Sari la conținut

rezonator fmf gnarly - pareri


Postări Recomandate

Salut ,am montat in weekend toba,intra exact 2 pachete de vata FMF,oricum varianta mult mai ieftina decat cea originala (in jur de 350 lei originala Akrapovic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am bagat azi o punga de vata la gazica al meu dar parca parca mai intra o juma de punga. Cica nu trebuie sa fie foarte stransa vata dar nici prea lejera. Apropo punga mea a fost de 250g.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,absoarbe undele de sunet ce vin din rezonator. In momentul in care e prea stransa aceasta nu mai poate absoarbe unde si motorul o sa fie mai galagios decat e normal. Info le am de pe un forum american,tot acolo se arata decibelii inainte de a schimba vata si dupa. Numai la 2t scade in momentul schimbarii,la 4t ramane la fel. Servisarea finalei e recomandata cam la 6 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm. Mersi. Eu am intrebat daca mai are si alt rol IN AFARA de cel pe care l-ai spus tu si care este evident. Cu alte cuvinte, daca influenteaza puterea si cuplul motorului. Parerea mea e ca undele sonore din finala nu se mai inteorc spre motor, asa cum se intampla cu cele din cimpoi. Finala nu cred ca e specifica fiecarui motor, precum e cimpoiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah fratilor,eu am indesat-o ca la nebuni,asa pe varianta muncitoreasca,si al dracu" cine o desface-o din nou.deseara ma duc sa o montez si sa o pornesc sa vad cum suna si revin cu concluzii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualele utilizatorilor scrie la cauze de scadere a puterii la 2T: neinlocuirea vatei din toba finala.

O cautare rapida, nu am intrat in detalii

http://www.motosport.com/blog/routine-motocross-bike-maintenance-tips-2-stroke

Editat de Sher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,cica scate cuplul. Acuma cat de mult nu stiu,abia am schimbat-o,revin cu impresii mai incolo. Apropo inainte a fost un fel de vata dintr-o bucata si foarte dura,eu am bagat acuma vata sub forma de niste ațe :) iar cea veche era neagra rau e tot si arsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualele utilizatorilor scrie la cauze de scadere a puterii la 2T: neinlocuirea vatei din toba finala.

O cautare rapida, nu am intrat in detalii

http://www.motosport.com/blog/routine-motocross-bike-maintenance-tips-2-stroke

Vad ca nici site-ul respectiv nu intra in detalii. Doar arunca vorba cum ca scade puterea. Neconcludent.

Cert e ca finala KTM e aceeasi pt 200, 250 si 300. Doar la 125 e alta, presupun ca datorita faptului ca motorul 125 e mai putin galagios si e suficienta o finala mai ingusta, cu mai putina vata.

Totusi, daca si la 4T conteaza toba, cu toate ca evacuarea e dictata in primul rand de supape, probabil si la 2T e importanta finala, nu doar dpdv al zgomotului. Nu are aceeasi pondere ca cimpoiul, bineinteles. Adica un cimpoi turtit sau gaurit afecteaza mult mai mult comportamentul motorului decat o finala cu vata carbonizata sau fara vata deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Salut baieti!

Au trecut cativa ani de cand zicea Soso ca Akapovicul creste cuplul la ture joase la 300 2t; intrebarea mea este daca si a mai pus careva Akrapovic si sustine acelasi lucru.Merita Akrapovic la 2t sau nu. Asta i intrebarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...