rekaller Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Salut la toti! De curand am realizat ca mi-a "crapat" bateria( am masurat si e sub 16v, aveam 8v cand ii dadeam cheie deci insuficient pentru pornire, alternatorul incarca la 18v dupa ce am pornit-o "din mers" ). Deasemenea am constatat ca are si denivelari(cute) la elementele de pe baterie. Intrebarea ar fi ce baterie sa imi iau? Detin un model Honda Cbr 600 f4i. Ca si marca ce ati recomanda? iar ca si tip, cu gel, standard, sau agm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) Orice baterie poti sa iei. La voltii aia oricum o iei degeaba ca o sa ti-o "prajeasca". Problema ta nu e de la baterie. O sa iti zica baietii ca mie imi e lene sa iti explic o problema comuna pe care o gasesti de 1000 de ori pe forumul asta la HONDA. Editat Iunie 2, 2014 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Salutare. Incarcarea trebuie sa o ai pe la 13,7 v. Am avut probleme cu incarcarea si dupa sfaturile baietilor de aici am invatat ceva. Daca ai incarcarea 18, remediaza problema iar abia dupa cumpara-ti o baterie. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micutul19 Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Releul de incarcare sa nu fie cauza , si bateria mea a fost stoarsa din cauza releului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 90% e releul de incarcare defect. incarca prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.