Sari la conținut

Problema gsxr k6


2xghe
 Share

Postări Recomandate

Salut, am un K6 si merge in 3 cilindrii, am fost cu el la un baiat recomandat de un prieten si nu poate sa-i dea de cap, adica el imi spune ca tre' sa inlocuiesc CDi ul. A gasit o siguranta topita de 10 A parca era, mi-a zis dar am uitat de al ce era siguranta exact, a inlocuit-o si a zis ca a verificat instalatie electrica si totul e ok, problema fiind ca un injector nu se alimenteaza, a dezizolat un fir din mufa care intra in ecu si care alimenteaza injectorul cu pricina si a pus pe el o masa (un plus) cu un stilou cu bec, si totul merge perfect! Cand ia stiloul de pe fir merge iar prost. Nu ma pricep la electrica si daca cineva poate sa-mi dea vreun sfat sau o parere ceva cum sa fac sa alimentez injectorul ala avand problema asta cu plus'ul.

Va multumesc anticipat si sper ca ati inteles din descrierea mea care e problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un K6 si merge in 3 cilindrii, am fost cu el la un baiat recomandat de un prieten si nu poate sa-i dea de cap, adica el imi spune ca tre' sa inlocuiesc CDi ul. A gasit o siguranta topita de 10 A parca era, mi-a zis dar am uitat de al ce era siguranta exact, a inlocuit-o si a zis ca a verificat instalatie electrica si totul e ok, problema fiind ca un injector nu se alimenteaza, a dezizolat un fir din mufa care intra in ecu si care alimenteaza injectorul cu pricina si a pus pe el o masa (un plus) cu un stilou cu bec, si totul merge perfect! Cand ia stiloul de pe fir merge iar prost. Nu ma pricep la electrica si daca cineva poate sa-mi dea vreun sfat sau o parere ceva cum sa fac sa alimentez injectorul ala avand problema asta cu plus'ul.

Va multumesc anticipat si sper ca ati inteles din descrierea mea care e problema

Salut,

K6 are doua injectoare pe cilindru, l-ai descoperit pe cel care nu functioneaza? Din ce spui mai sus ..tu vorbesti de masa si in acelasi timp de plus.Daca s-a schimbat mersul motorului cand s-a facut jonctiunea/alimentarea, inseamna ca injectorul respectiv primeste pulsul de comanda de la ECU,"pulse width" dar ii lipseste al doilea semnal. Problema ta se rezolva intr-un atelier moto, trebuie o verificare in amanutita privind semnalele pe injector la pozitia ON si in functionare motor. Pentru ON semnalul pozitiv la conector este de 3-4 sec( conductorul Y/R), dupa aceea cade, practic este corelat cu pompa de benzina, ai nevoie de aparate si trebuie sa cunosti modul de functionare...Daca s-a inlocut o sig. de 10A ...ai avut probleme cu pompa de benzina? Ai o recomandare mai sus, ia legatura cu George/TNG.

post-74268-0-73182900-1426320010_thumb.png

post-74268-0-38652400-1426320026_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...