dragos_barascu Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 O rugaminte am si eu. Stie cineva care-mi sunt posibilitatile si care ar fi costurile de inaltare a unui f650 din 1996 ? Adica as vrea sa maresc ground clearance. Multumesc mult. » Post actualizat in 21 Apr 2015 10:24 Inca ceva, are cineva pe motor aripa fata inalta, precum gs-ul? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 arcuri mai tari sau gume cu talon mai mare , alta solutie nu prea vad iar nici una nu este ideala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 ia legatura cu Dan Cata, face niste piese de la suspensie care pot regla inaltimea la sa: /index.php?/topic/622519-linkage-urioase-pentru-urcatcoborat-f650gsdakar/?p=2734181 Daca vrei doar o forestiereala mai noroioasa si sa eviti infundarea cu noroi intre aripa si roata, cred ca poti sa ridici aripa cu vreo 3-4 cm folosind niste prinderi improvizate; daca vrei sa ai cei 17 cm de cursa disponibili ar trebui sa te inspiri de la 650 Dakar si sa creezi un "cioc" si o sectiune de aripa prinsa de jug. Trebuie ca partea din fata a "ciocului" sa fie destul de jos incat apa aruncata de roata sa nu ajunga atat de sus incat sa-ti vina in fata. Daca ridici aripa sub jug ar fi bine sa pui o plasa sau aripioare in fata radiatorului, care sa-l protejeze de noroiul aruncat de roata. Mai este problema si cu faptul ca aripa pusa sus obstructioneaza trecerea aerului catre radiator si motorul de incalzeste, trebuie fante in aripa, ca la Dakar. » Post actualizat in 01 May 2015 18:53Daca schimbi "oasele" alea se mareste si garda la sol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_barascu Postat Mai 1, 2015 Autor Share Postat Mai 1, 2015 Multumesc de info baieti. Scurt istoric: Am calarit 2 sezoane un kawa klx 250, noroaie nenorocite, munti, dealuri, stanca, rau, absolut tot ceea ce poate sa ofere Argesul si Brasovul. Am simtit nevoia de ceva mai mult decat taureala prin paduri, vroiam adventure ride. Target-ul meu a fost si ramane Tenere 2008+ Dar de curand a aparut o putulica in familia mea si nu am putut sa mai cheltui asa de mult pe motor. Am facut un compromis pentru un motor mai ieftin, mai batran (dar impecabil) si am cumparat f650-ul. Dar simt eu ca trebuie un pic inaltat ( sunt invatat cu klx-ul). Voi face si noroiala si oras si munte si deal cu el insa as avea mai multa icredere daca ar fi mai inalt. De aici dorinta mea... Pana voi fi in stare sa-mi iau tenere-ul visat sper ca batranica asta sa nu ma dezamageasca..... Multumesc de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.