un_aiurit Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 (editat) Buna Ziua, Am transformat un dr 650 din '92 in super moto Mai am de lucrat la el dar incepe sa arate cum trebuie Poze inainte si dupa transformare. Editat Iunie 14, 2014 de un_aiurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Ce diferente simti cu schimbarea asta? e mai manevrabila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Arata bn capra sunt curios de la ce model marca sunt jantele sm si furca aurie usd? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 15, 2014 Autor Share Postat Iunie 15, 2014 E mai manevrabila,si nici nu distrug cauciucurile de enduro in oras,rotile sunt husvarna,iar furca nu stiu de ce este,cel de la care am luat furca nu a stiut sa imi zica de la ce este,probabil tot de husvarna,s-a potrivit discul de fata perfect.Am dat 440 de ron pe furca si 800 de ron pe rotisunt vopsite de fostul propietar)m-au mai costat bucsile la roti si rulmentii de jugoricum trebuia sa ii schimb,au fost 80 de ron rulmentii de la SKF) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Cum e cu rotile si talonul? Omologarea? Vreau sa stiu ca ma cam manca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 17, 2014 Autor Share Postat Iunie 17, 2014 Pai uite la asta nu m-am gandit,in talon nu sunt trecute dimensiunile cauciucurile,si daca e la itp am si rotile de enduro,le pun si gata,sunt cele din carte,: ,dar e mult mai fun in oras cu supermoto,plus ca nu fac mari schimbari sa imi pun rotile de enduro,fiindca rotile de SM au bucse si sunt pe axurile rotilor de enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat August 24, 2014 Autor Share Postat August 24, 2014 Buna Ziua, Am un dr 650 din 92 doar cu kick-start si porneste cate o data greu la rece,cand se incalzeste porneste excelent,ieri a pornit si dupa s-a oprit si nu am mai putut sa il pornesc ieri si nici azi. Alta data mai facea asa dar a doua zi il porneam,stie cineva de la ce ar putea fi?Miroase a benzina daca incerc sa ii dau mai mult la kick-start,si am o banuiala ca se ineaca repede. Multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 (editat) incearca sa iei alta bujie e cel mai rapid lucru pe care il poti face, parca una are 650 daca nu ma insel Editat August 24, 2014 de Imperion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat August 24, 2014 Autor Share Postat August 24, 2014 are doua,o sa le desfac sa le curat,sper sa fie doar ca bujiile trebuiesc schimbate sau curatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 (editat) Cand le vei scoate,sa fi atent ce culoare au.Se poate sa ai dereglata carburatia Editat August 24, 2014 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 (editat) În principiu trb să aibă o culoare cărămizie , Am mai intalnit prob asta cu pornitu la rece la un 750 si la el au fost de vina bujiile Editat August 24, 2014 de Imperion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Cand le vei scoate,sa fi atent ce culoare au.Se poate sa ai dereglata carburatia buahahahaha! citeste tu bujiile scoase dintr-un motor innecat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 buahahahaha! citeste tu bujiile scoase dintr-un motor innecat... Iar te-ai bagat ca musca in...fara sa dai o explicatie pertinenta.Daca poti ajuta omul;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 nu, tu te-ai bagat spunand tampenii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 nu, tu te-ai bagat spunand tampenii... Mai citeste o data si vei intelege;).Poate sa fie si bobina pe duca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 n-am ce sa inteleg, o bujie uda nu poate fi citita. chiar si dupa ce s-a uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 n-am ce sa inteleg, o bujie uda nu poate fi citita. chiar si dupa ce s-a uscat... Asta era ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat August 25, 2014 Autor Share Postat August 25, 2014 Va rog ,nu mai va certati,am incercat si azi sa o pornesc dar dupa ce am dat de 3-4 ori la pedala a inceput sa miroasa a benzina si binenteles ca nu a pornit,faza e ca nu am gasit cheie de bujii pe dimnesiunea bujiilor de la motor(am incercat la 3 magazine de piese auto,toate cheile erau fie mari,fie mici)Mine trec pe la un magazin moto,si preventiv o sa iau si 2 bujii,sper sa fie doar bujiile.Multumesc pentru informatii. » Post actualizat in 26 Aug 2014 17:38Deci, Am pus azi bujii noi,am verificat daca dau scantie si surpriza chiar dau,am dat la kick-start in draci si in prostie de m-au luat spumele.Am observat ca daca trag maneta la decompresor si dau la pedala,merge foarte usor,daca dau la pedala fara sa apas maneta la decompresor si sa il pornesc asa(parca da un duff pe teava,sper ca am explicat cum trebuie,si stiu dar poti porni si fara sa apesi maneta de la decompresor,am invatat sa o pornesc si fara maneta de la decompresor. » Post actualizat in 26 Aug 2014 17:47stie cineva de ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 stai asa ca nu inteleg ai vrut sa il pornesti tinand decompresoru deschis? sau cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat August 26, 2014 Autor Share Postat August 26, 2014 Am incercat sa ikl pornesc normal ,adica apas decompresorul,dau un pic la pedala pana sare maneta si dupa ii dau la pedala,Si mai e o metoda de a il porni adica fara sa apas maneta decompresorului apas pe pedala intarita un pic pana simt ca un hop,dupa las pedala sa revina sus si ii dau,e metoda de a porni fara decompresor.Sper ca m-am exprimat ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 eu am invatat prima metoda cand m-am urcat pe un 650 si a fost k ,asta nu intelegeam cum procedezi sa il pornesti ca la astea cu kick-start e un mic ritual sa ii zic asa:)) ,o sa ma mai gandesc la alte prob daca zici ca ai luat bujii noi si tot asa face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat August 26, 2014 Autor Share Postat August 26, 2014 Multumesc,Faza e ca mama masi nu stiu ce are si e ciudat ca benzineste ,scanteieste dar in mama masii nu porneste » Post actualizat in 30 Aug 2014 15:55Decompresorul functioneaza ok,aseara l-am porint ,a pornit era ok,trage bine,dupa ce s-a incalzit a pornit imediat .Azi l-am porinit si la-m lasat un minut .Acum 10 minute am vrut sa il pornesc si degebea,am dat de am facut febra la picior si tot nu vrea.Nu stiu ce sa ii mai fac ,parca e posedata,mama ei de mobra cu figuri.Stie cineva de la ce ar fi?s-a mai intalnit cineva cu problema asta?Miroase a benzina dupa ce dau de multe ori la pedala,e posibil sa se inece asa repede? » Post actualizat in 05 Sep 2014 19:13Ieri am incercat sa o pornesc iar,si nu am reusit in seara asta a mers de la a doua pedala,cred ca se ineaca prea repede.,deci inclin sa cred ca e de la carburator,Nu stiu de ce face figurile astea.Cand vrea porneste dupa cateva zile de stat si uneori nu vrea,parca e posedata.Inclin totusi sa cred ca e de la carburator avand in vedere ca dupa ce se incalzeste si merg cu ea porneste la sfert de pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.