Sari la conținut

Grupul posesorilor de cbr 500 f Hurricane ( 87-90 )


Effect20CM
 Share

Postări Recomandate

Deschid acest topic cu scopul de a ne strange cei putini posesori de acest model , este intradevar un model destul de rar . in principal este honda cbr 600 f1 la tot doar ca difera capacitatea si este de 500 cc . si se incadreaza la a2 modelul de austria care a fost limitat la 35 kw . eu am scos limitarea de pe admisie care consta in niste tablite de obturare a debitului de benzina care intra pe admisie , in acele gulere de cauciuc , eu le-am scos si de la 50 cp a ajuns la varianta de 72 scoasa de fabrica din ce am citit pe net ar mai exista o limitare doar pe treapta de viteza adica la a 6 a nu mai trece de 7500 ture si astfel se limiteaza la 192 km/h . am gasit cateva informatii pe wikipedia germania si am tradus cu google. informatiile sunt mai jos. asteptam posesorii

 

PC20
1986 Honda CBR600F piață, (PC19 intern) a fost prezentat, care a fost prima motocicleta complet carenat cu 600 cc. În paralel, CBR 500F (denumire internă: PC20) pe anumite piețe - in Austria - a fost prezentat. Ea a fost în mare măsură identic cu fratele său mai mare, (498 cc), echipat doar cu un motor mai slab. Vizual, motocicletele au fost distinse doar de un nou logo pe coperta (500F vs 600F ). Motorul are două axe cu came, 16 supape, racire cu apa si produce o putere de 72 CP. Cu toate acestea, în stare de livrare, ea a fost limitata la 35kW / 48PS. turatia maximă este de 12.000 / min, iar viteza maxima în jurul valorii de 210 kilometri pe oră. Sasiul a avut o amortizor spate și o furca telescopica. Această structură a oferit stabilitate bună și o manevrare ușoară. Dublu disc de franare pe fata, în combinație cu un singur disc de frână spate a oferit o franare destul de buna.
Honda CBR500F (PC20) s-a produs practic neschimbat 1986-1993; s-au făcut doar măsuri mai mici de modernizare (de exemplu,. resetare indicator prin apăsarea mijlocul loc de contra-mișcare a pârghiei). După aceea, producția a fost oprită.
Date tehnice motor
Cilindree: 498
Alezaj și cursă: 63 x 40mm
Raportul de compresie: 11,0: 1
Viteza de proiectare: 192 kilometri pe oră
Zgomotul la staționare (dBA): 96 la 7250 / min
Combustibil: Super (RON 95)
Utilizare: 4.5-6 l / 100 km
Greutate neta 205 kg (191 kg uscat)
Capacitatea de încărcare: 176 kg
Greutate totala: 381 kg
sarcina maximă pe osie admisă 141 kg, sau 240 kg
Dimensiuni
Lungime totală 2140 mm
Lățime totală: 685 mm
Înălțime totală: 1115 mm
Ampatamentul: 1410 mm
Șasiu și suspensie
Caster unghi: 26 °
Suma Trailing: 104 mm
Pneuri față: 110/80 V17-V240
Pneuri spate: 130/80 V17-V240

 

Cam asta am gasit eu despre acest model...cateva poze cu batranica mea in cele ce urmeaza

 

post-81713-0-15591000-1426380262_thumb.jpg

post-81713-0-99971700-1426380265_thumb.jpg

post-81713-0-38876600-1426380269_thumb.jpg

post-81713-0-90026800-1426380351_thumb.jpg

post-81713-0-11276700-1426380355_thumb.jpg

post-81713-0-69983400-1426380364_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...