vlad58 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Din cate vad eu acolo e mufa cu trifazicul care vine de la generator si se duce la regulator adica 3 fire.Taie-o si lipestele direct nu are importanta ordinea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Septembrie 2, 2014 Autor Share Postat Septembrie 2, 2014 Din cate vad eu acolo e mufa cu trifazicul care vine de la generator si se duce la regulator adica 3 fire.Taie-o si lipestele direct nu are importanta ordinea. adica le pot cobinare oricare cu oricare??? » Post actualizat in 02 Sep 2014 17:13 Pune-le pe direct ca e mai simplu si asa nu se vor mai incalzi.Inainte sa faci asta,curata bine papuci sau cumpara alti si refa conexiunea.DUpa da cu niste spray pentru contacte.Sa iti iei si niste cablu termocontractor ca sa izolezi mai usor papucii?? care papuci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Au aceeasi culoare, nu-ti spune nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 adica le pot cobinare oricare cu oricare??? » Post actualizat in 02 Sep 2014 17:13 papucii?? care papuci? Te duci la piese auto sau orice magazin de electronice si le ceri asa ceva.Vor sti ei ce sa iti dea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Septembrie 2, 2014 Autor Share Postat Septembrie 2, 2014 Au aceeasi culoare, nu-ti spune nimic? ba da, dar ma gandeam ca s-a mai umblat la instalatia electrica. Te duci la piese auto sau orice magazin de electronice si le ceri asa ceva.Vor sti ei ce sa iti dea acum stiu la ce te referi. merci frumos pt sfact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 La cum arata mufa aia, nu mai au rost papucii, alternatorul e in scurt pe doua faze cel putin.Taie papucii masoara-l si apoi, poti izola firele alea..... Eu cred ca trebuie alt alternator, posibil si releu. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Septembrie 2, 2014 Autor Share Postat Septembrie 2, 2014 releul, la o inspectie vizuala, arata ok si nu mirosea a sulf. de alternator nu stiu ce sa zic. firele din mufa nu erau in scurt, unul din ele nu facea contact permanent . am verificat asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Masoara rezistentele firelor care vin de la alternator 2 cate 2 deci 3 masuratori ce trebuie sa-ti dea egale, plus izolatia fata de masa care trebuie sa-ti dea infinit. Daca-i asa statorul e bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Septembrie 3, 2014 Autor Share Postat Septembrie 3, 2014 Masoara rezistentele firelor care vin de la alternator 2 cate 2 deci 3 masuratori ce trebuie sa-ti dea egale, plus izolatia fata de masa care trebuie sa-ti dea infinit. Daca-i asa statorul e bun. o sa masor si asta dar daca firele nu au facut contact intre ele, se poate totusi sa fie dus? eu am taiat mufa si cu multimetrul am verificat care cu care face contact si era unul cate unul. nu mi-a piuit la un fir cu doua de la celalalt cap, deci cred totusi ca nu au comunicat, o sa verifc totusi si cu rezistentele asa mi-ai spus tu.In plus, ieri cand m-am apucat de demontat, am pus bateria si am masurat inca o data incarcarea care era in parametri, semn ca mufa facea contact ok. Ma gandesc ca daca era alternatorul distrus, nu mai incarca deloc. o sa va tin la CURENT. ) » Post actualizat in 03 Sep 2014 19:00 NEWS FEED: YA functioneaza din nou in parametri. Am rezolvat cu niste papuci, o "mufa"(mai mult suport decat mufa), banda termocontractoare, un patent si o bricheta. Nu stiu daca are legatura sau nu(probabil contactul imperfect afecta cumva, bateria nu era incarcata cum trebuie sau nu stiu care este faza) dar porneste surprinzator de repede...adica dimineata mereu o lua mai greu la prima pornire, apoi dupa ce se incalzea era ok. Acum dupa 3 zile de stat si dupa ce am demontat rezervorul(s-a scurs si ceva benzina de pe conducte) a pornit perfect. Multumesc celor care si-au dat cu parerea si nu au deviat de la subiect. Multumesc si celor care au fost off-topic ca mi l-au tinut sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.