Sari la conținut

Effect20CM

Super Membru
  • Număr conținut

    601
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Valenii de Munte
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    deauville 650
  • Numar Moto
    urmeaza
  • Club
    cativa prieteni

Informații profil

  • Motociclete detinute
    nsr 50 , rs 50 , rs 125 , cagiva mito , cbr 125 , suzuki gs 500 honda cbr 500 , honda transalp , yamaha super tenere , honda deauville

Vizitatori Recenți Profil

1.654 citiri profil

Effect20CM's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare. De curand sunt si eu posesor de varadero modelul sd01 din 99 si am auzit de problema intinzatoarelor de la distributie care ma sperie drstul de tare. Voi cum ati remediat problema? Le ati transformat in intizatoare manuale? Merci mult.
  2. Si faza cu uleiul e incercata...2 tipuri chiar si nimic....
  3. Vin cu noi precizari. Zgomotul se aude si daca turez motorul indiferent de turatie. Ei insa cand am tras ambreiajul nu se mai aude gram din zgomotul ala...ce sa fie ce sa fie?
  4. Zgomotul se aude ca un zornait de rulment gen..huruit de fapt...cam ca oala de ambreiaj la honda...ceva de genu. Am auzit tot felul pareri precum uzura in priza la ambreiaj sau rulmenti prin cutie...
  5. Am inteles. Si e posibil sa mearga asa fara probleme multa vreme sau ? Gen sa deranjeze doar zgomotul.
  6. Exact asta e sunetul. Se pare ca nu sjnt singurul care se confrunta cu asta
  7. Salutare. Un bmw 1100 rs din 95 are un zgomot in zona abreiajului cand este pe liber se aude un huruit, zornait destul de tare insa zgomotul dispare cand se trage ambreiajul. Din cate am inteles de la.proprietar ambreiajul este schimbat insa zgomotul a ramas acelas. Poate fii ceva grav sau este normal? Merci
  8. Am gasit o schita dar nu stiu care e lung si care e scurt nu specifica nicaieri ..tot ce am gasit e informatia de pe forum din amglia dar nu stiu daca e corecta sau nu....
  9. Si totusi eu cum pun arcurile alea?)) daca nu sunt indiscret
  10. Eu nu vreau sa cresc puterea la deauville nu s a inteles bine...eu am desfacut ca tot omul am curatat carburile ca asta a fost intentia mea si cand am vrut sa pun la loc totul am observat minunatia ca un arc era mai scurt..am cautat prin manuale si nimic concret ...am gasit lamurirea pe un site din anglia apoi si am vrut sa vad daca e corect ce am gasit...dar s a deviat de la subiect...intrebarea era simpla...cum mama naibii vin arcurile acolo atat...
  11. Deci ce am vasit ar fii corect nu? Mercii mult
  12. am gasit solutia pe un forum din afara pentru cei ce se confrunta sau or sa dea de problema asta : SHORT spring & A20H needle on the RIGHT LONG spring & C26C [ early pre 2001 ] A20G [ later ] on the LEFT SHORT mixture screw [ twin thread ] on the RIGHT LONG mixture screw [ shoulder ] on the LEFT unde cilindrul din dreapta este cel din fata si logica e urmatoarea , arc lung spate si cui dozaj mai subtire => subar lasat mai jos si debit de benzina mai mare datorita cuiului de dozaj => amestec bogat si o racire mai buna pentru cilindru spate
  13. bun conform https://www.cmsnl.com/honda-nt650v-deauville-1998-w-england_model3705/partslist/E__2001.html am cautat pe piese jos fiecare numar si am cautat pozele , numarul 15 arcul din fata adica ( are indicator schema cu FR in stanga deci front ) se pare ca are mai putine spiere decat cel din spate conform pozelor si schemei , acum ideea e ca si cuiele de dozaj difera tot din schema , jiglerele fiind la fel , o sa tin cont de treaba asta » Post actualizat in 14 Jan 2018 15:37 si cuiul de dozaj mai subtire in spate cu arcul cel mare , si cel mai gros in fata cu arcul mai mic , cel putin eu asa vad din schema aia
  14. Am mai intrebat un posesor de deauville si mi a spus ca tot asa le are , cand a desfacut si el pentru curatare insa nu mai stie exact unde venea cel scurt....sa vina pe cel din spate?
  15. Va salut ! am o mica nelamurire , am desfacut carburatoarele sa le curat si am constatat ca la membranele de vacuum am un arc mai mic ca lungime decat celalalt , e normal sa fie asa? pe cartea ei nu am gasit nimic concret , de obicei la motoarele pe care le am avut arcurile erau egale...si ideea e ca nici nu mai stiu care cum au fost montate pentru ca le am desfacut fara sa tin cont pe care cilindru era cel mic , motocicleta este o honda deauville 650 din 2004 , motor V2 650 cm ( ca cel de pe transalp ) . multumesc mult
×
×
  • Creează nouă...