IonitaDaniel Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) salutare ! acum o saptamana am schimbat si eu la aprilia mea RS50 din 2003 setul si am pus unul de 80cc. Am carburator de 16 si merge brici fata de setul vechi. Imediat dupa ce am schimbat setul am pus antigel + apa distilata in radiator jumate cu jumate, ulei nou MOTUL SCOOTER EXPERT 2T 100% SYNTETIC + ESTER si a pornit din prima fara nici-un reglaj suplimentar. De cand l-am pus am respectat pre incalzirea motorului si am schimbat numai la 4-5 mii de rpm, fara accelerari bruste si vit maxima 60km/h dar mai mult 50 constant, de la 50 urcam la 60 usor si o lasam sa coboare. Acceleratia am tras-o maxim putin peste 1/4 din puterea ei. Pana acum am vreo 50km facuti cu noul set. Intrebarea mea este urmatoarea. Maine trebuie sa fac urgent un drum de 40km dintre care 25de km este drum intins apoi sunt curbe,localitati etc.Pot sa fac acest drum cu motorul in rodaj fara sa fac pauze? Editat Septembrie 8, 2014 de IonitaDaniel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Daca racirea pe apa isi face treaba, poti sa mergi sute de km fara pauza,doar sa urmaresti temperatura in bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonitaDaniel Postat Septembrie 8, 2014 Autor Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) am mers cam 20 min continuu si apa era la 60 de grade ! » Post actualizat in 08 Sep 2014 15:11sa-mi spuna si mie cineva care are aprilia rs50 cum aranjez papucii aici la ceasu de apa... acum sunt puse alandala si nu stiu care e ordinea » Post actualizat in 09 Sep 2014 08:03Trip done ! Am mers continuu 40km iar ceasu la apa a stat numai pe albastru iar cnd am ajuns am pus mana pe radiator si abea era caldut ! Viteza 65km/h maxim si localitati 55 Editat Septembrie 8, 2014 de IonitaDaniel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Ai nevoie de un multimetru sa identifici polaritatie conductoarelor. Conductorul de + conectat la borna + din aparat, conductorul de minus la - aparat , si al treilea conductor, comanda traductorului, la borna libera aparat. Multimetrul comutat pe voltmetru pentru a identifica +( aici poti utiliza si un bec de 12 V) , si apoi pe ohmmetru pentru minus/masa. O sa vezi pe indicator semne, poate mai sunt vizibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonitaDaniel Postat Septembrie 9, 2014 Autor Share Postat Septembrie 9, 2014 Am cautat ieri pe net si am gasit pe ebay un bord de vanzare care avea poze si pe spate iar acolo am vazut ordinea. Acum merge perfect multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.