Effect20CM Postat Ianuarie 6, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2015 (editat) Salut. Mi se pare mie sau e ceva mai compacta decat F-urile de 600 ? Ma refer la lungimea totala. Pare mai inghesuita. In rest, cum ti se pare 4 in linie de 500 cm ? Rar vezi motoare in configuratia asta. La consum cum sta ? Vopseaua ti-a iesit foarte bine, parerea mea. salutare , nu cred ca este mai compacta , estea aceeasi motocicleta ca cbr f1 de 600 acelas cutie decat capacitatea este micsorata adica blocul motor si probabil la chiuloasa ceva nu stiu...in rest e la fel acelas cadru aceleas carene / suspensii ./ roti... probabil parea asa si din cauza aspectului . si ca eu sunt destul de mare , 186 si 90 kg ... 4 in linie de 500 cc este ideal pentru mine , trage bine peste 3500 si are o acceleratie , cursiva , urca liniar ( a 1 a si a 2 a pe la 9 mii ture deja ai 100.km/h).. , nu are un anumit inpuls peste 7-8 mii de ture , ( asta am observat la un zxr 400 al unui prieten , acel impuls ) , are si altfel mersul fata de un super sport , probabil ordinea de aprindere este alta , la mine la relanti se aude diferit fata de acel zxr 400 , motoarele astea au fost facute pentru austria si limitate la 35 kw , are 2 limitari , una pe admisie , la fiecare carburator pe gatul de admisie avea o tablita cu o gaura pe centru , astfel se obtura cantitatea de carburant absorbita de motor ( eu le-am dat jos si se simte o diferenta enorma in ceea ce priveste puterea ) , si mai are una pe treapta de viteza , si anume in toate treptele se tureaza pana pe rosu doar la treapta 6 a nu mai trece de 7500 ture , astfel se limiteaza la 200 km la ora , nu trece de acolo , chiar daca are 260 pe bord. cam atat despre motor si limitari... la consum depinde de stilul de mers , am mers pe consum 6.5 la mers de croaziera maxim 120 kmh si schimbat la 7 mii... dar am scos si consum 8 si ...la mers mai sportiv ...schimbat in ture inalte , ca si ciclistica mi se pare extraordinara , este lipita de asfalt , fata de suzuki gs 500 pe care l-am avut... si specific honda doate comenzile sunt precise , cutia schiba ff bine , simti toate treptele , si alte comenzi , este un sport-touring extraordinar , stai foarte lejer pe el ,,,, Editat Ianuarie 6, 2015 de Effect20CM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Salut frumos motor , sa te poarte sanatos. Am si eu o intrebare si ce discuri de la alt model de motor se potrivesc la noi ? eu am un f1 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 25, 2015 Autor Share Postat Februarie 25, 2015 Salut frumos motor , sa te poarte sanatos. Am si eu o intrebare si ce discuri de la alt model de motor se potrivesc la noi ? eu am un f1 600. sincer nu stiu dar e posibil de f2...nu stiu sigur insa eu am intrat pe romimoto si am selectat modelul acolo honda cbr 600 pc 39 si anul 87-90 si mi a dat discuri , si am gasit modelul ca al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.