ngt.ro Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 am achiziționat o motoreta yamaha townmate. e ceva mai diferita de un scuter obișnuit având 4 trepte de viteza si transmisia pe cardan. acum urmează partea mai dificila respectiv reparațiile care sunt mai mult de natura estetica , dar cea mai mare problema e ca modelul s-a vândut doar in grecia si anglia in europa piesele sunt mai rare. as dori și eu niște recomandări de service pt vopsire indreptare si reparare carena ghidon si sudura pt suporturile de comanda lumini etc si frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Na belea pe capu' tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 Pfff, sfatul meu e sa o pregatesti cat de cat si s-o vinzi imediat, nu gasesti piese si daca-ti pica ceva la ea in beci ii crapa cadru. O vinzi, mai pui ceva si iei un Yamaha Aerox cu motor Minarelli orizontal in 2 timpi, racire pe lichid, transmisie automata, Aeroxul este cel mai popular scuter de 50 cc la ora actuala, pana si ultimul site de piese scutere are macar set motor pentru acest tip de scuter. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ngt.ro Postat Septembrie 17, 2014 Autor Share Postat Septembrie 17, 2014 din punctul meu de vedere nici nu se compara townmate-ul cu aerox, e cu totul altceva transmisia finala e pe cardan sper deosebire de aerox care e pe curea , iar cardan-ul nu are moarte trebuie doar schimbat unsoarea din cutie aerox-ul e automat, townmate are 4 trepte de viteze semiautomate și astea merg și după 30 ani, nu cred ca o sa mai meargă vreun aerox peste 30 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.