IonitaDaniel Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Salutare tuturor, am o aprilia Rs50 din 2003 iar de cand am cumparat-o nu am umblat la motor pentru ca zic eu, merge bine ! Sunt incepator si asta e prima paraitoare care o detin . Setul este de 50cc, are un filtru aer sport gen K&N conic, si o bujie frantuzeasca. Ea de stat la relanti sta, mai face cateodata probleme dupa ce merg 15-20 minute cu ea cand ma opresc da sa moara, dar nu face de fiecare data asa. Ca si consum nu estimez cat cat consuma dar cu 20 lei merg cam 5 zile dus-intors la servici 10 km. Am schimbat uleiul de transmisie,am uns lantul fata de fostul proprietar care avea 100 de grade de ulei in cutie ! Am facut un mic test de bujii. Cu cea frantuzeasca de acum prinde cam 70-71 km/h iar cu o bujie NGK dar nu BR9ES cum recomanda cartea ei, o NGK oarecare prinde 64-65 ! Am vazut pe net o gramada de rs'uri de 50cc care se duceau la 90km/h maxim ! Daca stie cineva motivul pentru care prinde atat.... sau daca este din carburator etc.. nu stiu , rog sa lase aici comentariu ! RS'ul meu atasat mai jos ! » Post actualizat in 31 Jul 2014 09:40am uitat sa specific ca, atunci cand am cumparat-o cand m-am uitat la baia de ulei de amestec care este sub sa era plina, iar acum dupa 2 luni de zile nivelul este acelasi, si nu imi scoate fum deloc ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...