Jump to content

Effect20CM

Super Membru
  • Content Count

    601
  • Joined

  • Last visited

About Effect20CM

  • Rank
    tourer convins

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Valenii de Munte
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    deauville 650
  • Numar Moto
    urmeaza
  • Club
    cativa prieteni

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    nsr 50 , rs 50 , rs 125 , cagiva mito , cbr 125 , suzuki gs 500 honda cbr 500 , honda transalp , yamaha super tenere , honda deauville

Recent Profile Visitors

1,184 profile views
  1. Salutare. De curand sunt si eu posesor de varadero modelul sd01 din 99 si am auzit de problema intinzatoarelor de la distributie care ma sperie drstul de tare. Voi cum ati remediat problema? Le ati transformat in intizatoare manuale? Merci mult.
  2. Si faza cu uleiul e incercata...2 tipuri chiar si nimic....
  3. Vin cu noi precizari. Zgomotul se aude si daca turez motorul indiferent de turatie. Ei insa cand am tras ambreiajul nu se mai aude gram din zgomotul ala...ce sa fie ce sa fie?
  4. Zgomotul se aude ca un zornait de rulment gen..huruit de fapt...cam ca oala de ambreiaj la honda...ceva de genu. Am auzit tot felul pareri precum uzura in priza la ambreiaj sau rulmenti prin cutie...
  5. Am inteles. Si e posibil sa mearga asa fara probleme multa vreme sau ? Gen sa deranjeze doar zgomotul.
  6. Exact asta e sunetul. Se pare ca nu sjnt singurul care se confrunta cu asta
  7. Salutare. Un bmw 1100 rs din 95 are un zgomot in zona abreiajului cand este pe liber se aude un huruit, zornait destul de tare insa zgomotul dispare cand se trage ambreiajul. Din cate am inteles de la.proprietar ambreiajul este schimbat insa zgomotul a ramas acelas. Poate fii ceva grav sau este normal? Merci
  8. cumpar motor sau piese din motor (vibrochen) pentru modelul mentionat mai sus. 0735731178 . multumesc
  9. are 100% am acelas model , si are hiss ai si pe bord cheia in stanga unde se aprinde cand o verifica , uitate atent se vede si in poza... , daca ti l da cu 200 euro cheie contact si cdi e foarte ok , ar trebuii sa il iei , dar sa fie neaparat de deauville ca altfel nu merge...
  10. nu sunt bagator de seama dar la pretul acesta nu se merita sa o iei fara cheie , ca sa ai schimbi contactul plus cheie plus cdi ca astea au sis - ul ala de protectie si trebuie sa il iei cu totul e cam 400 euro pe ebay...cred ca ai mai multe sanse sa o dezmembrezi , te as scapa si eu de cateva piese , respecte
  11. Am gasit o schita dar nu stiu care e lung si care e scurt nu specifica nicaieri ..tot ce am gasit e informatia de pe forum din amglia dar nu stiu daca e corecta sau nu....
  12. Si totusi eu cum pun arcurile alea?)) daca nu sunt indiscret
  13. Eu nu vreau sa cresc puterea la deauville nu s a inteles bine...eu am desfacut ca tot omul am curatat carburile ca asta a fost intentia mea si cand am vrut sa pun la loc totul am observat minunatia ca un arc era mai scurt..am cautat prin manuale si nimic concret ...am gasit lamurirea pe un site din anglia apoi si am vrut sa vad daca e corect ce am gasit...dar s a deviat de la subiect...intrebarea era simpla...cum mama naibii vin arcurile acolo atat...
  14. Deci ce am vasit ar fii corect nu? Mercii mult
  15. am gasit solutia pe un forum din afara pentru cei ce se confrunta sau or sa dea de problema asta : SHORT spring & A20H needle on the RIGHT LONG spring & C26C [ early pre 2001 ] A20G [ later ] on the LEFT SHORT mixture screw [ twin thread ] on the RIGHT LONG mixture screw [ shoulder ] on the LEFT unde cilindrul din dreapta este cel din fata si logica e urmatoarea , arc lung spate si cui dozaj mai subtire => subar lasat mai jos si debit de benzina mai mare datorita cuiului de dozaj => amestec bogat si o racire mai buna pentru cilindru spate
×
×
  • Create New...