raduprint01 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 (editat) Ma gandem sa impartasesc si cu voi micul meu proiect moto Am lucrat pana acum la cateva masini (restaurari/modificari), toate vechi, si mi-a venit pofta sa fac si cateva motociclete; am in "stoc" pana acum 2 MZ (RT-ul si un ES 250), ES-ul este functional, trebuie doar sa-l duc la RAR pentru carte noua, talon si numere, dar nu este restaurat, doar reconditionat. Il bag la bibilit dupa ce termin cu RT-ul si cu GS500-le (1977). Poze pe parcurs, deocamdata cateva cu inainte si cadrul curatat Evident ca m-am plictisit de flex si restul pieselor merg la sablat Si uneori mai scriu si pe blog... Editat Septembrie 24, 2014 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Super tare! Imi poti spune cam cat dureaza o slefuire de cadru cu flexul ? Pentru ca si eu am cumparat recent o socialista si urmeaza sa o restaurez complet iar pentru inceput luasem in calcul varianta sablarii insa pare chiar foarte ok si cu peria de sarma montata pe flex. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 24, 2014 Autor Share Postat Septembrie 24, 2014 pare ok daca vrei sa te distrezi si te plictisesti cred ca adunate cam 3-4 ore pentru cadru, am ars cu lampa prima data vopseaua veche apoi am intrat cu peria de sarma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Mersi de info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 2, 2014 Autor Share Postat Octombrie 2, 2014 asa.... am luat piesele de la sablat partea buna e ca s-a lucrat superb, sunt curatate perfect; partea proasta e ca desi ma asteptam la mizerii sub vopsea si chit, ce am gasit depaseste asteptarile: aripa spate ar trebui inlocuita, desi se poate face nu prea merita; la fel si ghidonul, a fost indoit/indreptat/flexuit, astfel ca nu se mai poate croma. Deci, sunt in cautare de o aripa spate, un ghidon, un far complet, si o maneta de ambreiaj (deocamdata). si poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.