Alfred Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Tot o punga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Suuper,trimiteti prin Urgent Curier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Salut ,am montat in weekend toba,intra exact 2 pachete de vata FMF,oricum varianta mult mai ieftina decat cea originala (in jur de 350 lei originala Akrapovic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Si eu am bagat azi o punga de vata la gazica al meu dar parca parca mai intra o juma de punga. Cica nu trebuie sa fie foarte stransa vata dar nici prea lejera. Apropo punga mea a fost de 250g. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Vata asta mai are si alt rol in afara de acela de atenuator de zgomot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 da,absoarbe undele de sunet ce vin din rezonator. In momentul in care e prea stransa aceasta nu mai poate absoarbe unde si motorul o sa fie mai galagios decat e normal. Info le am de pe un forum american,tot acolo se arata decibelii inainte de a schimba vata si dupa. Numai la 2t scade in momentul schimbarii,la 4t ramane la fel. Servisarea finalei e recomandata cam la 6 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Hm. Mersi. Eu am intrebat daca mai are si alt rol IN AFARA de cel pe care l-ai spus tu si care este evident. Cu alte cuvinte, daca influenteaza puterea si cuplul motorului. Parerea mea e ca undele sonore din finala nu se mai inteorc spre motor, asa cum se intampla cu cele din cimpoi. Finala nu cred ca e specifica fiecarui motor, precum e cimpoiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 bah fratilor,eu am indesat-o ca la nebuni,asa pe varianta muncitoreasca,si al dracu" cine o desface-o din nou.deseara ma duc sa o montez si sa o pornesc sa vad cum suna si revin cu concluzii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 (editat) In manualele utilizatorilor scrie la cauze de scadere a puterii la 2T: neinlocuirea vatei din toba finala. O cautare rapida, nu am intrat in detalii http://www.motosport.com/blog/routine-motocross-bike-maintenance-tips-2-stroke Editat Februarie 10, 2015 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Da,cica scate cuplul. Acuma cat de mult nu stiu,abia am schimbat-o,revin cu impresii mai incolo. Apropo inainte a fost un fel de vata dintr-o bucata si foarte dura,eu am bagat acuma vata sub forma de niste ațe iar cea veche era neagra rau e tot si arsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 In manualele utilizatorilor scrie la cauze de scadere a puterii la 2T: neinlocuirea vatei din toba finala. O cautare rapida, nu am intrat in detalii http://www.motosport.com/blog/routine-motocross-bike-maintenance-tips-2-stroke Vad ca nici site-ul respectiv nu intra in detalii. Doar arunca vorba cum ca scade puterea. Neconcludent. Cert e ca finala KTM e aceeasi pt 200, 250 si 300. Doar la 125 e alta, presupun ca datorita faptului ca motorul 125 e mai putin galagios si e suficienta o finala mai ingusta, cu mai putina vata. Totusi, daca si la 4T conteaza toba, cu toate ca evacuarea e dictata in primul rand de supape, probabil si la 2T e importanta finala, nu doar dpdv al zgomotului. Nu are aceeasi pondere ca cimpoiul, bineinteles. Adica un cimpoi turtit sau gaurit afecteaza mult mai mult comportamentul motorului decat o finala cu vata carbonizata sau fara vata deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Eu vorbeam ceva de manualele utilizatorilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebaca Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 Salut baieti! Au trecut cativa ani de cand zicea Soso ca Akapovicul creste cuplul la ture joase la 300 2t; intrebarea mea este daca si a mai pus careva Akrapovic si sustine acelasi lucru.Merita Akrapovic la 2t sau nu. Asta i intrebarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.