X-eL Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 (editat) Asculta ce zice Jagi, ca are dreptate. Am facut eu deja experimentul pe un ZZR de 400, care e cam tot pe acolo ca si cai putere. Cu mai putini dinti pe spate mergea mai rau: plecai mai greu de pe loc si ultima treapta era degeaba, de la jumatatea turometrului trageai degeaba de acceleratie; puteai sa-i dai si capat si tot acolo ramanea acul. Editat Martie 28, 2014 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 29, 2014 Autor Share Postat Aprilie 29, 2014 Am schimbat pinionul si e exact cum am calculat cu gearing comander. Dar nu am avut probleme in a atinge si depasi viteza mea obisnuita de croaziera. Intr-adevar demarajul a scazut dar nu semnificativ. Turometru se duce in a 5-a cum se ducea si inainte nu am observat nici un blocaj cum aminteau unii mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.