Sari la conținut

Calcul lungime lant


csman
 Share

Postări Recomandate

Asculta ce zice Jagi, ca are dreptate. Am facut eu deja experimentul pe un ZZR de 400, care e cam tot pe acolo ca si cai putere. Cu mai putini dinti pe spate mergea mai rau: plecai mai greu de pe loc si ultima treapta era degeaba, de la jumatatea turometrului trageai degeaba de acceleratie; puteai sa-i dai si capat si tot acolo ramanea acul.

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am schimbat pinionul si e exact cum am calculat cu gearing comander. Dar nu am avut probleme in a atinge si depasi viteza mea obisnuita de croaziera. Intr-adevar demarajul a scazut dar nu semnificativ. Turometru se duce in a 5-a cum se ducea si inainte nu am observat nici un blocaj cum aminteau unii mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...