Jump to content

wawessh

Super Membru
  • Content Count

    1,800
  • Joined

  • Last visited

About wawessh

  • Rank
    Expert

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti,Drumul Taberei
  • Carnet moto din
    din 2007 pe 2 roti cu motor :D
  • Motocicleta
    KTM 990 ADV, KTM 625 SXC

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Motowell Magnet Sport,Kawasaki Ninja 636-2005 green-monster,Kawasaki zx-6r 2008 black,KTM 990 2010 orange....

Recent Profile Visitors

2,242 profile views
  1. Nu se poate izola fonic cu bani putini mai ales la blocuri facute prost. Trebuie izolati toti peretii ca sa faci un fel de cutie . O sa cheltuiesti multi bani si nu o sa ai mai rezultate. Trebuie sa opresti transferul sunetului din incaperea sursei, adica sa pui izolatia la el in casa.Astfel se duce in toata structura si trebuie sa izolezi toti peretii la tine. Solutia e sa scapi de sursa zgomotului. Uneori e imposibil. Stau si eu langa o isterie care urla tot timpul la fata ei si la sotul ei. Ce sa faci cu isteria femeiasca? Si langa un mos surd care vorbeste si ala super tare ca nu se aude singur. Tuseste de moare prin casa pe acolo….. Asa e viata la bloc. Si la casa dai de manelisti si gratare daca nu esti in zonele selecte. Din ce am observat, cu cat blocul e mai mic si sunt mai putini oameni pe scara cu atat e mai liniste. In blocurile de garsoniere e dezastru si mai ales unde sunt apartamente inchiriate. Pe romaneste ce iti recomanda Superbec e Pasla fonoizolanta. Se punea inainte la masini. Parca este 8 ron m2 cu 15-20 mm grosime.
  2. Tine mine. Multi fac greseala asta. Ai intrat intr-un sant, ramai in el. Mergi dupa el pana cand chiar trebuie sa iesi din el. Nu schimbi santurile des ca o sa faci poc des. Tipul asta de cazatura e cea mai frecventa intre incepatori pe offroad care se cred ca pe asfalt si schimba directia fara sa tina cont de teren. In offroad trebuie sa te mulezi pe teren, nu mai poti sa o iei fix pe unde vrei tu. Poti sa sari din sant in altul dar cu cauciucuri adecvate, mobre adecvate si know how. Pana atunci minimizeaza riscurile si ramai in santul tau pana cand gasesti o solutie safe de iesire.
  3. Nu ai sa cumperi aripa noua de logan de spate. Degeaba o cumperi ca ramane sa te uiti la ea. Nu se monteaza cu suruburi, trebuie sudata in puncte. Pe langa ca se taie masina, chituit, pregatit, vopsit. Treaba e simpla din experienta mea cu asigurarile: Masina vinovata: trebuie sa se prezinte conducatorul masinii din momentul accidentului.Nu e necesar proprietarul masinii vinovata daca a condus altcineva si nu proprietarul din acte. Masina nevinovata: trebuie sa se prezinte conducatorul SI proprietarul( daca nu sunt una si acceasi persoana). Asta daca nu este vreo procura la mijloc sau cine stie ce caz special. Pana la urma proprietarul este jupanul la masina, nu conducatorul. Ei il pun pe proprietar sa semneze ca e de accord cu despagubirea. Nu o sa primeasca niciodata conducatorul masinii(daca nu e proprietar sau nu exista vreo procura) banii pe reparatii pe ceva ce nu ii apartine.
  4. Cred ca mai ok pentru inceput era sa puna:(sau asa e deja?) EUR0,1,2- interzis centru si taxa pentru restul capitalei; EUR3,4- taxa pe centru, liber in rest; EUR5,6-liber peste tot Sincer nu stiu de ce nu se face diferentierea si intre benzina si motorina. Eu merg in oras cu bicicleta de multe ori si ma dispera astia cu motorina lor si dpf off. Dupa benzinare pot sa merg linistit, dar cand dau de un sir de diesel trebuie sa imi tin respiratia.
  5. Eu zic ca s-a aberat destul pe topicul asta. Cam trebuie inchis.
  6. Eu merg pe Dell. Am de la munca un laptop care arata basic........dar merge de rupe de 3-4 ani. Si am mai avut balarii care aratau super dar in timp s-au facut naspa. Daca tot te plimbi cu laptopul o sa te enerveze ca dupa 1 an sa nu mai stea ecranul ridicat sau sa se balangane.
  7. Iuli** Manola*** e in moarte cerebrala si sa spunem ca sansele sunt de (0,ceva) sa isi revina. Celalalt e "ok", o sa traiasca.
