2xghe Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Salut, am un K6 si merge in 3 cilindrii, am fost cu el la un baiat recomandat de un prieten si nu poate sa-i dea de cap, adica el imi spune ca tre' sa inlocuiesc CDi ul. A gasit o siguranta topita de 10 A parca era, mi-a zis dar am uitat de al ce era siguranta exact, a inlocuit-o si a zis ca a verificat instalatie electrica si totul e ok, problema fiind ca un injector nu se alimenteaza, a dezizolat un fir din mufa care intra in ecu si care alimenteaza injectorul cu pricina si a pus pe el o masa (un plus) cu un stilou cu bec, si totul merge perfect! Cand ia stiloul de pe fir merge iar prost. Nu ma pricep la electrica si daca cineva poate sa-mi dea vreun sfat sau o parere ceva cum sa fac sa alimentez injectorul ala avand problema asta cu plus'ul. Va multumesc anticipat si sper ca ati inteles din descrierea mea care e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 vad ca esti din Bucuresti, De ce nu ti-a fost recomandat George "TNG"? sunt convins ca omul stie absolut tot de Suzuki si sigur ii da de capat...seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Mergi cu incredere la TNG, sau ia la mana fiecare fir ce intra in CDI, posibil sa fie ceva intrerupt si sa mearga intrerupt motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 da o fuga la George(Tng) in Ciolpani si o rezolvi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Salut, am un K6 si merge in 3 cilindrii, am fost cu el la un baiat recomandat de un prieten si nu poate sa-i dea de cap, adica el imi spune ca tre' sa inlocuiesc CDi ul. A gasit o siguranta topita de 10 A parca era, mi-a zis dar am uitat de al ce era siguranta exact, a inlocuit-o si a zis ca a verificat instalatie electrica si totul e ok, problema fiind ca un injector nu se alimenteaza, a dezizolat un fir din mufa care intra in ecu si care alimenteaza injectorul cu pricina si a pus pe el o masa (un plus) cu un stilou cu bec, si totul merge perfect! Cand ia stiloul de pe fir merge iar prost. Nu ma pricep la electrica si daca cineva poate sa-mi dea vreun sfat sau o parere ceva cum sa fac sa alimentez injectorul ala avand problema asta cu plus'ul. Va multumesc anticipat si sper ca ati inteles din descrierea mea care e problema Salut, K6 are doua injectoare pe cilindru, l-ai descoperit pe cel care nu functioneaza? Din ce spui mai sus ..tu vorbesti de masa si in acelasi timp de plus.Daca s-a schimbat mersul motorului cand s-a facut jonctiunea/alimentarea, inseamna ca injectorul respectiv primeste pulsul de comanda de la ECU,"pulse width" dar ii lipseste al doilea semnal. Problema ta se rezolva intr-un atelier moto, trebuie o verificare in amanutita privind semnalele pe injector la pozitia ON si in functionare motor. Pentru ON semnalul pozitiv la conector este de 3-4 sec( conductorul Y/R), dupa aceea cade, practic este corelat cu pompa de benzina, ai nevoie de aparate si trebuie sa cunosti modul de functionare...Daca s-a inlocut o sig. de 10A ...ai avut probleme cu pompa de benzina? Ai o recomandare mai sus, ia legatura cu George/TNG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.