Jump to content

Choixalacreme

Super Membru
  • Content Count

    562
  • Joined

  • Last visited

About Choixalacreme

  • Rank
    tanara speranta

Contact Methods

  • Yahoo
    choixalacreme

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1993
  • Motocicleta
    Batman, MTS950
  • Numar Moto
    B 400, B 950
  • Club
    Bazi Crew™

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jawa, Suzuki, Ducati

Recent Profile Visitors

661 profile views
  1. Vandut, sa-l poarte sanatos ! Superb cat de cat, da
  2. Vand SUZUKI BURGMAN AN400 Limited Edition Informatii generale: An fabricatie: iulie 2010 Adus in tara nou, prima inmatriculare: februarie 2014 , la 0 km. Primul proprietar 19 200 km reali, facuti in perioada 2014-2018 de catre subsemnatul. Starea actelor: inmatriculat Romania, pe numele meu; Primul proprietar. Revizie ITP valabila pana in 2020 RCA Expirat. Certificat fiscal in 1-2 zile. Cateva detalii despre motor: Burgman AN400 Limited Edition / 400 cmc/ 34CP ABS Manere incalzite Spatar Pasager Deflector Givi Hand Guards Ambele chei Culoare alb perlat/ Ornamente bord si Saua maro. Impecabil. Tinut numai in garaj incalzit.+ husa. Service-intretinere Carte service cu toate reviziile si facturile aferente de la 0 km pana azi. Toate schimburile si inlocuirile facute conform cartii. Uleiul schimbat mai des. ( aprox la fiecare 4000) Ultimul service facut in vara 2018, nu a mai circulat de atunci. ( alte utilaje pe 2 roti in gradina) Istoric despre intretinere sunt in carte + facturi, le pun la dispozitie la vizionare; la cumparare revin noului proprietar pentru orice intrebari va rog sa ma sunati. Nu mai trebuie schimbat nimic dpdv. intretinere/ motor/ transmisie/frane/ etc, toate sunt la zi. Noul proprietar isi pune cauciucuri noi, datorita vechimii nu uzurii. Cele de acum sunt DOT 2010. Se afla si se poate vedea in Bucuresti, Sector 1 zona Straulesti. Nu doresc schimb cu altceva. Pret 3600 EUR Contact: 0722 520123, Alexandru Verific RAR Forumul, pentru orice intrebari / poze suplimentare/ orar de vizionare/ va rog sa ma sunati. ==================================================================================
  3. @FOX ai 70 ron cheltuibili pentru mine? Si tii virez eu in cont azi, ca pana vineri nu pot sa ma vizitez cu tine Merci !
  4. aici e linkul evenimentului, ceva oameni inimosi erau ieri la intrarea in Cismigiu. https://www.facebook.com/Moshociclistii/
  5. @borsulica : ACF-50 . Pare ca e o solutie mai buna si de lunga durata . Era chiar un Topic cu ACF-50, il gasesti usor. Eu am sa dau cu el cand il voi primi, e comandat dar vine cu saniutza..
  6. Sigur vei primi oferte. Numai te rog sa ne delectezi, dupa petrecere, cu cateva imagini graitoare
  7. Cat de frumos s-a putut raspunde unor oameni care, pe principiul romanesc, aplica " ceea ce eu nu inteleg, e automat negativ .. deci sa imi bat joc.. " In fine.. o viata frumoasa, tuturor..
  8. O tura care inspira, asa este. Ce invataminte poti spune ca ai acumulat, Ovidiu ? Spor si la mai multe in viitor.
  9. Intocmai. Dar nici chiar acolo nu sunt foarte multe locuri unde mai au marimile M si L ( eu am cautat alba spre exemplu) La Bavaria nu mai aveau demult nimic .
  10. Am purtat 3 ani un C3 Pro. Inca o am, e in uz dar .. pentru ca (probabil) a intervenit si monitonia, si curiozitatea, si o reducere ( Sytem 6 EVO s-a inlocuit cu System 7) , mi-am luat de putina vreme un system 6 EVO. La amandoua port L, de fapt 58-59. Pentru un bostan de cca 57-58 cm, marimea M starnge exagerat si cum port mereu cagula, L s-a dovedit ok. Acum, nu e chiar correct sa le compar, Schubert are 3 ani, dar are buretii absolut noi ( acum 3 luni luati, ) deci e tot cam noua: Forma: ambele se porivesc, poate doar minime apasari , nimic grav. Zgomot: BMW pare in usor avantaj, dupa mine. Mie Schubert nu mi-a parut foarte silentioasa Deschidere: cam asemanatoare eforturile de deschis. Pozitie mandibula deschisa: mult mai bine la BMW, unde efectul de vela e mai redus. imi place inchidere: mai bine gandit la BMW, o pot inchide mai usor, effort mai mic, si se face lock imediat. La Schubert tb sa apas in ambele parti ca sa faca 'click'. Poate e si uzura mai mare, ma gandesc. Succesuri in alegere. desi System 6 Evo nu prea mai gasesti ,
  11. Indubitabil ( din punctul meu de vedere ). Aproape toate devin banale pe langa el.
  12. Roata de 15, lumini LED, da, pare adus la nivelul 2018. Latimea e aceiasi , 760 mm , au ridicat saua de la 710 la 750 mm
  13. J300 de la Kawasaki, BMW de 650 si Burgman 400 gasesti la prieteni / colegi moto / reprezentanta . Si pe centura la Yamaha erau 2 maxi , nu retin exact ce model .
  14. Cele ce urmeaza vin doar din prisma experientei si gusturilor mele personale. In 2014 am reinceput sa merg pe moto dupa o pauza, am ales sa fie un Maxi. Ca intre timp am diversificat, asta e doar o urmare fireasca.. in concluzie : Intre XCity TMAX, XMAX si Burgman, (noi , cu ABS) am ales Burgman 400 . Argumete au fost, pe scurt: Kymco - testat static in Germania, nu am fost incantat de lungimea mica, depreciere mare la vanzare XMAX - nu rezonez cu designul Yamaha. Am testat 250-ul , da, merge, dar nu mi-a placut modul cum proteja la vant, forma din linii drepte, locul la picioare... TMAX - fain, dar agresiv, cu o pozitie pe care stateai "in varful gramezii", ma simt mult mai 'asezat' in Burgman. nu m-am simtit bine pe acel Xmax. BMW 650 - Da, mi-a placut, protectie la vant, scaun mult mai placut ca la TMAX, placut si la mers, bugetul insa nu permitea. Nu am calarit decat odata in Burgman de 650, buna si aceasta varianta, de ce nu, daca ai buget. O singura "problema" cu Burgmanul de 400, ca sa fiu perfectionist: destul de lat la nivelul oglinzilor + Handguarduri cand trebuie sa circuli printre randuri. In rest, dupa cca 4 ani si 19.000 km, nu a picat nimic, nici macar in bec, si merge ca in prima zi.
×
×
  • Create New...