  8. Eu am avut un accident cand eram intr-un Logan cu un coca cu BMW. A venit de pe bretea si a facut stanga (obligatoriu inainte si cedeaza) ca sa intoarca la "shaormerie"(asa mi a zis el). Mi a facut stanga cand mai avea 5 m pana la trecerea de pietoni de pe partea celalta a intersectiei. Si avea asigurare la City Insurance. M-au programat in 2 saptamani si am ales in regie proprie si mi au oferit 2300 ron in cam 4 saptamani de la accident. Neutilizabile -far/bara fata/epurator/aripa stanga/carenaj roata stanga/ proiector/intaritura bara(resudat de lonjeron piesa noua OEM) De reparat-capota, cap lonjeron putin indoit, geometrie. Toate le-am facut la mine in garaj cu 1200 ron fara plimbatul dupa piese. Cam toate noi mai putin epuratorul. In schimb daca era un om normal(care repara la service), in niciun caz nu repara masina cu 2300 ron. Eu am luat banii ca sa nu imi prind urechile. Daca era alta masina si nu Logan, mai mare problema pe cap. De asta eu merg prin Bucuresti cu un Logan de ~1000 euro ca sa nu mi pese de ea. La tine cred ca a fost vorba ca a fost tipul motociclist si tu la fel. E o adevarata imbarligatura intre societatile de asigurari si serviceuri.
  9. Trebuie sa gasesti unde se termina fisura si sa ii dai o gaura cu un burghiu ca sa nu mai fuga mai departe. Dupaia sudezi. Dar eu as cauta si o janta sh...poate gasesti. Un cerc de janta e ieftin.
  10. Anul trecut a fost problema asta si pentru un nene cu un Logan nou cumparat prin Iunie. Daca nu il inmatricula pana in septembrie, nu il mai putea ca apareau alte norma tehnice la care nu se incadra masina. Nu stiu mai multe detalii dar aia de la Dacia au insistat, chiar au venit personal acasa sa se duca mai repede sa o inmatriculeze.
  11. Anul viitor trebuie sa fac cu un buldozer un drum de vreo 100 m si sa sap o fundatie pe un teren pe care a fost front in primul si al doilea razboi mondial. Acum 2,3 ani tot asa la un drum s-a gasit un obuz si a fost chemata politia si restul autoritatilor. Mai exact daca trecuta s-a lovit cu tarnocopul in obuz cand se sapa sa se puna un copac. Ce ma sfatuiti ca nu as vrea sa sara in aer nimeni cand se niveleaza drumul. Chiar pe traiectoria drumului sunt trasee.A fost zona de artilerie. A mai fost cineva in situatia asta? Asa cu detectorul poate doar sa identifici locul dar nu o sa fiu de accord ca cineva(privat) sa sape. E vreo cale legala incat sa nu am pe cineva pe constiinta?
  12. ianachim scuteristuuuuuul :)))))) Fie vorba intre noi eu te-am depasit printre masini cu bicicleta pe Virtutii si strigam dupa tine"ianachimeeeee". M-ai prins la Crangasi. Asta parca anul trecut.:D
  13. Eu am oprit cu duba de 3 m inaltime,cu care imi car motocicletele, sub niste linii de inalta tensiune ieri si m am bagat sub ea s-a ma uit la ceva si ma curentam. Cum puneam mana pe masina cum........zici ca aveam energie electrostatica nelimitata. Firele erau cumva pe la 10 m, lasa-te de la caldura. Nu stiu daca e normal. Daca ma urcam pe portbagajul de la duba ajungeam pe la 5 m si nu stiu cum era acolo. Eram pe un drum paralel cu autostrada buc-pitesti si se auzea in aer un bzzzzzzzzzzz.
  14. Eu am un LC4 SXC 625 06 cu ~20K km facuti de mine(luat cu 1000 si ceva de km) si un KTM 990 ADV cu aproape 60 K si n-am avut probleme. In schimb cu japonezele am avut probleme la cutie, distributie ,pierde ulei pe la garnituri, pompe de frana, furci..... Asa ca pentru mine un KTM e cel putin la fel de fiabil ca o japoneza. Si macar am avut ambele variante in 12 ani. Puteti sa ramaneti la moartea pasiunii Honda si la Golf la masini.
  15. Cand eram cu supersportul nu vedeam niciun peisaj. Cand am lasat-o mai usor ma si miram ce frumos e pe acolo si ma intrebam unde ma uitam. Accidente se intampla. Asa poti sa uiti sa te asiguri cand treci strada si sa o patesti. Timpul trece si uiti. Toti cei care se urca pe o motocicleta isi asuma anumite riscuri, inclusiv pasagerul.
×
×
  • Create New...