mariusMZ Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Eu cred ca e o rusine ce se intampla! Noi, nostalgici, incercam sa reinviem aceste motociclete, de fapt sa aducem istoria in fata copiilor nostri, caci de fapt nu vrem sa rivalizam cu piata actuala de motocilete, facem multe eforturi de toate genurile (financiar nu e usor, psihic nici atata) doar ca la o intrunire sa nu mergem cu motocicleta pe remorca, ci sa avem placerea de a merge pana la destinatie cu 50--60 Km/h si sa ascultam cum torc aceste "batranele", poate circulam max 1000Km- optimist - si toata legislatia (foarte dragutz din partea lor, recunosc, daca ma pun in postura celui ce vrea sa radieze) nu permite decat sa o poti radia fara mari eforturi daca e mai veche de 30 de ani, dar nu e nimic specificat si in vederea revenirii lor in viata.Nici colegii si prietenii nostri care incearca incadrarea lor la "istorice" nu pot face nimic. Ma doare cand vad sfaturi de genul "o inmatriculezi in Germania, ori Ungaria unde e permis pe "proprie raspundere" si apoi faci inport", de ce? nu e destul ca au plecat in Germania majoritatea modelelor pretioase?- oare e asa greu sa acceptam ca a disparut "trasabilitatea", ori ca au fost "fals" predate la REMAT?- nu exagerez, am moto la care stiu nr. vechi, serii motor/cadru, nume proprietar din 1961, deci suficiente informatii cum ca aceasta moto a existat, nu este o "strutocamila" montata de mine si daca nu mai sunt documente e simplu MOARTA. DE CE???, nu se poate face ceva ca daca "prietenii" de la directia fiscala se pot obosi si sa dea o dovada cum ca un vehicul cu seriile xx/yy a existat sa poata fi reinviat? e greu?? ce se poate face in acest sens? cineeeee?? Poate ca e doar un strigat disperat in desert, dar poate ca daca sunt persoane printre noi ce au cunostinte privind legislatia interna/ internationala sa ne ajute ca cel putin sa nu "deschidem" fiecare dintre noi "drumuri inchise" cum se vede mai sus, sunt sigur ca a doua persoana care are probleme identice va avea un alt traseu legislativ si probabil un alt rezultat! Colegi pasionati de reconditionari ce viziteaza acest forum cred ca au si ei multe probleme de aceasta natura si e pacat sa nu incercam sa mai facem un pas. ....da stii cum e ...doar votam zilele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxell22 Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 buna. ......ati povestit de ..................era inmaticulata de 10 ori. indiferent de motivul scoaterii unui vehicul din circulatie : ex. 1. proprietarul nu mai doreste sa circule cu acel mijloc de transport si nici nu vrea sa-l predea la fier vechi. e radiat din circulatie si de la fisc. acel mijloc de transport nu mai poate circula pe drumurile publice. (e si normal ). 2. faci un contract de vanzare-cumparare. certificatul motorului nu mai este pentru ca a fost oprit la politie la data radierii.nici nu ai nevoie. 3. te duci la fisc si platesti impozitul pe numele tau, e si normal. 4. platesti la C.E.C. o taxa de inmatriculare. 5. platesti o taxa pentru certificatul de inmatriculare. 6. la politie mai ai de plata numarul de circulatie. iti aranjeji motorul sa corespunda circulatiei pe drumurile publice. dai un telefon la R.A.R. pentru programare. motorul va merge la R.A.R. pe un trailer sau remorca. etc. cat am scris eu aici ti se va parea cam mult. in realitate e mai simplu. intr-o zi le faci toate astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 La punctul 3... Primăria nu îţi ia în evidenţă motocicleta fără carte de identitate. Cel puţin așa e la Primăria Pitești. » Post actualizat in 24 Jan 2015 20:19 In caz că are numere vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.