ia curent de la baterie si pune direct la bobina si sigur porneste , curata contactele cu un spray special , muta discutia pe grupul posesorilor de burgman , nu e nevoie de un topic nou , bafta Nu am apucat sa ma uit prea mult prin ea pentru ca este motoreta unui prieten si plus de asta mai e si vremea asta cacacioasa....Eu la 650-ul meu nu am avut nici o problema momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.