Clau_C Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Am nevoie de ajutor! Ieri, am plecat cu motoru inspre Austria-concediu pregătit de câteva luni. La intrare in Pitesti motociclete s-a oprit brusc, in mers. Am incercat sa o pornesc si mi-am dat seama ca mergea intr-un cilindru. Am dus o la un service si au verificat bobine, bujii, sistemul electric, au luat o pas cu pas. La bobina din faţa eeste curent continu , dar nu este scânteie. Apoi, am ajuns la concluzia ca CDI ul e de vina. Motociclete este un Varadero 1000/2005-pe injecţie. Concluzia : cine stie unde gasesc un CDI pe care sa-incercam sau sa l cumpăram? Pareri , sugestii ? Multumesc! Claudiu-0748232647 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Probabil ai TCI daca iti vine curent tot timpul asta insemnand un tranzistor ars. Se poate inlocui. /index.php?/topic/716371-reparatii-cdi-uri/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adibocosh Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Verifica si cablurile care duc la CDI daca au continuitate...se poate sa fie unul intrerup...am patit si eu lucrul asta la Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat August 6, 2014 Autor Share Postat August 6, 2014 Am verificat toate circuitele de pe moto, nimic întrerupt. Am pus cdi-ul pe alt motor si face exact la fel, merge intr-un singur piston Probabil ai TCI daca iti vine curent tot timpul asta insemnand un tranzistor ars. Se poate inlocui. /index.php?/topic/716371-reparatii-cdi-uri/ Verifica si cablurile care duc la CDI daca au continuitate...se poate sa fie unul intrerup...am patit si eu lucrul asta la Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Am verificat toate circuitele de pe moto, nimic întrerupt. Am pus cdi-ul pe alt motor si face exact la fel, merge intr-un singur piston CDIul de pe alt motor sau pe alt motor ca daca l-ai pus pe alt motor si normal sa nu mearga daca pe al tau venea curent permanent la o bobina, ca are doar un senzor de pozitie, iar distributia si avansul este calculat de CDI (cred ca TCI in cazul tau). Asa cum am spus se poate repara. » Post actualizat in 06 Aug 2014 17:53 Apropo multi confunda curentul cu tensiunea asa ca pot fi doua cazuri: 1.circula curent prin bobina adica la bornele ei ai 12v si atunci inseamna tranzistor strapuns 2 cel mai probabil ai+12V la ambele capete ale bobinei si asta inseamna ca tranzistorul nu primeste comanda sau s-a dezlipit ceva. In 99% din cazuri de CDIuri-TCIuri defecte cauza a fost dezlipirea componentelor de pe cablaj, se repara foarte usor cu ceva experienta, rabdare si scule potrivite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.